H Mercedes στις MY2013 C-Class C300 4Matic θα τις φορέσει τον V6 3.5-λίτρων κινητήρα, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον τωρινό 3.0-λιτρο V6. Θα αποδίδει 248 άλογα με 340 Nm ροπής και θα συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop.


Eπίσης, θέλοντας να απαντήσει στον 1.600αρη turbo κινητήρα που θα βάλει η BMW στη νέα 3-άρα, θα τοποθετήσει και αυτή στην C-Class έναν 1.600αρη υπετροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος θα τοποθετηθεί αρχικά στη νέα A-Classm απόδοσης 121 και 154 ίππων. O κινητήρας θα πληροί τα στάνταρ του Euro 6 και θα γίνει ο entry-level κινητήρας της C-Class.

[Πηγή: Car and Driver, Autocar]

  • $26569747

    οτι και να κανει η merc παντα η bmw θα βγαζει τους καλυτερους κινητητρες.για θυμηστε μου σε ποιο κινητηρα πηρε βραβειο τις προαλλες η merc…..!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • nikxan1

      ελα να σου πω, μπορει να σε συμπαθω, αλλα σε μερικα πραματα θα διαφωνω πολυ δυνατα μαζι σου…..
      πρεπει να φατε πολυυυυυ ψωμι για να μας φτασετε ΣΥΝΟΛΙΚΑ σαν αυτοκινητα…..

    • $26569747

      σε τι ρε φιλε??για πες μου!!

    • nikxan1

      πες μου πρωτος εσυ, απο που ορμωμενος το ειπες αυτο.
      σου θυμιζω, οτι μιλαμε φιλικα, ειδικα οι 2 μας.
      και επισης, σου θυμιζω οτι το αγαπημενο μου αμαξι, ειναι το Μ3-Ε46.
      οποτε μιλαμε την ιδια γλωσσα.
      ελα να το κουβεντιασουμε. ηρεμα και ωραια.

    • $26569747

      εγω εγραψα το σχολιο μου γιατι εφερα στο μυαλο μου τα περισσοτερα απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια βραβεια που απεσπασε η bmw για αλλη μια φορα.επισης θυμαμαι και κατι κινητηρες της bmw οπως της 335i,550(μη πω κ αλλες) που κατα την αποψη μου δεν εχουν αντιπαλο.το κινητηρα της 328 μην τον αναφερω καλυτερα.
      παντα φιλικα μιλαμε,δεν εχουμε να χωρισουμε τπτ.τις αποψεις μας λεμε.δεν ειμαστε κασιδιαρηδες!!!!

    • nikxan1

      εγω ειμαι!!!!
      :)))))))))) πλακα κανω.
      ναι ο κινητηρας του 335 ειναι εκπληκτικος, και με την αξια του πηρε τοσα βραβεια. αν και τα AMG μοτερια, δεν θα πιανει ουτε με το κυαλι το M DIVISION.
      εγω μιλησα ΣΥΝΟΛΙΚΑ σαν αυτοκινητα. οχι μονο μοτερ!!!!
      μπες σε ενα μερσεντες, και στο καπακι μπες σε ενα μπεμβε, και μετα πες μου τι διαφορες θα συναντησεις.
      εδω ειμαι μετα, να μου πεις τις εντυπωσεις σου.
      αν θες να ξενερωσεις ΤΕΛΕΙΩΣ, μπες σε ενα αμαξι του γκρουπ μετα, και θα κανεις 5 μηνες να ξανακαυλωσεις με αμαξι μετα.
      :)))))))))))))))))))))))))))))

    • $26569747

      καλα για τα Μ μην αναφερθω καθολου αυτο και αν ειναι ιεροσυλια.δεν συγκρινονται με τα amg,ειναι κλασεις ανωτερα οπως για παραδειγμα εδω http://youtu.be/3zsApdoO-IU
      θα μου πεις τωρα η c 63 amg ειναι πιο ισχυρη, ναι κατι λιγα θα σου πω και εγω ειναι αλλα για εξηγησε μου γιατι σε οσες πιστες και αν τα βαλουν κανει πολυ καλυτερους γυρους?? http://www.zeperfs.com/en/duel1598-1599.htm
      ακριβως αυτη ειναι η διαφορα οταν μπαινω σε merc και μετα σε bmw.ακομα και η 316 που δεν παει βημα μπορει να σε ευχαρηστησει περισσοτερο και απο οτι μια c200.

