hyundai kia logo

Οι δύο Νοτιοκορεατικές εταιρίες, η Hyundai και η Kia ανακοίνωσαν ότι μέσα στο 2012 πούλησαν συνολικά σε όλο τον κόσμο 7,12 εκατ. αυτοκίνητα (+8% σε σχέση με το 2011), παιρνόντας έτσι τον στόχο που είχανε βάλει για πωλήσεις άνω των 7 εκατ. αυτοκινήτων.

Η Hyundai πούλησε 4,4 εκατ. αυτοκίνητα (+8,6%), κατατάσοντας την στην 5η θέση σε ότι αφορά τις παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων. Τον Δεκέμβριο είδε τις πωλήσεις να ανέρχονται στις 391.152 μονάδες (+5,4%). H Kia πούλησε 2,72 εκατ. αυτοκίνητα.

Για το 2013, οι Κορεάτες έχουνε βάλει ως στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις του κατά 4%, ώστε αυτές να ανέλθουν στα 7,41 εκατ. αυτοκίνητα.

[Πηγή: Hyundai, Kia]

Δελτίο Τύπου

Hyundai Motor Reports 2012 Global Sales Of 4.4 Million Vehicles

Hyundai Motor Reports 2012 Global Sales Of 4.4 Million Vehicles(Seoul, Korea) Hyundai Motor Company, South Korea’s largest automaker, sold 4.4 million vehicles in 2012, a 8.6 percent increase over 2011. December global sales were up 5.4 percent, at 391,152 vehicles.

Unit = one vehicle

Dec-12 Y-o-Y Dec-11 2012 FY Y-o-Y 2011 FY
Domestic Sales Passenger Cars 35,002 -1.1% 35,395 393,707 -6.6% 421,696
 SUVs 13,436 95.3% 6,878 112,007 45.8% 76,814
 CVs 14,668 -9.6% 16,226 162,063 -12.4% 185,060
 Total 63,106 7.9% 58,499 667,777 -2.3% 683,570
Overseas Sales Exports 109,556 -15.1% 128,971 1,235,071 3.5% 1,193,343
 Overseas Plants 218,490 18.9% 183,790 2,499,099 14.9% 2,174,803
 Total 328,046 4.9% 312,761 3,734,170 10.9% 3,368,146
Global Sales Total 391,152 5.4% 371,260 4,401,947 8.6% 4,051,716

1. Commercial Vehicles (CV) include buses & trucks. 2. Hyundai Motor currently has seven overseas plants in Brazil, China, the Czech Republic, India, Russia, Turkey and the U.S.

※ Excludes CKD (Complete Knock Down) unit sales.

Αύξηση 9,3% στις παγκόσμιες πωλήσεις της Kia Motors για το 2012

– 2.710.017 οχήματα Kia πωλήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο το 2012 σημειώνοντας αύξηση κατά 9,3% από πέρσι – Το 2012 οι πωλήσεις σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Κίνα αυξήθηκαν κατά 19,5%, 15,4%, 11,0% και 2,7% αντίστοιχα – Tο Rio είναι το μοντέλο της Kia με την μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία για το 2012 με 466.826 μονάδες

(Σεούλ) – Η Kia Motors Corporation ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων της (εξαγωγικές πωλήσεις, εγχώριες και πωλήσεις από τα εργοστάσια του εξωτερικού), των οχημάτων αναψυχής (RVs) και των εμπορικών οχημάτων της για το 2012 κατέγραψαν ρεκόρ όλων των εποχών της τάξης των 2.710.017 μονάδων, ενισχύοντας τη θέση της Kia ως μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση κατά 9,3% φθάνοντας για πρώτη φορά τα 2,7 εκατομμύρια πωλήσεις. Η Kia κατέγραψε αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη * (571.033 μονάδες, αύξηση 19,5% από πέρσι), στη Βόρεια Αμερική (635.399 μονάδες, αύξηση 15,4% από πέρσι), στην Κίνα ( 512.167 μονάδες, αύξηση 11% από πέρσι) και στις υπόλοιπες αγορές ** (509.358 μονάδες με αύξηση 2,7% από πέρσι). Η Kia σημείωσε 482.060 πωλήσεις στην εγχώρια αγορά της Κορέας μείωση κατά 2,2% από την προηγούμενη χρονιά.

