Στις 8 Μαΐου του 1982, ο Gilles Villeneuve άφησε την τελευταία του πνοή στις κατατακτήριες του Βελγικού Grand Prix, στο Zolder, ύστερα από ατύχημα με τη Ferrari 126C2 του. Η Ferrari, προκειμένου να τιμήσει έναν από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών, θα επιτρέψει στον γιο του, Jacques, να οδηγήσει τη Ferrari 312 Τ4 του 1979 στο Fiorano.

Ο Jacques Villeneuve είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 1997, σε αντίθεση με τον πατέρα του, ο οποίος δεν κατάφερε να κερδίσει κάποιον τίτλο. Παρ’ όλα αυτά, δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης μεταξύ πατέρα και γιου.

[Πηγή: Ferrari]

  • Leto21

    apla mia filikh parathrhsh, gt na anevasete to video me to 8anato tou kai oxi kapio me ola t magika pou ekane mesa sthn pista?
    filika pada

  • George s

    Pascal πρεπει να κανεις ενα αφιερωμα και σε αυτον τον μεγαλο οδηγο

  • kai edo erxomaste stoys kanonismoys poy oloi katakrinoyme…..
    pleon den iparxei periptosi na simbei kati paromio….
    mporei olo to mono8esio na diali8ei….alla o odigos 8a minei sti 8esi toy!!!!!!
    enas odigos poy eixe na diksei polla…alla den prolave…..

    y.g oti kai na lete gia ton JACQUES ego ksero oti sto 8ranio toy sxolioy ypegrafa me to onoma toy !!!!  ton pao me ta 1000 !!!!! :-)

    • Εμείς κατακρίνουμε τους τεχνικούς κανονισμούς που δεν αφορούν την ασφάλεια! Αυτό εννοείται! Δεν έχει σχέση, Μπάμπη, η θέση της εξάτμισης με την ασφάλεια… Το ρύγχος, όμως, έχει, αφού είναι πιο χαμηλό, για να μην τραυματίζεται ο οδηγός σε περίπτωση που κάποιο μονοθέσιο “καρφωθεί” στο προφίλ κάποιου άλλου. Αυτό είναι άλλο ζήτημα!

    •  einai trenaki!!!!!
      to ena travaei ligo apo edo…to allo ligo apokei !!!!
      tora to pios exei dikio 8a diksei….  :-)
      παρτο πχ….αν οι κανονισμοι ασφαλειασ ηταν οπωσ ηταν τοτε…αλλα ειχαμε μεγιστη ταχυτητα τα 200χλ/ω σημερα…..τα μονοθεσια θα ηταν το ΄΄ιδιο΄΄ ασφαλη !!!
      αποψη μου !!!  :-)

    • Δηλαδή, μου λες ότι κάνουν τα μονοθέσια πιο αργά, για ν’ αυξήσουν την ασφάλεια;;; Κι εγώ σου λέω το άλλο: για τις εξατμίσεις, μιας και το αναφέρω παραπάνω, αν τα καυσαέρια δε φτάνουν στον διαχύτη, το μονοθέσιο χάνει πρόσφυση και είναι πιο εύκολο να βγει εκτός πίστας… Σεβαστή η άποψή σου, αλλά νομίζω πως είναι λάθος.

      :))))))

    •  αχαχαχχα
      αυτο σε λεω !!!
      ειναι τρενακι!!!!
      αν πανε στο διαχυτη….παραπανω προσφυση!!!!!
      ακομα πιο γρηγορα μεσα στην στροφη…
      αρα παραπανω πι8ανοτητεσ να βγεισ εξω και να γινει το κακο !!!!
      φαυλοσ κυκλοσ……
      :-P :-P :-P :-P

    • Ναι, κατάλαβα ότι το πας εκεί, αλλά εγώ το παίρνω από την πλευρά της πιο έντονης αποσταθεροποίησης, άρα περισσότερες πιθανότητες να βγουν εκτός! Κοιτάμε το ίδιο νόμισμα, αλλά διαφορετική όψη! Πάντως, προσωπικά, δε νομίζω ότι όλα αυτά γίνονται για να γίνουν πιο αργά τα μονοθέσια! Από μόνα τους, είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ασφαλή, οπότε δεν υπάρχει η ανάγκη της μείωσης της ταχύτητας! ;)))

    •  axaxaxaxa
      ετσι!!!! σημασια εχεισ πωσ το βλεπεισ !!!  LOL

    • :PPPPPP

    • hellboy

       ξεχνας τον Senna που ηδη υπηρχε η “καρινα” ηδη υπηρχαν τα προστατευτικα συρματοσχοινα στους τροχους ποσο αδικα εφυγε ειναι να μην σε θελει!!!!!!!
      εγω γκρινιαζω γιατι θελω σλικ ελαστικα και αυτοκινητα να κινουνται συνεχεια σε ολη την πιστα τι θα πει καθαρο και βρωμικο???!!!!να δουν μονομαχιες απο τα παλια να μαθενουν!!!!!!!κανανε την F1 ιδια με τα ηλεκτρικα που κινουντε στις ραγες!!!!!!!στο νασκαρ γιατι δεν αλλαξαν αυτο που ηταν οι αγωνες και εχουν απιστευτη ασφαλεια!!!!!!???

    •  δεσ σε βαθοσ χρονου στην ιδια πιστα….τουσ χρονουσ που γραφουν τα μονο8εσια !!!!!!
      ολο και πιο γρηγορα πηγαινουν!!!! μονο οταν αλλαζουν δραματικα οι κανονισμοι…ανεβαινουν λιγο οι χρονοι…αλλα μετα οι ομαδεσ βρισκουν αλλα ΄΄παραθυρακια” και σε λιγα χρονια παλι φτανουν στο ιδιο επιπεδο με ΄΄χωρισ΄΄ περιορισμουσ !!!!
      παντωσ και γω οπωσ ειπεσ θελω μαχεσ !!!!! :-)