7 million Ford Transit Van (4)

Η Ford ανακοίνωσε σήμερα την παραγωγή του 7.000.000ού Transit, του επαγγελματικού van που λανσαρίστηκε το 1965 στην Ευρώπη και τώρα επεκτείνεται σε 118 αγορές σε έξι ηπείρους. Στοιχισμένα το ένα πίσω από το άλλο, επτά εκατομμύρια Transit θα κάλυπταν την απόσταση Λονδίνο – Σίδνεϊ δύο φορές.

Το ορόσημο γιορτάστηκε σήμερα στα επίσημα εγκαίνια ενός νέου εργοστασίου συναρμολόγησης του Transit στο Nanchang της Κίνας, όπου παρευρέθηκε ο Alan Mulally, President & CEO της Ford. Η Μονάδα της Jiangling Xiaolan είναι αποτέλεσμα μιας επένδυσης ύψους 300 εκατομμυρίων δολαρίων από το στρατηγικό εταίρο της Ford, Jiangling Motors Corp (JMC) και κατασκευάζει οχήματα μάρκας JMC και Ford για την αναπτυσσόμενη Κινεζική αγορά. Ο Mulally δήλωσε:

Το Ford Transit παίζει σημαντικό ρόλο στην προσωπική και επαγγελματική εκατομμυρίων ανθρώπων. Από τη μεταφορά εργαζομένων στα εργοτάξιο μέχρι την παράδοση σημαντικών πακέτων ή ακόμα και την άμεση διακομιδή ασθενών σε νοσοκομείο, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο βασίζονται στα Ford Transit για τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Το Ford Transit συνεχίζει να καινοτομεί, βοηθώντας τους πελάτες να μεταφέρουν περισσότερα αγαθά, να μειώσουν το λειτουργικό κόστος τους και να φτάνουν με αξιοπιστία και ασφάλεια στον προορισμό τους.

Το Ford Transit έχει εξαιρετική κληρονομιά και ακόμα πιο λαμπρό μέλλον. Ξεπερνώντας το απίστευτο ορόσημο των επτά εκατομμυρίων, ευελπιστούμε να βοηθήσουμε ακόμα περισσότερους πελάτες να προωθήσουν τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες με ένα Transit.

Έχοντας λανσαριστεί τη χρονιά που ο πρώτος άνθρωπος περπάτησε στο διάστημα, το Transit είχε άμεση απήχηση, υποστηρίζοντας πρακτικά τις ακμάζουσες οικονομίες της Ευρώπης. Από τότε, η Ford έχει δημιουργήσει μία τεράστια γκάμα αμαξωμάτων και εκδόσεων: από το parcel van, μέχρι ανατρεπόμενα φορτηγά και αυτοκινούμενα τροχόσπιτα (campers) καθώς και τολμηρά μοναδικά μοντέλα όπως τα Supervan με κινητήρα Cosworth V8.

Το νέο Transit 2t που προγραμματίζεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη την άνοιξη του 2014 θα πλαισιώσει μία ανασχεδιασμένη και διευρυμένη γκάμα μοντέλων για την Ευρώπη που περιλαμβάνει τα Transit Custom, Transit Connect και Transit Courier.

Η παραγωγή του Transit επιταχύνθηκε και αφού ξεπέρασε τις πωλήσεις του ενός εκατομμυρίου οχημάτων το 1976, πέτυχε τα επόμενα ορόσημα το 1985, 1994, 2000, 2005 και 2010.

Το Transit έχει λανσάρει επίσης μία σειρά τεχνολογικών καινοτομιών για επαγγελματικά οχήματα που συμβάλλουν στη βελτίωση των επιδόσεων, της άνεσης και της ασφάλειας, με στοιχεία όπως πλαϊνές πόρτες φόρτωσης, προβολείς αλογόνου και ελαστικά ράντιαλ καθώς και κινητήρες diesel άμεσου ψεκασμού, κλειδαριές ασφαλείας και στάνταρ ABS.

Η παραγωγή του Transit επεκτάθηκε για πρώτη φορά εκτός Ευρώπης το 1997 με νέες εγκαταστάσεις στο Nanchang, Κίνα και στο Hai Duong, Βιετνάμ. Το νέο εργοστάσιο της Jiangling Xiaolan υπερδιπλασιάζει την ετήσια δυναμικότητα παραγωγής επαγγελματικών οχημάτων της JMC στις 545.000 από τις 245.000 μονάδες. Η JMC, που κατασκευάζει το Ford Transit για τη Κινεζική αγορά, είναι 30% ιδιοκτησία της Ford.

Η παγκόσμια επέκταση της παραγωγής και των πωλήσεων του Transit θα κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα στα μέσα του 2014 όταν το νέο Transit κυκλοφορήσει στη Β. Αμερική για πρώτη φορά. Το Transit Β. Αμερικής θα κατασκευάζεται στο Kansas City, Mo.

Συνολικά, η Ford εκτιμά ότι θα πουλά πάνω από 400.000 Transit 1t και 2t κάθε χρόνο μέχρι το 2016, που αντιστοιχεί με τη πώληση ενός οχήματος κάθε 80 δευτερόλεπτα.

Το νέο Ford Transit 2 προγραμματίζεται να λανσαριστεί την άνοιξη του 2014 προσφέροντας ένα νέο επίπεδο ικανοτήτων και ευελιξίας στην αγορά των μεσαίων επαγγελματικών van, με μία ολοκληρωμένη γκάμα αμαξωμάτων και εκδόσεων που θα προσφέρουν κορυφαία ικανότητα στη μεταφορά φορτίων και χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας με υποδειγματική αντοχή.

