Renault Zoe EV Live in Paris 2012

Η Renault θεωρεί ως υπεύθυνο για τις χαμηλές πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το κακό marketing. Ο επικεφαλής του τμήματος marketing της Γαλλικής εταιρίας, Stephen Norman, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι πρέπει να “πουλήσουν” την αυτονομία των οχημάτων αυτών και να δείξουν στο κοινό για το τι είναι ικανά να κάνουν. Χαρακτηριστικά δήλωσε ότι οι άνθρωποι εφευρίσκουν περιορισμούς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, περιορισμοί που στη πραγματικότητα δεν υφίστανται.

Η Renault, για την προώθηση του Ζοε θα επικεντρωθεί στο πόσο ήσυχο είναι, αν και ο Norman δήλωσε ότι η καλύτερη διαφήμιση ώστε να πειστεί κάποιος να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι να μπορέσει ο ίδιος να το οδηγήσει μέσα από ένα test drive.

[Πηγή: Autocar]