    • Καλά αυτό δεν παίζει με την καμία…Όταν εσύ θα γαμήσεις τον συμπλέκτη σου μπας και σπινιάρει λίγο, το άλλο λόγω kompressor και ροπής πετάει με το παραμικρό.

      Είπαμε πιο οδηγοκεντρικές οι bmw αλλά μην το παρακάνουμε…

    • FallenAngel

      Μπαινω σφηνα στη συζητηση που δε βγαζει ποτε νοημα και εχω να πω: τα BMW ειναι πολυ πιο οδηγοκεντρικα,πιο ισσοροπημενα σαν σασι,πολυ καλους κινητηρες,πιο ”σπορ” με μια λεξη.Τα Μερσεντες απο την αλλη δεν παιζονται σε ανεση,ποιοτητα,κυλιση,πολυτελεια ειναι πιο κυριλε.Δεν υπαρχει νικητης γιατι ενα θεωρουνται η ”μητερα των μαχων” ειναι 2 τελειως διαφορετικες εταιριες στο πως αντιμετωπιζουν τ αμαξια.Οσο για τα Μ και τα AMG πιστευω οτι αυτο που ειχε πει ο Clarkson στο Τop Gear ”……ειναι με το τι θες να πυροβολησεις, με μπαζουκα η με σναιπερ” τα λεει ολα.και με τα 2 μπορεις να πυροβολησεις ειναι καθαρα θεμα γουστου.τα BMW τα οδηγας,τα Μερσεντες σε οδηγανε ετσι απλα

    • $26569747

      μπορω να συμφωνησω σε ολα μαζι σου..ετσι ακριβως τα bmw τα οδηγας και τα mercedes σε οδηγανε.και εγω ειμαι φαν της bmw γιατι μου αρεσει να οδηγω.ωστοσο μια 5αρα δεν μπορεις να πεις οτι δεν εχει ανεση ενω για την E λες οτι δεν ειναι σπορ.επισης δεν μπορεις να πεις οτι τα bmw δεν εχουν ποιοτητα και πολυτελεια εχουν κ πολυ μαλιστα και σε πολλα αυτοκινητα ανωτερη απο τα μερσεντες(κοιτα νεα 3αρα).και πολυ
      τεχνολογια επισης!!

    • FallenAngel

      θα διαφωνησω.η Ε ειναι μια κατηγορια μονη της σε επιπεδο πολυτελειας.πολυτελεια δεν ειναι μονο το δερμα ειναι και πολλα αλλα.δεν ειναι οτι η 5αρα δεν εχει πολυτελεια αλλα δε συγκρινεται με την Ε.καταρχας η 5αρα εχει πολυ πιο σκληρες αναρτησεις με οτι αυτο συνεπαγεται σε ανωμαλους δρομους.κερδιζει σε σπορ αλλα χανεις αλλου.κοιτα να δεις ειμαι 8 χρονια οδηγος σε γνωστο επιχειρηματια.οδηγαω 7αρες,S class,5 αρες και Ε καθε μερα.η ποιοτητα της Μερσεντες στη κυλιση ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ.η Μερσεντες εχει κατι το οποιο σε κανει να νομιζεις οτι οδηγας πανω σε πουπουλα.μονο στο Range Rover εχω δει κατι παρομοιο.με τη BMW δεν ειναι το ιδιο.εγω σαν οδηγος γουσταρω να οδηγω BMW αλλα σε επιπεδο πολυτελειας.μπορει να μην υστερει οσο υστερει η Μερσεντες σε σπορτιλα αλλα υστερει.ειδικα η 7αρα σε σχεση με την S class.τη καινουργια 5αρα δεν την εχω οδηγησει αλλα η προηγουμενη ηταν απογοητευση σε επιπεδα πολυτελειας.η καινουργια εχω ακουσει οτι την εχουν κανει πιο σοφτ για να δουμε