Στην Ευρώπη, τα Transit 2t και Transit Custom 1t είναι τα πρώτα μία μεταμορφωμένη και εκτεταμένη γκάμα τεσσάρων νέων μοντέλων Transit που θα κυκλοφορήσουν μέχρι τα μέσα του 2014. Μεταξύ αυτών είναι το νέο Transit Connect με ωφέλιμα φορτία 550-1000 kg, και το μικρό νέο Transit Courier με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 660 kg.

[Πηγή: Ford]

Η Ford Γιορτάζει την Παραγωγή 7 Εκατομμυρίων Transit Van,

Το Ανθεκτικό, Ευέλικτο, Ακούραστο Επαγγελματικό Εργαλείο θα Πωλείται σε 118 Αγορές Παγκόσμια

  • Η παραγωγή του Ford Transit έφτασε τα επτά εκατομμύρια οχήματα, στοιχισμένα το ένα πίσω από το άλλο θα κάλυπταν την απόσταση ‘Λονδίνο – Σύδνεϋ’ δύο φορές
  • Το ορόσημο παραγωγής γιορτάστηκε σήμερα στα επίσημα εγκαίνια του νέου εργοστασίου συναρμολόγησης του στρατηγικού εταίρου της Ford, Jiangling Motors Corp στο Nanchang (Κίνα)
  • Ο Alan Mulally, President & CEO της Ford εγκαινίασε τη Μονάδα της Jiangling Xiaolan που θα αυξήσει τον όγκο πωλήσεων στην Κινεζική αγορά
  • Του χρόνου, η Ford θα κατασκευάσει και θα πουλήσει το Transit στη Β. Αμερική για πρώτη φορά και θα επεκτείνει το μοντέλο σε 118 αγορές σε έξι ηπείρους. Στόχος ετήσιων παγκόσμιων πωλήσεων 400.000 μέχρι το 2016 – ένα Transit θα πωλείται κάθε 80 δευτερόλεπτα
  • Το λανσάρισμα του νέου Transit στην Ευρώπη προγραμματίζεται για το 2014

nanchAng, Κίνα, 20 Ιουνίου, 2013 – Η Ford Motor Company ανακοίνωσε σήμερα την παραγωγή του 7.000.000ού Transit, του δημοφιλούς επαγγελματικού van που λανσαρίστηκε το 1965 στην Ευρώπη και τώρα επεκτείνεται σε 118 αγορές σε έξι ηπείρους.

Στοιχισμένα το ένα πίσω από το άλλο, επτά εκατομμύρια Transit θα κάλυπταν την απόσταση ‘Λονδίνο – Σύδνεϋ’ δύο φορές.

Το ορόσημο γιορτάστηκε σήμερα στα επίσημα εγκαίνια ενός νέου εργοστασίου συναρμολόγησης του Transit στο Nanchang της Κίνας, όπου παρευρέθηκε ο Alan Mulally, President & CEO της Ford. Η Μονάδα της Jiangling Xiaolan είναι αποτέλεσμα μιας επένδυσης ύψους 300 εκατομμυρίων δολαρίων από το στρατηγικό εταίρο της Ford, Jiangling Motors Corp (JMC) και κατασκευάζει οχήματα μάρκας JMC και Ford για την αναπτυσσόμενη Κινεζική αγορά.

«Το Ford Transit παίζει σημαντικό ρόλο στην προσωπική και επαγγελματική εκατομμυρίων ανθρώπων» δήλωσε ο Mulally. «Από τη μεταφορά εργαζομένων στα εργοτάξιο μέχρι την παράδοση σημαντικών πακέτων ή ακόμα και την άμεση διακομιδή ασθενών σε νοσοκομείο, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο βασίζονται στα Ford Transit για τις καθημερινές τους δραστηριότητες».

Έχοντας λανσαριστεί τη χρονιά που ο πρώτος άνθρωπος περπάτησε στο διάστημα, το Transit είχε άμεση απήχηση, υποστηρίζοντας πρακτικά τις ακμάζουσες οικονομίες της Ευρώπης. Από τότε, η Ford έχει δημιουργήσει μία τεράστια γκάμα αμαξωμάτων και εκδόσεων: από το parcel van, μέχρι ανατρεπόμενα φορτηγά και αυτοκινούμενα τροχόσπιτα (campers) καθώς και τολμηρά μοναδικά μοντέλα όπως τα Supervan με κινητήρα Cosworth V8.

Το νέο Transit 2t που προγραμματίζεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη την άνοιξη του 2014 θα πλαισιώσει μία ανασχεδιασμένη και διευρυμένη γκάμα μοντέλων για την Ευρώπη που περιλαμβάνει τα Transit Custom, Transit Connect και Transit Courier.

Η παραγωγή του Transit επιταχύνθηκε και αφού ξεπέρασε τις πωλήσεις του ενός εκατομμυρίου οχημάτων το 1976, πέτυχε τα επόμενα ορόσημα το 1985, 1994, 2000, 2005 και 2010.

Το Transit έχει λανσάρει επίσης μία σειρά τεχνολογικών καινοτομιών για επαγγελματικά οχήματα που συμβάλλουν στη βελτίωση των επιδόσεων, της άνεσης και της ασφάλειας, με στοιχεία όπως πλαϊνές πόρτες φόρτωσης, προβολείς αλογόνου και ελαστικά ράντιαλ καθώς και κινητήρες diesel άμεσου ψεκασμού, κλειδαριές ασφαλείας και στάνταρ ABS.

«Το Ford Transit συνεχίζει να καινοτομεί, βοηθώντας τους πελάτες να μεταφέρουν περισσότερα αγαθά, να μειώσουν το λειτουργικό κόστος τους και να φτάνουν με αξιοπιστία και ασφάλεια στον προορισμό τους» συνέχισε ο Mulally.

