Το 2007, Red Bull Racing υπέγραψε συμβόλαιο με τον Adrian Newey. Ο Βρετανός, δεν έδειξε αμέσως τις ικανότητές του, αφού περίμενε τη μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς, η οποία ήρθε το 2009. Από τα μέσα εκείνη της σεζόν μέχρι και σήμερα, τα μονοθέσια της αυστριακής ομάδας είναι έργα τέχνης, οι ιδέες και η αεροδυναμική φιλοσοφία του Newey έχουν καταφέρει να κάνουν τη Red Bull και τον Sebastian Vettel αχτύπητους.

Τα πράγματα πήγαν να διαφοροποιηθούν φέτος, με τη Red Bull να μην ξεκινά καλά, φανερά επηρεασμένη από την απαγόρευση του EBD, αλλά και την εύκαμπτης εμπρός αεροτομής, δύο βασικά στοιχεία για την περσινή απόλυτη κυριαρχία, όμως ο Newey, μέσα από σκληρή δουλειά και καλύτερη κατανόηση της θέσης των εξατμίσεων, έκανε την RB8 ένα πανίσχυρο και άκρως ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Ο Fernando Alonso έχει εκφράσει και στο παρελθόν ότι αποτελεί όνειρο του να μετακομίσει ο Newey στο Maranello, όμως ο επί κεφαλής σχεδίασης της RBR έχει δηλώσει ότι δεν μπορεί να το κάνει. Ο Ισπανός μιλάει ξανά για τον 53χρονο, λέγοντας πως είναι αυτός με τον οποίο παλεύουν όλοι.

Όταν είπα ότι όλοι είμαστε εναντίον του Adrian Newey, όλοι ξαφνιάστηκαν. Αλλά, τώρα, δεν υπάρχει κάτι νέο: οι δύο Red Bulls είναι μπροστά σε περίοδο· θα γίνει το ίδιο και στις κατατακτήριες. Αλλά, επειδή είμαστε η καλύτερη ομάδα, μπορούμε να πάρουμε περισσότερους βαθμούς την Κυριακή, όπως κάναμε και στο Abu Dhabi.

Σαφώς, ο ρυθμός της F2012 είναι ανώτερος στις μεγάλες αποστάσεις, εκεί όπου δεν υπάρχει η συνεχής χρήση του DRS, το οποίο υστερεί σε απόδοση στο ιταλικό μονοθέσιο, όμως ο Vettel δείχνει αχτύπητος στο Austin. Πολλά να κριθούν από τις κατατακτήριες δοκιμές, όπου ο Alonso δε θα πρέπει να είναι μακριά από τα αυστριακά μονοθέσια. Επιπλέον, υπάρχει και η McLaren, με τους οδηγούς της να τα δίνουν όλα, αφού θέλουν να επιτρέψουν στην ομάδα τους να τερματίσει αυτή στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, πράγμα που σημαίνει ότι δε θα δώσουν τίποτα στον “El Nano”.

[Πηγή: Autosprint | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]