Το B-segment Rio είναι το μοντέλο της Kia με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία το 2012 με πωλήσεις 466.826 οχήματα. Ακολούθησαν τo Sportage και το C-segment Cerato (γνωστό ως «Forte» σε ορισμένες αγορές) με 359.742 και 352.226 μονάδες, αντίστοιχα. Το Optima -μεσαίου μεγέθους sedan ήρθε στην τέταρτη θέση με 259.551 πωλήσεις, ενώ το Sorento SUV έκλεισε την πρώτη πεντάδα με 219.154 πωλήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι εντός του 2012 περιλαμβάνεται η έναρξη της κατασκευής του τρίτου εργοστασίου της Kia στην Κίνα με 300.000 μονάδες ετήσιας παραγωγικής δυνατότητας, καθώς επίσης και δύο πρωτιές της εταιρείας – η κατάταξη στη λίστα με τις εκατό κορυφαίες μάρκες στον κόσμο «Top 100 Best Global Brands» της Interbrand και το λανσάρισμα της νέας πολυτελέστατης ναυαρχίδας Quoris sedan. Η δεύτερη γενιά του Ευρωπαϊκού  C-segment Kia cee’d λανσαρίστηκε στις αρχές του έτους κάνοντας την πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρεμιέρα σε Διεθνή Σαλόνια Αυτοκίνητου το 2012 έκαναν επίσης, το νέο Cerato (Forte) C-segment και το μικρομεσαίο MPV Carens.

Ο Thomas Oh, Executive Vice President & COO της Kia Motors Corp, δήλωσε: «Το 2012 ήταν ένα έτος ορόσημο για την Kia. Η παραγωγή μοντέλων επόμενης γενιάς, αναβαθμίσεις και ανανεώσεις θα συνεχιστούν και το 2013, συμπεριλαμβανομένων των ολοκαίνουργιων Carens και Soul, καθώς και των ανανεωμένων εκδόσεων Optima, Sportage και Rio. Παρόλο το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον παγκοσμίως που αναμένεται στην αγορά το 2013, εμείς στην Kia θα επικεντρωθούμε στην ποιοτική ανάπτυξη σε όλους τους τομείς της επιχείρησης ώστε να προετοιμαστούμε για ένα νέο κύμα πωλήσεων τα επόμενα χρόνια».

* «Ευρώπη» περιλαμβάνει την Δυτική και την Ανατολική Ευρώπη. Το 2012, 338.101 οχήματα πουλήθηκαν στη Δυτική Ευρώπη, αύξηση 14,5%, ενώ 232.932 οχήματα πουλήθηκαν στην Ανατολική Ευρώπη, αύξηση 27,5%. ** «Υπόλοιπες αγορές» περιλαμβάνουν τις περιοχές της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, της Καραϊβικής, της Ασίας (εξαιρουμένης της Κίνας και της Κορέας), του Ειρηνικού, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής

Η Kia Motors Europe είναι ο Ευρωπαϊκός κλάδος πωλήσεων, μάρκετινγκ και υπηρεσιών της Kia Motors Corporation που εδρεύει στην Γερμανία (Φραγκφούρτη) και καλύπτει 30 Ευρωπαϊκές αγορές.

H Kia Motors Corporation (www.kia.com) – κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, που προορίζονται όχι μόνο για όσους είναι αλλά και όσους αισθάνονται «νέοι» – ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Κατασκευάζει περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 15 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 10 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 149 χώρες. H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από 47.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 39 δισεκατομμύρια δολάρια. H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει) και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας.