Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοίνωσε ότι κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2012 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 36.070 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 39,5 % ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Μείωση 43,7% είχε παρουσιάσει το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου του 2011 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2010. Για τον μήνα Μάιο οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 46.9% αφού πουλήθηκαν μόλις 6.826 αυτοκίνητα Οι 10 πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες με τις περισσότερες πωλήσεις τον Μάιο είναι οι εξής:

1. Citroen 566

2. Opel 540

3. Volkswgen 471

4. Toyota 470

5. Nissan 368

6. Fiat 316

7. Ford 276

8. Skoda 237

9. Peugeot 236

10. Suzuki 226

Περισσότερα αναλυτικά στοιχεία ανά κατηγορίες μπορείς να διαβάσεις στα pdf εδώ και εδώ.

  • giannis1304

    και από αυτά δείτε πόσα είναι εταιρικές πωλήσεις τα λεγόμενα fleet (όχι δηλαδή λιανικές πωλήσεις), πόσα τα test drives – courtesy cars που σε αναγκάζουν οι εταιρίες να βγάλεις και μετά θα δείτε τα πραγματικά νούμερα των πωλήσεων.

  • cfu

    meno me to oneiro oti mia mera na do athro me titlo ”   Αύξησή 46.9% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Μάιο”

    • giannis1304

      θα το ανεβάσω εγώ την πρωταπριλιά! :P

    • ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΥΤΟ…8Α ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ… ΕΣΥ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΩΣ) ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ……ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ…ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΞΑΦΝΙΑΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ 3ΜΗΝΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΕΙΩΣΗ +50%…………

    • giannis1304

      σίγουρα θα είναι κι άλλο καθοδικές οι πωλήσεις των αυτοκινήτων και φυσικά και των τζίρων συνεργείων των συνεργείων και όλων των επαγγελμάτων που σχετίζονται με αυτά

    •  to the GREEK DREAM πιστευω ηταν…
      οικογενεια…σπιτι…αμαξι !!!!
      οταν σου καταστρεφουν με κα8ε μεσο το πρωτο …..προσπα8ουν να σε αρπαξουν το δευτερο….ε το τριτο…να με συγχωρεσεισ..αλλα το εχεισ πλεον χεσμενο !!!!!!

    • giannis1304

      όπως τα λες, αλλά δεν φταίνε οι πολίτες , οι τράπεζες φταίνε και εδώ. Αγοράζαμε αυτοκίνητα όπως αγοράζαμε μια τηλεόραση. Θυμάμαι περιπτώσεις πελατών με πολύ χαμηλά εισοδήματα, να παίρνουν εγκρίσεις δανείων αυτοκινήτων 30.0000+!!!

      Μας άρεσε το φαίνεστε.
      Δεν βγάζω τον εαυτό μου απ έξω, είμαστε τετραμελής οικογένεια και μία φορά πήγαμε στην ταβέρνα να φάμε όλοι μαζί και πήγαμε με 3 διαφορετικά αυτοκίνητα! 4 άτομα οικογένεια με 3 αυτοκίνητα. Λίγο πολύ έτσι ήταν και όλες οι ελληνικές οικογένειες, είχαμε μάθει στα πολλά, της υπερβολής πάντα.

    •  etsi !!!!
      γιαυτο σε ειπα οικογενεια=ιδανικα
      σπιτι=σταθεροτητα
      αμαξι=το ΦΑΙΝΕΣΤΕ

      οταν βλεπεισ οτι χανοντε μερα με τη μερα τα ιδανικα…και η γη κατω απο τα ποδια σου…το εχεισ γραμμενο το ΦΑΙΝΕΣΤΕ !!!!! 

      y.g δνε λεω οτι οι τραπεζεσ δεν εχουν μεριδιο ευθυνησ…..αλλα το μεγαλυτερο το εχει αυτοσ που δεν τον εννοιαζε το αυριο και επαιρνε το δανειο !!!!!!

  • η citroen dικαιολογεί την αλματώδη αυξηση των πωλήσεων της χάρη στην απελευθέρη του diesel κ μπράβο της!!

    • pariah

      που τα συνδυάζει με τιμή χαμηλότερη από της βενζίνης κιόλας…

    • giannis1304

      αρχικά η Opel βγήκε διαφημιστικά, ρίσκαρε και κατά κάποιο τρόπο πέτυχε να αυξήσει τα νούμερα της με το corsa diesel. Το λάθος ήταν ότι πουλούσε μόνο αυτό, μόνο αυτή η έκδοση, μόνο αυτό το αυτοκίνητο από την γκάμα της. Φουλ διαφήμιση και πάτωμα στην τιμή. Πωλήσεις πάνω από τα best sellers. Τελείωσε την καμπάνια της η Opel, προσαρμόστηκαν οι τιμές και πλέον έχει τεράστιο πρόβλημα γιατί τις έμειναν όλα τα υπόλοιπα μοντέλα σε βενζίνη!Γι αυτό κάνει άλλες προσφορές πλέον! Στην συνέχεια η citroen, το ίδιο σενάριο, φουλ διαφήμιση και πολύ χαμηλές τιμές. Τελειώνει η citroen και πλέον αναλαμβάνει διαφημιστικά η Hyundai. Όπως καταλαβαίνετε κέρδη δεν υπάρχουν παρά τον όγκο των πωλήσεων. Γι αυτό οι καμπάνιες δεν παίρνουν παράταση. Γνώμη μου είναι ότι τα έχουν κάνει πλακάκια στον σύνδεσμο εισαγωγέων και λένε θα βγεις διαφημιστικά για το διάστημα αυτό εσύ, για το επόμενο εσύ και έτσι μοιράζουν την πίτα. Αλλά δεν είναι καθόλου υγιές να βγαίνεις διαφημιστικά με πολλά μηνύματα παντού και ταυτόχρονα με τις πολύ χαμηλές τιμές να είσαι βιώσιμος.

      Για μένα αυτή τη στιγμή η απελευθέρωση του diesel είναι μια μόδα. Οι 9/10 νομίζουν ότι θα κάνουν οικονομία ακόμη κι αν δεν κάνουν πολλά χλμ. Αγοράζουν αυτοκίνητα πόλης με 15.000€ +- και νομίζουν ότι έκαναν την αγορά του αιώνα!

    • AsGTi

      Τσου.
      Απλά δεν υπάρχουν πλέον λεφτά για διαφημίσεις.
      Το διαθέσιμο ποσό είναι ανάλογο του όγκου των πωλήσεων, δηλαδή πλέον μηδαμινό.
      Αν βάλεις πως από το ίδιο “ταμείο” ή θα κάνεις προσφορές ή θα κάνεις διαφημίσεις όλοι κάνουν τα κουμάντα τους και το μοιράζουν ανάλογα στα δυο μέρη.

    • Mika

      Exei kseskistei, mono diesel poulaei!!!

    • ισχύει, έχω κολλητο που ο πατέρας του είναι στα ενδότερα της Citroen..

  • giannis1304

    ααα και το καλύτερο ξέχασα να σας το πω παραπάνω. Τον Απρίλιο έληγε η παράταση της έγκρισης τύπου (Euro4) περίπου 400 αυτοκινήτων από όλες τις μάρκες. Τι σημαίνει αυτό ότι αναγκαστικά βγήκαν πινακίδες σ αυτά τα οχήματα χωρίς να έχουν πουληθεί σε πελάτες!!!