1487957056442655902

Νέες πληροφορίες γίνονται γνωστές για το επομένης γενιάς Audi TT καθώς μαθαίνουμε, αν και ακόμα δεν έχουν επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη, ότι θα φορά τον 2,0-λιτρο tutbo κινητήρα απόδοσης 220 ίππων στην απλή έκδοση και 300 στην TT-S. Η μεγαλύτερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση, TT-RS θα φοράει τον γνωστό πεντακύλινδρο 2,5-λιτρο κινητήρα με την απόδοση του όμως να αυξάνεται κατά 20 ίππους από τη τωρινή TT-RS Plus έκδοση και να αποδίδει 380 άλογα.

Στιλιστικά θα έχει ένα πολύ στιλάτο σχέδιο, το οποίο θα είναι συνδυασμός της πρώτης και δεύτερης γενιάς. Θα είναι διαφορετικό από ότι τα σημερινά μοντέλα της Audi, ειδικά στο μπροστινό μέρος, ενώ τα πλαϊνά και και πίσω θα κρατήσει τις συνήθεις γραμμές. Αναμένεται να έχει μια πιο “παραδοσιακή” καμπίνα με ψηφιακά όμως όργανα.

Οι μεγαλύτερες βελτιώσεις θα έρθουν στη ποιότητα, με τη γερμανική εταιρία να δίνει προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ θα διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο. Το σασί του θα είναι πιο άκαμπτο και ελαφρύ για να βελτιωθεί η κατανομή του βάρους αλλά και το κράτημα του αυτοκινήτου. Θα κατασκευαστεί, φυσικά, πάνω στην MQB πλατφόρμα της VW, και θα τροφοδοτείται αποκλειστικά και μόνο από υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Η coupe έκδοση αναμένεται να βγει στη κυκλοφορία στα τέλη του 2014 με την ανοιχτή έκδοση να ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα.

[Πηγή: Car & Driver]