Ήθελα να πιστεύω ότι οι εταιρίες κοιτούν και την παραμικρή λεπτομέρεια προτού βγάλουν στον “αέρα” μια διαφήμιση, αλλά της Porsche κάτι της ξέφυγε. Σε πολλές διαφημιστικές πινακίδες στο Λονδίνο, το διαφημιστικό πρακτορείο που ανέλαβε την δουλειά προώθησης της νέας Boxster, αντί για Boxster έχει γράψει Boxter.
Λες να μην πρόκειται για λάθος, μιας και το πρακτορείο θέλησε με αυτόν τον τρόπο να τραβήξει περισσότερα βλέμματα; Η διαφήμιση είναι διαφήμιση λένε, ακόμη και αν αυτή είναι αρνητική, και με τους managers δεν μπορείς να βγάλεις ποτέ άκρη.
[Πηγή: Jalopnik | Thanks for the tip, Ανδρεά]