H Audi συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης του R8 e-tron το οποίο θα βγει στην αγορά στα τέλη του έτους και αυτή τι φορά, ένα κόκκινο μοντέλο προ-παραγωγής πιάστηκε να γυρίζει στο Nurburgring.


Μηχανικά φορά 4 ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 313 ίππων με 450 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.600 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.8 δευτ. Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι 53 KWh και δίνει την δυνατότητα στο supercar να έχει αυτονομία 250 χλμ. Η επαναφόρτιση τους γίνεται μέσα σε 6 έως 8 ώρες μέσω απλής οικιακής πρίζας ενώ με χρήση ταχυφορτιστή ο χρόνος αυτός μειώνεται στις 2.5 ώρες. Οι υδρόψυκτες μπαταρίες λιθίου βάρους 550 κιλών έχουνε τοποθετηθεί πίσω από τα καθίσματα ώστε και το e-tron να έχει αναλογία βάρους 42:58 ίδια με αυτή του R8 V10.

o αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο αλλά “by default” η κίνηση μεταφέρεται κατά 70% στους πίσω τροχούς και σε περιπτώσεις που χρειαστεί, η κίνηση μπορεί να μεταφερθεί στον τροχό που χρειάζεται, ώστε να αποκτήσει το αυτοκίνητο ξανά πρόσφυση. Η Audi εφοδίασε επίσης το e-tron με ένα σύστημα “Torque Vectoring” το οποίο επιτρέπει στο supercar να εξαλείψει τα φαινόμενα υπόστροφης και υπερστροφής. Μόλις 1.000 αυτοκίνητα θα βγούνε στη παραγωγή με την τιμή του να κυμαίνεται γύρω στις €100.000.

[Πηγή: TeamSpeed]

  • μπουρλώτο λέμε!!

    •  8a parei apo mono toy lene oi pi8anotites !!!! 

  • cfu

    ηλεκτρικό supercar…μουφα τελειος 

  • μου φαιναται οτι εχω μπει σε σκαφος, που κουναει λιγοτερο…

  • Dellos

    den 8a plhrwneis venzinh pou tsouzei asxhma alla 8a fas kala apo th DEH pou tsouzei akoma xeirotera :P

  • Yiannis_volos

    Πείτε μου έναν λόγω για να το αγοράσει κανείς αντί του v10 ή του v8………

  • freedoom1013

    Δηλαδή θα έχω αυτό το όμορφο και γρήγορο αμάξι, θα το βάζω μπρος και αντί να βρυχάται ο V10, δε θ’ ακούω τίποτα;;;
    Ε όχι!