Όλοι μας θα θέλαμε να έχουμε ένα γκαράζ γεμάτο από supercars ή άλλα ονειρικά αυτοκίνητα. Προσωπικά, θα ήθελα να απολαμβάνω στο γκαράζ μου όλα τα μοντέλα RS της Audi. Από το πρώτο RS2 μέχρι το τελευταίο RS4 Avant! Κάτι τέτοιο, όμως, φαντάζει αδύνατο (για προφανείς λόγους!) οπότε σκέφτηκα να στραφώ σε μια πιο προσιτή εναλλακτική λύση! Εδώ και δύο χρόνια, έβαλα στόχο να συλλέξω όλα τα μοντέλα RennSport (Racing Sport) της Audi σε κλίμακα 1/43, δηλαδή 43 φορές μικρότερα από τα κανονικά αυτοκίνητα. Σίγουρα δεν είναι τα ίδια με τα αληθινά τετρακίνητα θηρία της Audi αλλά μόνο και μόνο η παρουσία τους στο σαλόνι μου, μου δίνει ικανοποίηση!

Η αρχή έγινε με το πρωτοπόρο Audi RS2 Avant, καρπός της συνεργασίας Audi και Porsche, το οποίο ήταν το πρώτο πανίσχυρο (315 ίππους) station wagon αυτοκίνητο. Κατασκευάστηκε σε σε μινιατούρα πρόσφατα από τη NEO Models.

Στη συνέχεια, η Audi τελειώνει τη συνεργασία με την Porsche και αποφασίζει να κατασκευάζει μόνη τα δυνατότερα αυτοκίνητα της γκάμας της. Το 2000 παρουσιάζει το RS4 Avant με V6 κινητήρα 2.7 λίτρων ισχύος 381 ίππων. Η μινιατούρα κυκλοφόρησε από τη Minichamps σε αρκετά χρώματα, με χαρακτηριστικότερο το κίτρινο και το μπλε.

Το 2002, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προσθέτει RS εκδόσεις και για τα μοντέλα της σειράς Α6. Έτσι, γίνονται πραγματικότητα τα RS6 και RS6 Avant, τα οποία μοιράζονταν ένα V8 κινητήρα 4.2 λίτρων απόδοσης 450 ίππων. Η Minichamps είναι η εταιρεία που θα λανσάρει στην αγορά το 43 φορές μικρότερο μοντέλο των προαναφερθέντων “πυραύλων”.

Η νέα γενιά του RS4 θα έρθει το 2006, όταν η Audi παρουσιάζει τα RS4, RS4 Avant και RS4 cabrio . Το νέο RS4, κινούμενο από ένα νέο V8 FSI κινητήρα, θα τραβήξει τα βλέμματα των αγοραστών με το πανέμορφο του design και θα αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλές. Για ακόμη μια φορά, η γερμανική εταιρεία κατασκευής μινιατούρων, θα υλοποιήσει τα RS4 και RS4 Avant, στα εξαιρετικά χρώματα μπλε sepang και κόκκινο misano. Η “ανοιχτή” έκδοση του RS4 δεν έχει παραχθεί ως μοντελάκι ακόμα.

Τα δύο γράμματα (RS) που χαρακτηρίζουν τα πιο σπορ μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας του Ingolstadt έχουν γίνει πια μύθος. Μύθος που ενισχύεται από την παρουσίαση των νέων RS6 και RS6 Avant με την απίστευτη ιπποδύναμη των 580 ίππων! Πανέμορφες και οι μινιατούρες τους από τη Minichamps σε γκρι και κόκκινο Misano χρώματα. Στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το 2010, η Audi φανερώνει το νέο RS5, το οποίο φορά τον κινητήρα του RS4, βελτιωμένο όμως και με 30 ίππους παραπάνω. Το νέο RS5 ρίχνεται στη μάχη έναντι του κύριου ανταγωνιστή της, της BMW M3 E92. H γερμανική εταιρεία Schuco αυτή τη φορά είναι αυτή που θα αναλάβει να κατασκευάσει τη μινιατούρα του RS5 όπως και αυτή των TT-RS Coupe και Roadster αλλά και του ολοκαίνουργιου Audi RS3, οι πλήρους μεγέθους εκδόσεις των οποίων “φορούν” τον ίδιο 2.5 κινητήρα.

Μιας και τα όνειρα σπάνια γίνονται πραγματικότητα, δεν είναι κακό να προσπαθήσουμε να στραφούμε σε “υποκατάστατα” ή πιο εφικτές λύσεις. Λύσεις …43 φορές μικρότερες!