Η παραγωγή του Transit επεκτάθηκε για πρώτη φορά εκτός Ευρώπης το 1997 με νέες εγκαταστάσεις στο Nanchang, Κίνα και στο Hai Duong, Βιετνάμ. Το νέο εργοστάσιο της Jiangling Xiaolan υπερδιπλασιάζει την ετήσια δυναμικότητα παραγωγής επαγγελματικών οχημάτων της JMC στις 545.000 από τις 245.000 μονάδες. Η JMC, που κατασκευάζει το Ford Transit για τη Κινεζική αγορά, είναι 30% ιδιοκτησία της Ford.

Η παγκόσμια επέκταση της παραγωγής και των πωλήσεων του Transit θα κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα στα μέσα του 2014 όταν το νέο Transit κυκλοφορήσει στη Β. Αμερική για πρώτη φορά. Το Transit Β. Αμερικής θα κατασκευάζεται στο Kansas City, Mo.

Συνολικά, η Ford εκτιμά ότι θα πουλά πάνω από 400.000 Transit 1t και 2t κάθε χρόνο μέχρι το 2016, που αντιστοιχεί με τη πώληση ενός οχήματος κάθε 80 δευτερόλεπτα.

Το νέο Ford Transit 2 προγραμματίζεται να λανσαριστεί την άνοιξη του 2014 προσφέροντας ένα νέο επίπεδο ικανοτήτων και ευελιξίας στην αγορά των μεσαίων επαγγελματικών van, με μία ολοκληρωμένη γκάμα αμαξωμάτων και εκδόσεων που θα προσφέρουν κορυφαία ικανότητα στη μεταφορά φορτίων και χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας με υποδειγματική αντοχή.

Στην Ευρώπη, τα Transit 2t και Transit Custom 1t είναι τα πρώτα μία μεταμορφωμένη και εκτεταμένη γκάμα τεσσάρων νέων μοντέλων Transit που θα κυκλοφορήσουν μέχρι τα μέσα του 2014. Μεταξύ αυτών είναι το νέο Transit Connect με ωφέλιμα φορτία 550-1000 kg, και το μικρό νέο Transit Courier με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 660 kg.

«Το Ford Transit έχει εξαιρετική κληρονομιά και ακόμα πιο λαμπρό μέλλον» σχολίασε ο Mulally. «Ξεπερνώντας το απίστευτο ορόσημο των επτά εκατομμυρίων, ευελπιστούμε να βοηθήσουμε ακόμα περισσότερους πελάτες να προωθήσουν τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες με ένα Transit».

Ford Transit: Η Εξέλιξη ενός Θρυλικού CV από το 1965 μέχρι σήμερα

Η παραγωγή του θρυλικού επαγγελματικού οχήματος Ford Transit έφτασε τα επτά εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο, σχεδόν 50 χρόνια αφότου το πρώτο μοντέλο πέρασε από τη γραμμή παραγωγής. Αυτό είναι το τελευταίο σημαντικό ορόσημο στην πλούσια ιστορία του Transit, το οποίο γνωρίζει αυξανόμενη δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο στο πλαίσιο της στρατηγικής One Ford.

Προ-1965

Πριν από το 1965, η Ford προσέφερε δύο ανεξάρτητες σειρές επαγγελματικών οχημάτων για την Ευρώπη – το FK van από τη Γερμανία που λανσαρίστηκε το 1953 και το Thames van από τη Βρετανία αντίστοιχα το 1954. Ξεκινώντας η δεκαετία του ’60, ήταν σαφής η ζήτηση από τους πελάτες για ένα van με αυξημένες δυνατότητες – περισσότερο χώρο φόρτωσης και ωφέλιμο φορτίο, μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτητα – και η Ford αποφάσισε να αντικαταστήσει τα δύο μοντέλα με μία νέα γενιά van που θα απαντούσαν στις ανάγκες όλων των Ευρωπαϊκών αγορών και θα κατασκευάζονταν στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.

1965

Το πρώτο Transit πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου επαγγελματικών οχημάτων της εταιρίας στο Langley (Berkshire, Αγγλία) στις 9 Αυγούστου. Ήδη διέθετε πληθώρα καινοτομιών όπως ταμπλό με ηλεκτρονικά όργανα, προαιρετικό κλείδωμα τιμονιού, πλαϊνή πόρτα φόρτωσης και σημεία έδρασης ζώνης ασφαλείας. Λίγο μετά το λανσάρισμα προστέθηκαν και άλλες καινοτομίες όπως προβολείς αλογόνου, ελαστικά tubeless και φύλα σούστας στην ανάρτηση για οικονομία βάρους.

Το πρώτο Transit αντλούσε ισχύ από δύο βενζινοκινητήρες, τον 1.7 l 74 PS ή τον 2.0 l 86 PS, ενώ ο πρώτος diesel ήταν ένας Perkins 4/99 με 44 PS. Ήταν διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις μεταξονίων, κάθε μία με τρία διαφορετικά ωφέλιμα φορτία (κοντό μεταξόνιο από 610 έως 1.120 kg, μακρύ μεταξόνιο από 1.272 kg έως 1.782 kg). Τα van προσφέρονταν με μονή ή διπλές πίσω πόρτες, κλασσικές ή συρόμενες πόρτες καμπίνας και με ή χωρίς πλαϊνή πόρτα φόρτωσης.

1968

Έναρξη παραγωγής κινητήρων Diesel για το Transit στο εργοστάσιο του Dagenham, κοντά στο Λονδίνο.

