mclaren-p1-29

Η McLaren θεωρεί πως η αύξηση των πωλήσεων των μοντέλων της στη Κίνα, θα την βοηθήσει έτσι ώστε να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας, ώστε αυτές να ανέρχονται στο 25%, την ώρα που το 2012, μόλις το 10% των παγκόσμιων πωλήσεων της McLaren προήλθαν από την περιοχή της Ασίας.

Σύμφωνα με τον Mirko Bodiga, περιφερειακό διευθυντή της McLaren Ασίας-Ειρηνικού, η McLaren θέλει να πουλήσει παγκοσμίως 1.400 αυτοκίνητα το 2013. Για να βοηθήσει την αύξηση των πωλήσεων στη Κίνα, η McLaren θα ανοίξει 4 νέες αντιπροσωπείες στη Κίνα μέσα στο 2013, ενώ ακόμη 4 θα ανοίξουν έως τα μέσα το 2014.

Ο λόγος που η McLaren αλλά και οι υπόλοιπες εταιρίες δίνουν τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στην αγορά της Κίνας, είναι γιατί οι αναλυτές προβλέπουν πως η αγορά της Κίνας θα γίνει η μεγαλύτερη αγορά πολυτελών αυτοκινήτων του κόσμου έως το 2016, ξεπερνώντας ακόμη και αυτή της Αμερικής. Για το 2013, η αγορά των υπερπολυτελών αυτοκινήτων στη Κίνα αναμένεται πως θα κυμανθεί ανάμεσα στις 4.000 με 5.000 μονάδες.

Και ενώ η McLaren δίνει μεγάλη βάση στην αγορά της Κίνας, η Lexus φαίνεται πως δεν βιάζεται να γίνει ένας μεγάλος παίκτης στην αγορά της, αφού ακολουθεί μια πιο συντηρητική προσέγγιση.

Η Lexus το 2012 πούλησε 64.000 αυτοκίνητα στη Κίνα, την ώρα που η BMW πούλησε 326.000 αυτοκίνητα. Η Lexus, σε αντίθεση της Audi, BMW και Mercedes-Benz, δεν κατασκευάζει κανένα αυτοκίνητό της επί κινεζικού εδάφους, πράγμα που σημαίνει πως τα μοντέλα της επιβαρύνονται με φόρο εισαγωγής.

Η ιαπωνική εταιρία δεν ανησυχεί και αρχικά θέλει να αυξήσει τον αριθμό των αντιπροσωπειών της στη Κίνα, ο οποίος το 2012 άγγιζε μόλις τις 99, την ίδια ώρα που οι αντιπροσωπείες της Mercedes-Benz ξεπερνούν τις 250.

[Πηγή: The Wall Street Journal, Bloomberg]