Ο πόλεμος ανάμεσα στις δύο premium ηλεκτρικές εταιρίες άνοιξε αφού ο CEO της Tesla,  Elon Musk, δήλωσε ότι το Fisker Karma, ο ανταγωνιστής του Model S, είναι ένα μέτριο προϊόν σε υψηλή τιμή. O Henrik Fisker, απάντησε περισσότερο διπλωματικά και δήλωσε ότι η Tesla και η Fisker δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό, αφού έχουνε εντελώς διαφορετικής τεχνολογίας αυτοκίνητα. Τα Tesla είναι καθαρά EV ενώ τα Fisker plug-in υβριδικά.

Στις σχετικές ειδήσεις, η κινέζικη Wanxiang Group αγόρασε το 80% της A123 Systems, της εταιρίας που κατασκευάζει τις μπαταρίες και για το Karma, έναντι 465 εκατ. δολαρίων. Η Wanxiang Group είναι μια από τις μεγαλύτερες μη-κρατικές εταιρίες στη Κίνα.

[Πηγή: Automobile Magazine, Detroitnews]