1971

Νέα εμφάνιση για το Transit με την υιοθέτηση μάσκας τύπου επιβατικού αυτοκινήτου.

1972

Η Ford λανσάρισε τον πρώτο της μικρό υψηλόστροφο diesel, με το όνομα York, σε δύο εκδόσεις ισχύος, 55 PS για μοντέλα με κοντό μεταξόνιο και 62 PS για βαρύτερα μοντέλα με μακρύ μεταξόνιο.

1973

Για μείωση του λειτουργικού κόστους για τους ιδιοκτήτες του, το Transit ήταν το πρώτο επαγγελματικό όχημα που φόρεσε ελαστικά radial σε όλη τη γκάμα του.

1974

Νέο μοντέλο ωφέλιμου φορτίου 1.000 kg βασισμένο στην έκδοση με μακρύ μεταξόνιο με μονά πίσω ελαστικά.

1975

Το νέο Transit ήταν άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη σε μία νέα λειτουργική εμφάνιση ‘black look’. Η μάσκα, οι προφυλακτήρες, το διακοσμητικό ένθετο στο παρμπρίζ και οι εξωτερικοί καθρέπτες ήταν όλα βαμμένα μαύρα. Μέσα στην καμπίνα, τα πεντάλ μετακινήθηκαν προς τα εμπρός και το κάθισμα προς τα πίσω για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για τα πόδια +100 mm, ενώ η κολόνα του τιμονιού επιμηκύνθηκε για να βελτιωθεί η θέση οδήγησης. Ακόμα πιο σημαντικό, το Transit ήταν το πρώτο που χρησιμοποίησε εμπρός δισκόφρενα με υποβοήθηση servo – στα μοντέλα με κοντό μεταξόνιο από το 1975 και τις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο ένα χρόνο αργότερα.

1976

Κυκλοφόρησε ένα νέο Transit κορυφαίου βάρους, το 190, ανεβάζοντας το μέγιστο μικτό βάρος του Transit στους 3,5 t. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος λανσαρίστηκαν εμπρός δισκόφρενα σε όλη τη γκάμα. Το νέο van 190 χρησιμοποιούσε για πρώτη φορά αεριζόμενα δισκόφρενα στην κατηγορία μεσαίων επαγγελματικών οχημάτων.

Ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής επιτεύχθηκε όταν το εκατομμυριοστό Ford Transit πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης.

1978

Η πρώτη σημαντική στιλιστική αλλαγή του Transit έγινε με το λανσάρισμα ενός μοντέλου νέου σχήματος το Μάρτιο του 1978. Το μέχρι τότε ‘κοντόχοντρο’ καπό έγινε πιο μακρύ και αεροδυναμικό για να μπορεί να φιλοξενεί τόσο τους βενζινοκινητήρες όσο και τους αυξανόμενης δημοτικότητας πετρελαιοκινητήρες. Ταυτόχρονα λανσαρίστηκαν νέοι, πιο αποδοτικοί κινητήρες με εκκεντροφόρο επικεφαλής (OHC). Άλλες αλλαγές ήταν η εισαγωγή του αυτόματου κιβωτίου C3 της Ford και ένα νέο, ισχυρότερο καλοριφέρ με αεραγωγούς τύπου επιβατικού αυτοκινήτου.

1983

Στο πλαίσιο του προγράμματος εξέλιξης κινητήρων diesel άμεσου ψεκασμού 2.5 l (DI), 100 πρωτότυποι κινητήρες χρησιμοποιήθηκαν σε μία εκτενή δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες από οδηγούς σε στόλους οχημάτων.

1984

Λανσαρίστηκε ο επαναστατικός κινητήρας 2.5 DI diesel με περιστροφική αντλία ψεκασμού καυσίμου. Απέδιδε ισχύ από 62 έως 68 PS με μείωση κατανάλωσης μέχρι 24% στα μοντέλα με κοντό μεταξόνιο και 20% στις εκδόσεις με μακρύ αντίστοιχα.

1985

Ένα ακόμα ορόσημο παραγωγής – δύο εκατομμύρια Ford Transit στις 25 Ιουλίου, 1985.

1986

Η νέα γενιά Transit κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο, πάνω από 20 χρόνια μετά το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου. Το τολμηρό εμπρός τμήμα ‘fast-front’ του Transit προσέφερε τον καλύτερο στην κατηγορία συντελεστή οπισθέλκουσας (CdA) 0,37 – ανώτερο από πολλά μοντέλα της εποχής. Και ενώ ο χώρος φόρτωσης είχε αυξηθεί κατά 11–13,5% περίπου, ο CdA είχε μειωθεί κατά 11% με επακόλουθη οικονομία στην κατανάλωση μέχρι 8%.

Το νέο ρύγχος δεν ήταν απλά ένα αεροδυναμικό στοιχείο. Είχε σχεδιαστεί για να καταστρέφεται σταδιακά σε μία σύγκρουση και επομένως να βελτιώνεται η παθητική ασφάλεια. Το νέο φαρδύ καπό επίσης προσέφερε απαράμιλλη πρόσβαση στον κινητήρα για εργασίες service. Η ομάδα σχεδίασης δημιούργησε μεγαλύτερες πόρτες στην καμπίνα με πιο βαθιά παράθυρα, προσφέροντας ανώτερη αίσθηση ευρυχωρίας. Ο χώρος φόρτωσης βελτιώθηκε χρησιμοποιώντας φαρδύτερες και ψηλότερες πίσω πόρτες και αυξάνοντας το πλάτος της πλαϊνής πόρτας φόρτωσης, για να χωρά μία παλέτα πλάτους ενός μέτρου. Άλλες σημαντικές αλλαγές ήταν η τοποθέτηση μιας τροποποιημένης, ανεξάρτητης εμπρός ανάρτησης με γόνατα MacPherson και κρεμαγιέρας στα μοντέλα με κοντό μεταξόνιο, φιμέ παρμπρίζ και ασφάλειες υψηλής προστασίας στις πόρτες και την ανάφλεξη.

