pirelli

O Paul Hembery, με νέες δηλώσεις του, αναφέρεται στις δυσκολίες που υπάρχουν στην εξέλιξη των ελαστικών της Pirelli, αλλά και στην συνεχή κριτική που δέχεται η Ιταλική εταιρεία.

Περιοριζόμαστε σαφώς, σε κάθε κατεύθυνση που έχουμε εξετάσει. Είναι πολύ δύσκολο όταν επικρίνεσαι και ξέρεις ότι μπορείς να λύσεις τα προβλήματα, αλλά δεν σου το επιτρέπουν(οι κανονισμοί). Αυτό είναι κάτι που δεν θέλουμε να ξαναπεράσουμε. Είναι προφανές, από την δική μας οπτική, ότι είναι άδικο αυτό που γίνεται. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε το άθλημα. Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι κάθε ομάδα λαμβάνει τις ίδιες υπηρεσίες και το ίδιο προϊόν και ότι παρουσιάζουμε στους οπαδούς αυτό που μας έχει ζητηθεί.

Όντως κερδίζουμε σε κάθε αγώνα, η διαφορά είναι ότι δεν μας ενδιαφέρει το ποιά ομάδα θα κερδίσει. Μας ενδιαφέρει όμως το τί λέγεται. Ακούμε και διαβάζουμε όλη την ώρα αρνητικές κριτικές και αυτό δεν είναι κάτι που περιμένουμε να πάρουμε από ένα άθλημα στο οποίο είμαστε συνεργάτες.

Είναι προφανές, πως ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli δεν είναι ευχαριστημένος από την τωρινή κατάσταση και σε περίπτωση που η εταιρεία αποφασίσει πως θέλει να παραμείνει ως προμηθευτής στην Φόρμουλα 1, θα ζητήσει αλλαγές σε συγκεκριμένους τομείς και περισσότερη ελευθερία για πιθανές αλλαγές στα ελαστικά.

Πρέπει να δούμε τη διαδικασία της αλλαγής. Το πρώτο πράγμα είναι οι δοκιμές. Δεν γνωρίζουμε ακόμη τα πλήρη στοιχεία του αυτοκινήτου του επόμενου έτους, έχουμε όμως κάποιες ενδείξεις από το σύστημα του κινητήρα για το τι μπορεί να κάνει, αλλά δεν πρόκειται να κάνουμε δοκιμές με μονοθέσιο μέχρι τον Φεβρουάριο. Επίσης, μας βοηθούσε όταν είχαμε την ομάδα εξέλιξης ελαστικών, όπου κάθε ομάδα είχε έναν εκπρόσωπο και συναντιόμασταν στους αγώνες. Αυτό ήταν πολύ καλό από πρακτικής πλευράς.

Όσο για τις αλλαγές, είναι κάτι που πρέπει να εξετάσουμε με τη FIA. Ο Charlie (Whiting) συνεργάζεται εξαιρετικά μαζί μας, αλλά θα πρέπει να είμαστε σε θέση να κάνουμε αλλαγές χωρίς να εξαρτόμαστε από τις ομάδες. Σε τελική ανάλυση θα πρέπει να εξαρτάται η όποια αλλαγή, από την FIA και από εμάς. Αυτό συμβαίνει με τα περισσότερα πρωταθλήματα στα οποία συμμετέχουμε.

Μετά από τις δηλώσεις του Michael Eckert, πως η Hankook δεν ενδιαφέρεται να μπεί στην Φόρμουλα 1, τις πιέσεις του Jean Todd στη Michelin που δεν δείχνει “ζεστή” σε επανείσοδό της στο σπορ, αλλά και τη γενική αδιαφορία από άλλες μάρκες (Bridgestone,Dunlop), ο Hembery δείχνει να περνάει στην αντεπίθεση, με όπλο το ενδιαφέρον της Pirelli να συνεχίσει ως προμηθευτής ελαστικών και για το 2014.

Να υπενθυμίσω πως τα νέα ελαστικά θα αξιολογηθούν στο Σίλβερστοουν, στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, ενώ δεν θα χρησιμοποιηθούν στον αγώνα.

[Πηγή: GMM]