Η Volkswagen μας έχει συνηθίσει σε παράξενες διαφημίσεις και στην Ινδία ετοίμασε μια ακόμη η οποία δεν άρεσε και τόσο στους Ινδούς. Στην έντυπη έκδοση των Times of India, είχε μια δισέλιδη διαφήμιση για τα Polo και Vento όπου στην πρώτη σελίδα έλεγε μόνο “Αισθανθείτε το ρίγος του ενθουσιασμού”. Με το που γύρισε ο αναγνώστης την σελίδα, ένας μικρός δονητής ενεργοποιούνταν και δονούσε όλη την εφημερίδα. Η διαφήμιση δεν άρεσε και τόσο στο κοινό αφού το Twitter πήρε φωτιά με όχι και τόσο κολακευτικά σχόλια για την διαφήμιση. Δες την διαφήμιση στο video που ακολουθεί.

Στις σχετικές ειδήσεις, η VW σκέφτεται να πουλά στο up! και στην Ινδία. Το μοντέλο θα τεθεί απέναντι από το Maruti Suzuki Swift Dzire CS το οποίο πάει πολύ καλά από πλευρά πωλήσεων. Τέλος η VW εργάζεται πάνω σε έναν 1.500αρη diesel κινητήρα ο οποίο θα αντικαταστήσει τον τωρινό 1.600αρη, ο οποίος θα τοποθετηθεί αρχικά στα μοντέλα της Ινδίας

http://www.youtube.com/watch?v=5dA8oGVC_tY&feature=player_embedded

[Πηγή: First Post, AFAQS.com, India Times, YouTube]