1991

Το Transit σηματοδότησε επίσης μία σημαντική πρόοδο με την ανασχεδίαση του κάτω μέρους της δομής του αμαξώματος. Αυτό όχι μόνο βελτίωσε την απόδοση παραγωγής και κατά συνέπεια την ποιότητα κατασκευής, αλλά έδωσε τη δυνατότητα σε αυτά τα μοντέλα να διαχειρίζονται τα υψηλά φορτία στις δοκιμές πρόσκρουσης με 48 χ.α.ω. σε μπαριέρα. Η νέα σχεδίαση κάτω μέρους του αμαξώματος επέτρεψε τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου με κοντό μεταξόνιο και ωφέλιμο φορτίο 1,5 t, του Transit 150, το οποίο λανσαρίστηκε με τροχούς 15”.

Τα μοντέλα με μακρύ μεταξόνιο άλλαξαν ακόμα πιο δραστικά. Οι τροχοί των 15” έγιναν στάνταρ, υιοθέτησε μονούς πίσω τροχούς και εφοδιάστηκε με ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση και κρεμαγιέρα.

Το μοντέλο 1991 λανσάρισε επίσης έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα diesel στο Transit. Η νέα έκδοση του 2.5 DI χρησιμοποίησε για πρώτη φορά ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης σε μεσαίο επαγγελματικό όχημα και απέδιδε 100 PS, ενώ πληρούσε τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Επίσης λανσαρίστηκε ένας νέος, ατμοσφαιρικός 2.5 DI diesel 80 PS, που χρησιμοποιούσε πολλαπλή εισαγωγής αέρα υπό πίεση (ram effect), συμπληρώνοντας την υπάρχουσα μονάδα των 70 PS.

1994

Η Ford παρήγαγε το 3.000.000ό Transit στις 15 Σεπτεμβρίου, τον ίδιο μήνα που λανσάρισε ένα άλλο νέο Transit. Άμεσα αναγνωρίσιμο από την ελκυστική οβάλ μάσκα του, αυτό το μοντέλο ήταν το πιο βελτιωμένο, το πιο προστατευμένο και ασφαλές Transit που είχε κατασκευαστεί ποτέ. Τα επίπεδα ήχου που μετρήθηκαν ήταν 5 dBA χαμηλότερα από πριν, αντιπροσωπεύοντας μία τρομερή μείωση ήχου του αντιληπτού θορύβου σχεδόν κατά 70%.

Η προστασία όλων των μοντέλων van και chassis cab βελτιώθηκε σημαντικά με ειδικά αντικλεπτικά μέτρα όπως κεντρικό κλείδωμα, περιμετρικό συναγερμό, διπλό κλείδωμα και το ηλεκτρονικό, παθητικό αντικλεπτικό σύστημα της Ford. Η ασφάλεια των επιβατών βελτιώθηκε περαιτέρω με την εισαγωγή μιας ζώνης ασφαλείας τριών σημείων για τον εμπρός μεσαίο συνεπιβάτη και τη διαθεσιμότητα αερόσακων οδηγού και συνοδηγών (διπλός).

1995

Από την Άνοιξη, οι απλές οριζόντιες ζώνες ασφαλείας που υπήρχαν σε όλα τα πίσω καθίσματα των λεωφορείων Transit 12 και 15 θέσεων αντικαταστάθηκαν με ζώνες τριών σημείων. Η άνεση του οδηγού βελτιώθηκε με ένα ανασχεδιασμένο εσωτερικό καμπίνας, με νέα υλικά ταπετσαριών σε πιο ανοιχτά, πιο φωτεινά χρώματα, πλήρως ανανεωμένο ταμπλό με πίνακα οργάνων τύπου Mondeo και νέο σύστημα ελέγχου κλιματισμού.

1996

Ντεμπούτο για το Transit minibus 17-θέσεων. Διέθετε άνεση και το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας από οποιοδήποτε άλλο του είδους του, περιλαμβάνοντας: ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα – δοκιμασμένες στα πρότυπα επιβατικών αυτοκινήτων, πίσω καθίσματα με ψηλή πλάτη και σταθερά προσκέφαλα, αερόσακους οδηγού και εμπρός συνεπιβάτη στάνταρ, και ABS επίσης στάνταρ.

1997

Το Transit ξεκινά να παράγεται στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της Ford στο Hai Dong (Βιετνάμ), και το πρώτο Transit Κινεζικής παραγωγής κατασκευάζεται από το JMC στο Nanchang, κοινοπραξία μεταξύ Jiangling Motors Co., Ltd. και Ford.

1998

Εισαγωγή συστημάτων Electronic Brake Force Distribution και Traction Assist με βελτιωμένο σύστημα immobiliser και κλείδωμα κολόνας τιμονιού. Για πρώτη φορά, διάφορες εκδόσεις των Ford Transit μετατράπηκαν για χρήση υγραερίου (LPG), ενώ λανσαρίστηκε και ένα σύστημα Autoclutch για μηχανική επιλογή σχέσεων και αυτόματη λειτουργία συμπλέκτη.