    • $26569747

      εχεις απολυτο δικιο φιλε μου.την ιδια αποψη εχω και εγω.δεν χρειαζεται πλεον να συζητησουμε τιποτα αλλο.και τα δυο δεν μπορεις να τα εχεις και ανεση και σπορ συμπεριφορα.αλλα θεωρω οτι η bmw ειναι πιο κοντα στο να στα προσφερει και τα δυο.ενω η σπορ συμπεριφορα απο τη μερσεντες ειναι εντελως αγνωστη.με τη bmw θα παω ατσαλακωτος απο αθηνα-θεσ/νικη (με τη μερσεντες ακομα πιο ατσαλακωτος) να ευχαριστηθω γρηγορη οδηγηση σε στροφιλικι μονο με τη bmw το κανω.εσυ ξερεις και κλυτερα.!!!

    • FallenAngel

      συμφωνω οτι η BMW ειναι πιο κοντα και στα 2 σαφως.γενικα ειμαι BMW σα φιλοσοφια γιατι εχουν κρατησει το σπορ χωρις να υστερει δραματικα σε πολυτελεια και ποιοτητα κυλισης.

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      ο νεος 3λιτρος της MERC δεν συγκρινεται με το διαμαντι της 330i των 272ΗΡ για να δουμε θα τον βαλει στην νεα 3αρα και 5αρα

    • Mika

      Aytos o kinhthras pou les aposyretai apo th BMW, by the way!
      Ton antikathista o 28i me ta 245 ps…

    • Μα αντικαθιστά τον τρίλιτρο με τον 3,5…

  • o 1.6T sti C me ta 120ps…apla fail ston xaraktira tis !!!!!!!!!

    • jimakos

      132 hp vgazei h toyota nmzw me tn 1.6 atmosfaira..an kai sigura tha ine mia 140 pistevw tis merc

    • nikxan1

      εστω και αν ειναι τουρμπο, δεν θα ειναι παραπανω απο 140.
      136 βγαζει η ατμοσφαιρικη 2λιτρη. 117 ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ βγαζει ο ατμοσφαιρικος 18αρης.
      με κομπρεσσορες, ανεβαινουμε σε 163 και 148 αντιστοιχα.

    • MrProudGreek

      156 BGAZEI ALLA ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ

  • cfu

    epitelous 1.600 kairos itan

    • diafono !!!! orismena pramata prepei na paraminoyn sta8era !!!!!! enas apo toys logoys poy i merc einai pio psila apo tin BMW einai giati (an eksereseis A B class) ksekinoyse me dinata kai 1800cc moter !!!!!!! den eixe pote stin C kinitira gia KLAMATA me 115ps…..ierosilia !!!!!!

    • nikxan1

      συμφωνω μαζι σου μπαμπη. αλλα το θεμα ειναι οτι, σε μερικες χωρες, ο φορολογικος παραγων ειναι η ιπποδυναμη, και σε αλλες ο κυβισμος. οποτε εκει, χανουν πελατες. καλα το εκαναν. τωρα ειναι λιγο πιο προσιτες σε μια πιο χαμηλη κατηγορια.

    • esi poy eisai merc lover !!!! 8a edines pote 30.000 (giati toso 8a kanei) gia 120 ps !!!!!???????????? e tote eisai oxi esi…alla o ka8e agorastis tragikos !!!!!!!!!

    • Α4 1,8 tfsi 120Ps 31k euro. Κάνει ότι κάνουν και οι άλλοι…Απλώς σου δίνει και λίγο ροπή σε σχέση με τα μοτέρ των 1,6lt ασιατικών, που σε οικογενειακά είναι που μετράει.

      Πάντως την μαλακία την είχε ξεκινήσει από την sportscoupe που την είχε με kompressor και αυτό στα 120Ps….Θα την καταλάβετε από τα τάσια που έχει. Είναι για αυτούς που τους νοιάζει μόνο το σήμα.

    • nai δεν λεω !!!
      αλλα αλλο να λεσ Merc…kai allo Audi !!!!!
      η Audi kai h BMW to ekanan χρονια με τα ”α8λια” 1.6 με 115ps χρονια τωρα…..apla πλεον αυτο με τη Merc ξενιζει !!! :-)

    • Mika

      To A4 1.8 Business me eidiko paketo plousiou eksoplismou kanei 29600.
      Exeis dikio gia th Sportcoupe, anekdihghto aytokinhto…

    • cfu

      κοιτα αν ειχαμε 2006 θα το εβριζα!!! Τωρα ομως χρειαζομαστε αυτους τους κινητήρες

    • mercedes c me 120 ps…kalitera na pareis matiz!!! pio poles sigkiniseis 8a exeis !!!!!

