Το ξέρω, το θέμα έχει γίνει κουραστικό, αλλά όσο υπάρχουν οι αντιδράσεις κάποιων ομάδων και όσο η FIA δεν παίρνει μια επίσημη θέση, το θέμα με τη νομιμότητα του F-Duct της Mercedes θα γίνεται όλο και μεγαλύτερο. Θέση παίρνει ξανά ο Charlie Whiting, τεχνικός έφορος της FIA, ο οποίος υποστηρίζει (ξανά) ότι το σύστημα είναι νόμιμο, αφού δεν έχουν απαγορευθεί τα συστήματα F-Duct, απλά ο οδηγός δεν μπορεί να επηρεάζει την αεροδυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου, εκτός από κάποιες ειδικές περιπτώσεις.

Οι ένσταση των ομάδων υπάρχει στο γεγονός ότι ο οδηγός ενεργοποιεί το σύστημα, αφού πατά το κουμπί για το DRS. Ο Βρετανός, όμως, ξεκαθαρίζει ότι αυτό επιτρέπεται!

Η συζήτηση για το F-Duct θα συνεχιστεί στην Κίνα, εκεί όπου ο James Allison, Τεχνικός Διευθυντής της Lotus, έχει κάποια νέα επιχειρήματα για το σύστημα αυτό.

Το θέμα πρέπει να κλείσει άμεσα. Μπορεί ο Whiting να είναι είναι ειδικός στους κανονισμούς, όμως όσο η FIA δε βγάζει ένα επίσημο Δελτίο Τύπου και συνεχίζει να εκφράζεται μέσω του Βρετανού, οι ομάδες θα έχουν ενστάσεις.

[Πηγή: FIA]