2000

Μετά από τριάντα πέντε χρόνια, λανσαρίστηκε η επόμενη γενιά του νέου Ford Transit. Με παραγωγή στο Εργοστάσιο Συναρμολόγησης της Ford στο Genk του Βελγίου, έκανε δημόσιο ντεμπούτο στο RAI 2000 European Road Transport Show στο Άμστερνταμ. Πρωτιά στη βιομηχανία με εκδόσεις FWD και RWD να βασίζονται σε κοινή πλατφόρμα.

Ένα ακόμα ορόσημο παραγωγής – το Ford Transit έφτασε τα τέσσερα εκατομμύρια.

2001

Η τεχνολογία αλλαγών ταχυτήτων σε στυλ F1 έφτασε στη νέα σειρά Ford Transit με το προηγμένο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Durashift EST.

Το νέο Transit ψηφίστηκε ‘Διεθνές Van της Χρονιάς 2001’, και κέρδισε στο ‘Arctic Van test’ το 2001 που πραγματοποιήθηκε στη Λαπωνία και το ‘Parcel Van of the Year 2001’ στη Γερμανία.


2002

Το 4,25 t, dual rear-wheel Transit Jumbo παρουσιάστηκε στο Amsterdam International Motor Show. Βασισμένο στην επιτυχία του 3,5t Jumbo που λανσαρίστηκε το 2001, το νέο μοντέλο προσέφερε τον καλύτερο συνδυασμό χώρου φόρτωσης και ωφέλιμου φορτίου στη γκάμα του Transit.

Η Ford αποκάλυψε επίσης το Transit Connect, ένα νέο, μικρότερο μέλος της οικογένειας Transit με κορυφαία ευελιξία χώρου φόρτωσης και προστασία, αλλά και το χαμηλότερο κόστος ιδιοκτησίας.

Ο Duratorq TDCi, ο νέος common-rail turbo-diesel της Ford πλαισίωσε τη γκάμα κινητήρων του Transit, αρχικά σε έκδοση 2.0 125 PS για τα FWD Transit.

2003

Ένα νέο, FWD μοντέλο 2t με χαμηλό πάτωμα συμπλήρωσε τη γκάμα.

Το νέο Transit Connect ψηφίστηκε ‘Διεθνές Van της Χρονιάς’ για το 2003, κερδίζοντας βραβεία σε επτά ξεχωριστές χώρες.

 

Μία ακόμα πρωτιά στη βιομηχανία – το ABS γίνεται στάνταρ χαρακτηριστικό.

2004

Η παραγωγή του Ford Transit μεταφέρθηκε από το Genk (Βέλγιο) στο προηγμένο εργοστάσιο της Ford στο Otosan στο Kocaeli (Τουρκία).

 

2005

Το Ford Transit Connect κέρδισε στο ‘Arctic Van test’ του 2005, που πραγματοποιήθηκε στη Λαπωνία.

Ένα ακόμα σημαντικό ορόσημα, με την παραγωγή του Transit να ξεπερνά τα πέντε εκατομμύρια, ενώ στις 9 Αυγούστου 2005, το Ford Transit γιόρτασε τα 40ά του γενέθλια.

2006

Λανσαρίστηκε μία νέα γενιά Transit, με μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση και νέα καμπίνα με επιλογέα ταχυτήτων τοποθετημένο στο ταμπλό και αυξημένη άνεση αλλά και διαθεσιμότητα εξοπλισμού. Το Electronic Stability Programme (ESP) έγινε ευρέως διαθέσιμο μέσω της προϊοντικής γκάμας, ενώ μία νέα σειρά κινητήρων – έξι diesel και ένας βενζίνης, μαζί με μετατροπές CNG και LPG – προσέφεραν καθαρή και αποδοτική ισχύ.

2007

Προστέθηκε το Intelligent All Wheel Drive, κάνοντας το Transit το μοναδικό Van με εκδόσεις front-wheel drive, rear-wheel drive και all-wheel drive versions από την ίδια πλατφόρμα. Το ESP έγινε στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις FWD και RWD με κινητήρα Duratorq TDCi, και λανσαρίστηκε το νέο Transit SportVan Series.

Το Transit ψηφίστηκε ‘Διεθνές Van της Χρονιάς 2007’.

2008

Ο ισχυρός, νέος 3.2 Duratorq TDCi με 200 PS και 470 Nm πλαισίωσε τα μοντέλα με πίσω κίνηση (RWD) και υψηλό ωφέλιμο φορτίο.

2009

Λανσάρισμα του αποδοτικού Transit ECOnetic. Με το προαιρετικό φίλτρο σωματιδίων diesel – coated Diesel Particle Filter (cDPF), το Transit ECOnetic ήταν το πρώτο επαγγελματικό όχημα της Ford με προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro Stage V.

2010

Το Transit ξεπέρασε το ορόσημο παραγωγής των έξι εκατομμυρίων στις 30 Απριλίου. Τον Αύγουστο, το Transit γιόρτασε την 45ή του επέτειο.

 

2011

Με το λανσάρισμα του 2012 Transit, η Ford παρουσίασε τη νέα παγκόσμια οικογένεια κινητήρων diesel 2.2 Duratorq TDCi προδιαγραφών Euro Stage V με νέες τεχνολογίες οικονομίας καυσίμου, μεταξύ των οποίων Auto-Start-Stop και ρυθμιζόμενος περιοριστής ταχύτητας.

2012

Λανσαρίστηκε το νέο Transit Custom. Αυτή η εξειδικευμένη λύση για την κατηγορία 1t προσέφερε νέα επίπεδα στυλ, ασφάλειας και δυνατοτήτων στη μεταφορά φορτίου, καθώς και άριστη οικονομία καυσίμου και κόστος ιδιοκτησίας. Αναδείχτηκε ‘Διεθνές Van της Χρονιάς 2013’. Το νέο Transit Custom ήταν επίσης το πρώτο όχημα στην κατηγορία με κατάταξη 5 αστέρων Euro NCAP.

