Οι μπαταρίες του Nissan Leaf φαίνεται ότι χάνουν την αποθηκευτική τους ικανότητα, αφού σύμφωνα με μερικούς ιδιοκτήτες του, το αυτοκίνητο έχει χάσει κατά 15% την αυτονομία του, μόλις μετά από έναν χρόνο λειτουργίας. Τα αυτοκίνητα που παρουσίασαν το παραπάνω πρόβλημα είναι μόλις 5 από τα 12.000 που έχουνε πουληθεί και έχουνε διανύσει από 21.812 χλμ μέχρι 27.200 χλμ και οι ιδιοκτήτες έκαναν επίσημη καταγγελία προς την Nissan, η οποία χαρακτήρισε τις περιπτώσεις ως μεμονωμένα περιστατικά. Η Nissan δηλώνει ότι οι μπαταρίες του Leaf χάνουν 20% της φόρτισης του μετά από 5 χρόνια, ενώ μετά από 10 χρόνια το ποσοστό αυτό θα κυμαίνεται στο 70% της αρχικής ικανότητας.

Η Nichicon Corporatio έβγαλε και αυτή ένα σύστημα ενέργειας το οποίο κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το Leaf, να λειτουργουν ως γεννήτρια τροφοδοσίας ρεύματος για το σπίτι σου. Παρόμοια τεχνολογία παρουσίασε πρόσφατα και η Toyota. Οι χρήστες θα μπορούν να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες του αυτοκινήτου τους το βράδυ, όταν το ρεύμα είναι φθηνότερο, και να χρησιμοποιεί την ενέργεια αυτή το υπόλοιπο της ημέρας ώστε να τροφοδοτεί με ηλεκτρικό ρεύμα το σπίτι του, μιας και το ρεύμα το πρωί είναι ακριβότερο. Επίσης το σύστημα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως γεννήτρια σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος. Κοστίζει 4.700 ευρώ.

Στις σχετικές ειδήσεις, η τιμή των μπαταριών στο 2015 θα σταθεροποιηθεί στα 200 ευρώ ανά kWh, μειώνοντας έτσι το κόστος παραγωγής των EV αυτοκινήτων. Ενδεικτικά, να θυμίσω ότι οι μπαταρίες του Leaf έχουνε κόστος 300 ευρώ/kWh ενώ αυτές του Volt 440 ευρώ/kWh.

[Πηγή: Nissan, Greencarreports]