bmw m5 and m6

Παρά το γεγονός ότι η Mercedes-Benz ακολούθησε την Audi, έτσι ώστε τα AMG μοντέλα της να είναι διαθέσιμα και τετρακίνητα, όπως τα αντίστοιχα RS μοντέλα της Audi, το τμήμα M της BMW, θα συνεχίσει να προσφέρει τα M μοντέλα της αποκλειστικά ως πισωκίνητα.

Αυτό ξεκαθάρισε με δηλώσεις του το αφεντικό του τμήματος Μ, Friedrich Nitschke, με τον κύριο λόγο να είναι η αύξηση του βάρους κατά 80 με 90 κιλά, αφού τόσο ζυγίζει το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW. Σύμφωνα με τον Nitschke το πίσω διαφορικό των M μοντέλων της BMW διαθέτει το καλύτερο setup από οποιοδήποτε άλλο αντίστοιχο διαφορικό της αγοράς και δεν είναι αναγκαία η χρήση τετρακίνησης, ώστε να περάσει η δύναμη του κινητήρα στον δρόμο.


Επιπλέον ανέφερε ότι για όσα χρόνια οι πελάτες της BMW ζητούν μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων, η εταιρία θα τα προσφέρει ενώ ξεκαθάρισε ότι M έκδοση της 3-Series GT δεν ετοιμάζεται, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή.

Κλείνοντας τη συνέντευξή του, ο Nitschke υπεραμύνθηκε τις αλλαγής των ατμοσφαιρικών κινητήρων με μικρότερης χωρητικότητας turbo, αφού αυτοί προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, εξοικονομώντας παράλληλα καύσιμο και εκπέμποντας λιγότερο CO2.

[Πηγή: Autocar]