Παράλληλα με το λανσάρισμα του Transit Custom, η Ford αποκάλυψε τα σχέδιά της για την ανανέωση και επέκταση της γκάμας του Ford Transit με μία νέα σειρά τεσσάρων μοντέλων. Επιπλέον του Transit Custom 1t, αυτή η σειρά περιλαμβάνει: το νέο Transit 2t, που πρόκειται να λανσαριστεί του χρόνου την άνοιξη, ενώ θα κατασκευάζεται και θα πωλείται στις ΗΠΑ για πρώτη φορά. Το νέο Transit Connect θα λανσαριστεί στα τέλη της φετινής χρονιάς, ενώ το νέο Transit Courier που για πρώτη φορά θα φέρει το Transit στην κατηγορία συμπαγών van, θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2014.

2013

Στις 20 Ιουνίου, η Ford γιόρτασε την παραγωγή επτά εκατομμυρίων Transit.

Ford Transit: Παράξενες και Υπέροχες Ιστορίες

Μία συλλογή με εκπληκτικές ιστορίες και ενδιαφέροντα περιστατικά σχετικά με το Transit στο πέρασμα των χρόνων.

Το Όνομα Transit

Ένας από τους προγόνους του Transit, το FK van από τη Γερμανία που παρουσιάστηκε το 1953, ήταν το πρώτο όχημα της Ford που λανσάρισε το όνομα Transit όταν έγινε γνωστό από το1960 σαν Ford Taunus Transit. Όταν η Ford επρόκειτο να αποκαλύψει το νέο της Ευρωπαϊκό van το 1965 το νέο μοντέλο πιθανόν θα είχε το όνομα “V-Series” στη Βρετανία, εάν δεν είχε γίνει η παρέμβαση του Bill Batty, ο οποίος αργότερα έγινε Chairman της Ford Βρετανίας, ο Sir William Batty. Λίγες μόλις εβδομάδες πριν την επίσημη ανακοίνωση, ο Batty ζήτησε να δει ένα από τα τελευταία πιλοτικά οχήματα και όπως και συνέβη του έστειλαν ένα Γερμανικό αριστεροτίμονο αυτοκίνητο με την ονομασία ‘Transit’ στα κεντρικά γραφεία της Ford στη Βρετανία. Ο Batty αμέσως επωφελήθηκε από το όνομα και το άλλαξε έγκαιρα, πριν το πανευρωπαϊκό λανσάρισμα.

Project Redcap

Οι εργασίες εξέλιξης για το 1965 Transit ξεκίνησαν με κωδικό όνομα “Project Redcap”. Στα πρώτα στάδια το λόγο είχε μία ομάδα σχεδιασμού με επικεφαλής τον Αμερικανό μηχανικό Ed Baumgartner και τη συμμετοχή μερικών από τους πιο διάσημους Ευρωπαίους μηχανικούς της Ford, ανάμεσα στους οποίους ο Ron Mellor – μετέπειτα Engineering Director, ο Terry Beckett – αργότερα Chairman Ford Βρετανίας, και ο Trotman, ο οποίος στη συνέχεια έμελλε να γίνει Chairman & Chief Executive Officer της Ford Motor Company για όλο τον κόσμο.

Δοκιμές Υψηλών Ταχυτήτων

Το engineering project του πρώτου Transit ανέλαβε μία ομάδα σχεδίασης από τη Βρετανία η οποία είχε την έδρα της σε ένα τμήμα της τότε αποθήκης Ανταλλακτικών της Ford Βρετανίας στο

South Ockendon, στο Essex. Η πίστα δοκιμών της Ford στο αεροδρόμιο του Boreham στην Αγγλία χρησιμοποιήθηκε για τη δοκιμή αντοχής αλλά δεν ήταν σχεδιασμένη για συνεχή οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, κάτι το οποίο έγινε σε δημόσιους δρόμους. Τους τελευταίους μήνες του προγράμματος δοκιμών, λίγο πριν επιβληθεί στη Βρετανία γενικό όριο ταχύτητας 70mph, η τοπική Αστυνομία του Essex ήταν συνηθισμένη να βλέπει νυχτερινές δοκιμές υψηλών ταχυτήτων από τους μηχανικούς της Ford και συχνά σταματούσε τους οδηγούς για να τους ρωτήσει πώς εξελίσσονταν τα πράγματα!

Ένα Νέο Transit – τιμή £542

Στο Βρετανικό λανσάρισμα τον Οκτώβριο του 1965, το φθηνότερο Transit – ένα βενζινοκίνητο van με κοντό μεταξόνιο και ωφέλιμο φορτίο 610 kg – κόστιζε £542. Το ακριβότερο Transit που είχε καταγραφεί εκείνη την εποχή ήταν ένα λεωφορείο Custom 15‑θέσεων, που κόστιζε £997, συν £159 φόρος αγοράς.

