Έχοντας διανύσει 17 αγώνες στη φετινή χρονιά, τα δεδομένα είναι λίγο πολύ γνωστά. Ο Sebastian Vettel βρίσκεται στη πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα με τον Fernando Alonso να βρίσκεται 13 βαθμούς πιο πίσω. Ο Ισπανός έχασε ένα πολύ μεγάλο βαθμολογικό πλεονέκτημα και πλέον καλείται να βρει τις λύσεις, ούτως ώστε να ξεπεράσει τον Sebastian Vettel και να κατακτήσει το Πρωτάθλημα.


Αδιαπραγμάτευτα, χωρίς τη στήριξη της Ferrari, όσο καλός κι αν είναι ο Ισπανός δεν μπορεί να κερδίσει τους Ταύρους του Adrian Newey. Και καπού εδώ, δημιουργείται ένα πολύ μεγάλο θέμα. Η Scuderia έχει ένα εμφανέστατο πρόβλημα που απλά δεν μπορεί να λύσει, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Δεν μπορεί να φτάσει τη τελική ταχύτητα της Red Bull αλλά και της McLaren πολλές φορές με αποτέλεσμα, ο Fernando Alonso να ξεκινάει τις πλείστες φορές από την 5η θέση στην εκκίνηση της Κυριακής. Επί του συγκεκριμένου θέματος, ο Ισπανός τόνισε:

Στον αγώνα μπορούμε να κρατήσουμε επαφή με τις Red Bull και να οδηγήσουμε στον ίδιο ρυθμό, μεγάλο μας μειονέκτημα είναι οι κατακτήριες.

Στο στρατόπεδο της Ferrari επικρατεί αισιοδοξία κάτι που δεν μεταφράζεται σε τελική ταχύτητα κι αυτό είναι το μείζον ζήτημα. Πως θα καταφέρει η Ιταλική ομάδα να δώσει στον Fernando Alonso την επιπρόσθετη ώθηση που χρειάζεται, ούτως ώστε να φέρει αυτό το Πρωτάθλημα στο Maranello. H F2012 υστερεί πολύ σε τελική ταχύτητα και χάνει ακόμη περισσότερη όταν βρίσκεται σε ζώνη DRS. O Stefano Domenicali, τόνισε:

Γνωρίζουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε στα προκριματικά, δεδομένου ότι δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος. Η πίσω πτέρυγα χάνει ταχύτητα όταν βρίσκεται σε χαμηλά οπισθέλκουσα θέση και ταυτόχρονα κάθετη δύναμη.

Σύμφωνα με μία από τις τελευταίες αναλύσεις της Ferrari, o Fernando Alonso σε ζώνη DRS στην Ινδία, κέρδιζε 3,8χλμ/ώρα εν αντιθέσει με τον Sebastian Vettel, ο οποίος κέρδιζε 10χλμ/ώρα. Έτσι, η ανοικοδόμηση μιας νέας πτέρυγας για τους επόμενους 3 αγώνες, μάλλον θα είναι ακόμα μία πρόχειρη αποτυχημένη προσπάθεια της Ferrari, έτσι απορρίπτεται. Απ’εκεί και πέρα, ο Stefano Domenicali απέκλεισε το ενδεχόμενο ενός νέου διπλού DRS, όπως αυτό που έχει η RB8. Τόνισε ότι θα ρίξουν όλη τους την ενέργεια στη βελτίωση της υφιστάμενης πτέρυγας αναμένοντας το αποτέλεσμα.

Σίγουρα, η Ferrari βρίσκεται μπροστά σε μία πρόκληση. Μπορεί να βελτιώσει την τελική της ταχύτητα ή ο Fernando Alonso θα μείνει σε μία ακόμα καλή χρονιά χωρίς τίτλο; Το Abu Dhabi είναι πολύ κοντά . . και η απάντηση δεν θ’αργήσει να έρθει.

[Πηγή: AutoMotorSport | Photo Copyright: Ercole Colombo]