Μετά τις δοκιμές στο Nardo και αφού μάθαμε τα αναλυτικά της χαρακτηριστικά ήρθε η ώρα η Porsche να ξεκινήσει τις δοκιμές και με το τελικό σώμα της έκδοσης παραγωγής της Porsche 918 Spyder. Το hypercar δεν είναι βαριά καμουφλαρισμένο και σε σχέση με το πρωτότυπο δεν δείχνει να έχει αλλάξει και πολύ.

H 918 θα βγει σε 918 αυτοκίνητα τα οποία ήδη έχουνε πουληθεί με κόστος 645.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ και φόρους) με την έκδοση παραγωγής να κάνει ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο του 2013 στην έκθεση της Φρανκφούρτης και η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το πρωτότυπο είναι ότι η έκδοση παραγωγής φορά αντί τον V8 3.4-λίτρων που φορούσε το πρωτότυπο, την θέση του θα πάρει έναν V8 4.6-λίτρων ο οποίος προέρχεται από το αγωνιστικό Porsche RS Spyder LMP2.

Ο κινητήρας θα αποδίδει 570 άλογα, 50 περισσότερα από όσα αρχικά είχε σχεδιαστεί και σε συνδυασμό με τους 2 ηλεκτροκινητήρες του (3 διέθετε το πρωτότυπο), οι οποίοι αποδίδουν 90 kW (122 άλογα) και 80 kW (109 άλογα), θα αποδίδει συνολικά 770 άλογα. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 6.8 kWh. Στεγνό θα ζυγίζει 1.675 κιλά με το σώμα να ζυγίζει 220 κιλά και έχει αναλογία 2.15 κιλά ανά ίππο, καλύτερη δηλαδή από την Lamborghini Aventador η οποία έχει αναλογία 2.25 κιλών ανά ίππο. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 3.1 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 325 χλμ/ώρα, ενώ στο Nurburgring Nordschleife γυρνά σε 7:22. Αναλυτικές λεπτομέρειες μπορείς να διαβάσεις εδώ.

[Πηγή: AMS]