H Fiat πήρε την απόφαση να πουλήσει αρκετά από τα μοντέλα της Chrysler και της Dodge με τα σήματα της Lancia και της Fiat στην Ευρώπη με τα αποτελέσματα των πωλήσεων να είναι ανάμεικτα. Σύμφωνα με το Autonews, οι Ευρωπαίοι αγκάλιασαν το Fiat Freemont, γνωστό ως Dodge Journey στις Η.Π.Α. H Fiat το πρώτο τρίμηνο του έτους πούλησε 6.500 Freemont και πιστεύει ότι θα πουλήσει 30.000 έως το τέλος του χρόνου. Σημαντικό ρόλο παίζει η χαμηλή τιμή του, αφού το αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στο Μεξικό, εισάγεται στην Ευρώπη χωρίς δασμούς και έτσι μπορεί να έχει χαμηλή τιμή στην αγορά.

Από την άλλη τα Lancia Thema (Chrysler 300) και Lancia Voyager (Dodge Grand Caravan) δεν δείχνουν να χρίζουν μεγάλης εκτίμησης στην Ευρώπη λόγω του ότι κατασκευάζονται στον Καναδά, πληρώνουν φόρο 10% για να εισαχθούν, ενώ τη Thema φορολογείται και με φόρο πολυτελείας ύψους 500 ευρώ.

Μόλις 1.342 Voyager πουλήθηκαν στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του έτους, με τον στόχο των 11.000 πωλήσεων ετησίως να μοιάζει πλέον όνειρο. Από την άλλη, μόλις 480 Thema βρήκανε ιδιοκτήτη, την ίδια περίοδο,με την Fiat να είχε βάλει ως στόχο να πουλήσει 2.500 Thema τους τρεις πρώτους μήνες του έτους.

[Πηγή: Autonews]

  • ggarfe

    Τα πράγματα δεν είναι όπως δείχνουν.
    Το freemont τα πάει μια χαρά γιατί διατίθεται με τον εξαιρετικό multijet των 2 λίτρων.
    Από την άλλη η ΤΗΕΜΑ αλλά καί το VOYAGER έχουν να αντιμετωπίσουν αρκετά προβλήματα.
    Η lancia έχει δραματικά μικρότερο δίκτυο στην Ευρώπη από ότι έχει η fiat.
    Επίσης τα THEMA/VOYAGER έχουν την ατυχία να διατίθενται μόνο με κινητήρες μεγάλου κυβισμού…
    Η ΤΗΕΜΑ ξεκινάει από τα 3 λίτρα στην περίπτωση του diesel καί από τα 3.6 στην περίπτωση του V6 PENTASTAR.
    To VOYAGER από την άλλη διατίθενται με ένα παρωχημένο diesel 2.8L καί τον 3.6 PENTASTAR…
    Τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά αν υπήρχαν διαθέσιμοι κινητήρες μικρότερου κυβισμού…
    Κάτι ακόμη που έχει αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις είναι ότι η LANCIA απείχε παρα πολύ καιρό από κάτι μεγαλύτερο από τη delta.
    Θαύματα δεν γίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη…
    Οι επόμενης γενιάς βενζινοκινητήρες αλλά καί ντιζελοκινητήρες που θα είναι σχεδιασμένοι ώστε να το τοποθετούνται καί κατά τον διαμήκη άξονα θα αλλάξουν τα δεδομένα.

    Τα ίδια έλεγαν μερικοί καί για το 500.
    Ότι είναι αποτυχία το λανσάρισμα στην Αμερική αλλά τελικά το 500 υπολείπεται ουσιαστικά ελάχιστα μόνο από το ΜΙΝΙ από το οποίο έχει το 1/3 της γκάμας!!!!!
    Είναι σε ρυθμούς 4.000 κομματιών μηνιαίως καί ακόμη δεν έχει αρχίσει η διάθεση του 500L(καί η έκδοση Χ που θα έρθει), μοντέλο που ταιριάζει περισσότερο στους Αμερικανούς…

  • johny

    εμενα παντως δε μου καθεται καλα να βλεπω το σημα της lancia, που τα τελυταια χρονια εχει συνδυασει το  ονομα της με την κομψοτητα, πανω σε χοντροκομμενες αμερικανιες..

  • johny

     εμενα παντως δε μου καθεται καλα να βλεπω το σημα της lancia, που τα
    τελυταια χρονια εχει συνδυασει το  ονομα της με την κομψοτητα, πανω σε χοντροκομμενες αμερικανιες..

    • ggarfe

      H thema/300c σαν αυτοκινητο είναι εξαιρετικό.
      Η σχεδίαση του βέβαια είναι ξεκάθαρα Αμερικάνικη, αλλά για την ώρα δεν μπορούσε να γίνει κάτι άλλο.
      Ο χρόνος ζωής της νέας ΤΗΕΜΑ δεν θα είναι τόσο μεγάλος ώστε να δικαιολογείται το κόστος σχεδίασης-εξέλιξης-παραγωγής μιας τελείως διαφορετικής βερσιον.
      Περίμενε όμως καί την επόμενη γενιά ΤΗΕΜΑ/300.
      Το κάθε ένα από αυτά θα έχει τη δική του σχεδίαση.
      Παρόμοια είναι καί η περίπτωση των flavia/200c cabrio.
      Καί η flavia θα διατίθεται μόνο με των pantastar 3.6.
      Καί παρά το ότι το σχεδιο του είναι Αμερικάνικο, ασχημο δεν το λες με την  καμία!
      Αντικειμενικά είναι παρα πολύ πιό όμορφο από το eos για παραδειγμα.

      Η επόμενη γενιά flavia/200 θα διαθέτει εντελώς νέα πλατφόρμα καί το καθένα θα έχει τη δική του σχεδίαση.

      Κατι ακόμα. Η περίπτωση των lancia/chrysler, διαφέρει από αντίστοιχες ξερού rebadging για ένα πολύ σημαντικό λόγο.
      Εδώ δεν έχουμε το ίδιο αυτοκινητο (π.χ aygo/c1/107)να διατίθεται σαν τρείς διαφορετικές μάρκες στις ίδιες αγορές..
      Εδώ έχουμε δυο φίρμες να συγχωνευονται σε μια.
      Όπουυ δεν διατίθεται σαν LANCIA διαίθεται σαν CHRYSLER καί το αντίστροφο.
      Ουσιαστικά πρόκειται για ένα παγκόσμιο brand.

    • johny

      ενδιαφερον..
      για να δουμε

    • Mika

       N agiasei to stoma sou…