Η Audi, κατά τη διάρκεια του φετινού International Technology Workshop – Audi future lab: mobility, εκτός από τον νέο ηλεκτρικό biturbo κινητήρα 3,0-λίτρων V6 TDI και τα νέα συνθετικά καύσιμα αιθανόλης και βενζίνης, ανακοίνωσε ότι έως το 2020, όλα τα αυτοκίνητα της γκάμας της, θα διαθέτουν e-tron έκδοση.

H Γερμανική εταιρία, αναφέρει ως “e-tron” τα αυτοκίνητα αυτά που μπορούν να διανύσουν αρκετά χλμ αποκλειστικά με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Στόχος είναι να πουλά 100.000 e-tron αυτοκίνητα έως το 2020 και το πρώτο e-tron μοντέλο που θα βγει στη παραγωγή, θα είναι το R8 e-tron, του οποίου οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν αργότερα μέσα στο έτος.

To R8 e-tron διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 230 kW (313 άλογα) με 820 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.780 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.8 δευτ με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ/ώρα.

Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι 49 KWh και δίνει την δυνατότητα στο supercar να έχει αυτονομία 215 χλμ. Η επαναφόρτιση τους γίνεται μέσα σε 6 έως 8 ώρες μέσω απλής οικιακής πρίζας ενώ με χρήση ταχυφορτιστή ο χρόνος αυτός μειώνεται στις 2.5 ώρες. Οι υδρόψυκτες μπαταρίες λιθίου βάρους 550 κιλών έχουνε τοποθετηθεί πίσω από τα καθίσματα ώστε και το e-tron να έχει αναλογία βάρους 42:58 ίδια με αυτή του R8 V10.

Τo αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο αλλά “by default” η κίνηση μεταφέρεται κατά 70% στους πίσω τροχούς και σε περιπτώσεις που χρειαστεί, η κίνηση μπορεί να μεταφερθεί στον τροχό που χρειάζεται, ώστε να αποκτήσει το αυτοκίνητο ξανά πρόσφυση. Η Audi εφοδίασε επίσης το e-tron με ένα σύστημα “Torque Vectoring” το οποίο επιτρέπει στο supercar να εξαλείψει τα φαινόμενα υπόστροφης και υπερστροφής. Μόλις 1.000 αυτοκίνητα θα βγούνε στη παραγωγή με την τιμή του να κυμαίνεται γύρω στις €100.000.

[Πηγή: Audi]