    • lefteris79

      ποιο ψηλα ?????????? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ…

    • πότε κ που είναι πιο ψηλά η Merc από την BMW???
      παλιότερα (10ετία) μπορεί!

  • Tsou Kostas

    ειχε 1600 ρε παιδια και πιο παλια, η C180 1,6 δεν ηταν?

    • nikxan1

      κωστα, απ’οσο ξερω, ΟΧΙ!!!
      16αρι μοτερ σε c class αν δεν κανω λαθος, δεν εχει μπει ποτε.

    • $26569747

      νομιζω πως υπαρχει
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2560578/

    • Tsou Kostas

      ναι ρε σεις, και υπαρχει ακομα… http://www.4t.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=5538

    • MrProudGreek

      Αμαν!!!ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕΣ ΡΕ ΝΙΚΟ!
      1600 ΜΕ 156 ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ,Η C180.
      C200 = 1800CC = 184 HP
      C250 BLUEEFFICIENCY=1800CC=204HP

    • Mika

      Ax kai eisai kai Merc Lover tromara sou…
      Fysika kai yparxei, 1.6 156 ps, edw kai kairo….!!!

    • ρε συ αυτο ηταν ”παγκοσμιο΄μοτερ??
      η ελληνικη πατεντα οπωσ στο SUBARU to 1.6T???

    • Mika

      Nomizw kai sth Germania paizei…..Den einai mono gia emas…

    • siilk

      Ναι υπήρχε. Το καινούριο στην υπόθεση είναι το τούρμπο, ενω η παλιά ήταν kompessoras. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι μάλλον θα μπει και στο slk

    • Mika

      San basikh ekdosh, SLK 1.6 eee???
      Malista…Den mou kanei entypwsh..

    • siilk

      Ναι, μου το είπε ο πωλητής στην Tasta. Μαλλον θα γίνει μου είπε, για να το ρίξουν στα 40.000 στην Ελλαδα και στην γερμανία κάtω από 35.000. Βέβαια είχε ακουστεί και για το παλιό μοντέλο κάποια στιγμή, ότι θα του βάλουν τον κινητήρα του c230 (1.8-193), κάτι που δεν έγινε ποτέ. Οπότε δεν ξέρω…

    • Tα χει γαμήσει μωρέ η ίδια η mercedes. Την έβγαλε στην αρχή σαν C180/C200 με kompressor και το ένα έβγαζε 163Ps και το άλλο 184Ps. Μετά έβγαλαν σαν C180 με 1,6lt πάλι με kompressor και έπειτα τα cgi (αρχικά το C250) με 1,8lt μοτέρ.

      Τώρα βγάζει 1.6 turbo.

      Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά στο wiki που τα χει μαζεμένα

      http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_C-Class

  • Constantine

    1600 Μερσεντες C-class coupe με 150 άλογα θα γίνει το νέο όνειρο του μνημονιακού Νεοελληνα !!! Την θέλω !!!! χαχχαχαχα

    • freedoom1013

      Το Disqus ανανεώθηκε, αλλά έπρεπε να είχε επιλογή για 2πλο like!

    • $26569747

      ναι αλλα αν ο μνημονιακος νεοελληνας παει για service στην μερσεντες ειτε αυτη ειναι 1600 ειτε 1800 ενα ειναι το σιγουρο.θα χρεωκοπησει!!!

    • Moυ αρέσει που κάνετε και σχόλια χωρίς να ξέρετε…Ήδη υπήρχε 1,6lt μοτέρ. Όσο για τα 120Ps μιμήθηκε τον 1,8tfsi….

  • MrProudGreek

    ωχ παιδια επειδη λετε βλακειες δεν μπορω αλλο..ΛΟΙΠΟΝ,ΑΚΟΥΣΤΕ,ΣΤΗΝ C CLASS ΥΠΑΡΧΕΙ 1600Κ.Ε. ΜΗΧΑΝΗ.και μαλιστα βγαζει 156 αλογα,για αυτο κοψτε τις μαμακιες.