H Renault κατηγορεί τις μειωμένες πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στο κακό marketing

Σχετικά άρθρα

Renault Zoe EV Live in Paris 2012

Η Renault θεωρεί ως υπεύθυνο για τις χαμηλές πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το κακό marketing. Ο επικεφαλής του τμήματος marketing της Γαλλικής εταιρίας, Stephen Norman, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι πρέπει να “πουλήσουν” την αυτονομία των οχημάτων αυτών και να δείξουν στο κοινό για το τι είναι ικανά να κάνουν. Χαρακτηριστικά δήλωσε ότι οι άνθρωποι εφευρίσκουν περιορισμούς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, περιορισμοί που στη πραγματικότητα δεν υφίστανται.

Η Renault, για την προώθηση του Ζοε θα επικεντρωθεί στο πόσο ήσυχο είναι, αν και ο Norman δήλωσε ότι η καλύτερη διαφήμιση ώστε να πειστεί κάποιος να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι να μπορέσει ο ίδιος να το οδηγήσει μέσα από ένα test drive.

[Πηγή: Autocar]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Η Fisker διακόπτει την παραγωγή του Ocean, αλλά αντλεί επένδυση 150 εκατ. δολάρια

Η Fisker ανακοίνωσε ότι διακόπτει την παραγωγή του Ocean για έξι εβδομάδες, τονίζοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έως και 150 εκατ. δολάρια. Η είδηση...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...
Autoblog.gr