Πιστεύαμε ότι η McLaren θα παραμείνει στο χαμηλό ρύγχος που έχει επιλέξει για την MP4-27. Οι δοκιμές στο Mugello έχουν τελειώσει, κι εμείς είχαμε γράψει πως η βρετανική ομάδα δεν είχε πολλές αναβαθμίσεις μαζί της, απλά ένα νέο διαχύτη, με κάποιες νέες διατρήσεις στο πίσω μέρος του πατώματος. Ωστόσο, δοκίμασε κάτι πολύ πιο σημαντικό: ένα νέο ρύγχος, τ’ οποίο είναι πιο ψηλό και πιο φαρδύ, αλλά δεν παρουσιάζει το “σκαλοπατάκι” που βλέπουμε σε άλλα μονοθέσιο, όπως μπορούμε να δούμε από τις φωτογραφίες.

Φαίνεται ξεκάθαρα ότι αντί για “σκαλοπατάκι”, το ρύγχος έχει μια κυματοειδή μορφή. Πέρα απ’ αυτό, δε φαίνεται να υπάρχουν άλλες αλλαγές στην εμπρός πτέρυγα, εκτός από τα endplates που δείχνουν να έχουν ακόμα μία τρίτη, μικρότερη οπή, αλλά η συγκεκριμένη γωνία και απόσταση δεν μας επιτρέπει να μιλάμε με βεβαιότητα. Με μια πιο προσεκτική ματιά, κι αν συγκρίνουμε τις φωτογραφίες με προηγούμενες της εμπρός πτέρυγας, μάλλον δεν υπάρχει άλλη αλλαγή!

Οι ομάδες έχουν επιλέξει να σηκώσουν όσο περισσότερο γίνεται το ρύγχος τους, ώστε να φτάνει περισσότερος αέρας στον διαχύτη. Όμως, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν η McLaren θα κρατήσει σίγουρα αυτό το ρύγχος ή αν θα συνεχίσει τις δοκιμές στη Βαρκελώνη. Πάντως, για ό,τι νεότερο, θα υπάρξει άμεση ενημέρωση!

Update: Επιπλέον, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, η McLaren φαίνεται να δοκιμάζει ένα επαναστατικό σύστημα ρύθμισης των αγωγών των φρένων, ώστε να ελέγχεται καλύτερα η θερμοκρασία τους, προκειμένου ν’ αυξηθεί η διάρκεια ζωής των ελαστικών. Το σύστημα αυτό θα ελέγχεται από τους μηχανικούς, κατά τη διάρκεια των pit stops. Τα γερμανικά μου είναι κάκιστα, οπότε δεν μπόρεσα να καταλάβω περισσότερα από το γερμανικό άρθρο.

[Πηγές: Autosprint, Auto Motor und Sport]

  • Stelios

    google translate ;)

  • JohnnyXP64

    και παλι αν το κρατουσε ομορφοτερη θα ταν απο τα αλλα!