Η Jaguar έχει φτάσει σε μια κρίσιμη φάση σχετικά με το C-X75 και πλέον πρέπει να πάρει τη τελική απόφαση αν το πρωτότυπο θα περάσει στη παραγωγή.

Ο Adrian Hallmark επικεφαλής παγκόσμιου marketing της Βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, μιλώντας στο Βρετανικό Autocar, δήλωσε ότι η Jaguar είναι έτοιμη να τοποθετήσει τον υβριδικό κινητήρα πάνω σε ένα πρωτότυπο για πρώτη φορά. Είναι παντελώς άγνωστη για την Jaguar αυτή η φάση ανάπτυξης και θα είναι το βασικό σημείο, που θα εξαρτηθεί το αν το μοντέλο θα περάσει στη παραγωγή. Σύμφωνα με τον Hallmark, η εταιρία θέλει να το βγάλει στην αγορά, αλλά πρέπει πρώτα να μάθει πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα,

Το αυτοκίνητο ήταν να παρουσιαστεί μέσα στο 2013. Θα φορά τον twin-turbo 1.600αρη τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης της Williams F1, ο οποίος θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και παρότι αρχικά ξέραμε ότι θα αποδίδει συνολικά κοντά στα 1000 άλογα με 1.400 Nm ροπής με τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται στα 99 γρ/χλμ, τελικά θα αποδίδει “μόλις” 507 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 3 δευτερόλεπτα και τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 322 χλμ/ώρα.

Θα έχει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ και η παραγωγή της θα περιοριστεί σε 250 μονάδες με το κόστος της να κυμαίνεται από τις €870.000 έως το €1.100.000 (ανάλογα με το ΦΠΑ και τους φόρους της κάθε χώρας).

Ανανέωση: Έγινε τελικά γνωστό ότι το αυτοκίνητο δεν θα περάσει στη παραγωγή, αφού η Jaguar θεωρεί ότι η επένδυση που απαιτείται δεν θα έχει κέρδος για την εταιρία. Από τα πέντε πρωτότυπα που έχει ήδη κατασκευάσει, τα 3 θα πουληθούν σε πλειστηριασμό, το ένα θα κρατηθεί στο μουσείο της Jaguar και το άλλο θα γυρνά σε διάφορες εκθέσεις όλου του κόσμου.

[Πηγή: Autocar, Top Gear]