Αξιόπιστη Επιλογή για την Αστυνομία, τα Αστέρια της Ποπ και τους Περουβιανούς Οδηγούς Λεωφορείων

Η αξιοπιστία έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Transit όλα αυτά τα χρόνια – και γι’ αυτό παραμένει η αγαπημένη επιλογή της αστυνομίας, της πυροσβεστικής υπηρεσίας και της υπηρεσίας άμεσης βοήθειας (σαν ασθενοφόρο) καθώς και των ομάδων οδικής βοήθειας, διάσωσης και ασφάλειας, για τις οποίες η καθυστερημένη άφιξη στον τόπο του συμβάντος θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες. Η φήμη του εξαπλώθηκε γρήγορα – μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα το 1965, ένας στόλος λεωφορείων Transit λειτουργούσε σε μερικές από τις πιο απαιτητικές διαδρομές λεωφορείων παγκοσμίως, διασχίζοντας τακτικά τις Περουβιανές Άνδεις σε υψόμετρα πάνω από 4.000μ. Εξάλλου, το Transit έγινε γρήγορα το αγαπημένο της βιομηχανίας της ποπ μουσικής, και η αντοχή του σύντομα το ανέδειξε σε αγαπημένο αυτοκινούμενο καθώς μετέφερε ανερχόμενα ποπ συγκροτήματα σε όλη την Ευρώπη από παράσταση σε παράσταση, συχνά δε κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Θάψτε ένα Transit για τις Επόμενες Γενιές

Ο Καθηγητής Reyner Banham, γράφοντας στο περιοδικό New Society το 1970, έλεγε «Θάψτε ένα Transit για τις επόμενες γενιές! Σοβαρά – αν οι ανθρωπολόγοι και οι αρχαιολόγοι συνεχίσουν να επιμένουν να αξιολογούν πολιτισμούς από τα τεχνουργήματά τους, αξίζει να μας θυμούνται για το Ford Transit – το ιδανικό van για το στυλ ζωής μας».

Η Εκπληκτική Σειρά Transit Supervan

Το πρώτο Transit Supervan έκανε το ντεμπούτο του στο Brands Hatch τη Δευτέρα του Πάσχα το 1971. Αυτή η καυτή έκδοση βασίστηκε σε ένα σπορ αγωνιστικό Ford GT4O και χρησιμοποιούσε κινητήρα V8 5.0 l. Η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 240 km/h.

Το 1985, δεκατέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο το πρώτου, η Ford παρουσίασε το Supervan II. Αυτό βασίστηκε σε ένα άλλο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford για το Le Mans (το C100) και αντλούσε ισχύ από έναν DFY Cosworth V8. Το κοντέρ έγραψε 280 km/h στην αγωνιστική πίστα του Silverstone στη Βρετανία.

Το Supervan II διαδέχτηκε το Supervan III το 1995, με νέο αμάξωμα και σύγχρονο κινητήρα Ford 3.5 λίτρων προδιαγραφών Grand Prix. Το όχημα υπάρχει ακόμα – αν και φέρει πλέον έναν 24-βάλβιδο κινητήρα Cosworth 2.9 λίτρων, στο μουσείο κλασσικών αυτοκινήτων Ford Heritage Collection στο εργοστάσιο του Dagenham στη Βρετανία.

Το Πιο Περιζήτητο Van της Βρετανίας

Η Μητροπολιτική Αστυνομία του Λονδίνου ‘διέβαλε’ το καλό όνομα του Transit το 1972 αποκαλώντας το ‘Το πιο περιζήτητο van της Βρετανίας’. Ένας εκπρόσωπος της Scotland Yard δήλωσε: «Τα Ford Transit χρησιμοποιούνται στο 95% των ληστειών τραπεζών. Με τις επιδόσεις ενός επιβατικού αυτοκινήτου και χώρο για 1,75 τόνους κλοπιμαίων, το Transit αποδεικνύεται το τέλειο αυτοκίνητο απόδρασης…».

Ένα Ολισθηρό Ξεκίνημα

Όταν ξημέρωσε η μέρα όπου ο Βρετανικός Τύπος θα έβλεπε και θα οδηγούσε για πρώτη φορά το νέο ‘fast-front’ – μυστικό μέχρι τότε – μοντέλο το χειμώνα του 1985/6 η πίστα δοκιμών ήταν ολισθηρή από τον πάγο και η Ford PR team προβληματιζόταν για το αν έπρεπε να γίνει test drive στα λίγα χειροποίητα πρωτότυπα της εταιρίας κάτω από τέτοιες συνθήκες. Στη δοκιμή οι δημοσιογράφοι οδήγησαν πολύ προσεκτικά και η ειρωνεία ήταν ότι τελικά κάποιο ανώτερο στέλεχος της Ford έκανε τετακέ, προκαλώντας σοβαρές ζημιές σε ένα από τα ανεκτίμητα Transit!

Θαμμένο στο Χιόνι για Έξι Μήνες

Τον Οκτώβριο του 1985, ο Señor Juan Garcia, κάτοικος της επαρχίας της Σεβίλλης και περήφανος ιδιοκτήτης ενός Transit , αποκλείστηκε από μία φρικτή χιονοθύελλα στα 3000μ περίπου σε ένα ορεινό πέρασμα. Αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το Transit Kombi στο έλεος των στοιχείων της φύσης, αλλά ευτυχώς ο ίδιος και η οικογένειά του διασώθηκαν χωρίς βλάβες. Στη συνέχεια, το όχημα έμεινε θαμμένο κάτω από πέντε μέτρα χιόνι χωρίς δυνατότητα να μετακινηθεί. Ωστόσο ο ιδιοκτήτης του επέστρεψε την επόμενη χρονιά…

Την άνοιξη και αφού είχαν περάσει πάνω από έξι μήνες από το περιστατικό, ο Señor Garcia επέστρεψε στο τόπο που είχε παγιδευτεί. Με έκπληξη διαπίστωσε ότι το αμάξωμα του Transit είχε υποστεί ελάχιστες ζημιές. Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη όμως προκάλεσε το γεγονός ότι το Transit πήρε εμπρός με την πρώτη προσπάθεια. Χωρίς άλλους μπελάδες, το οδήγησε με ασφάλεια στο σπίτι του!

Ford World Rally Transit

Ένα από τα πρώτα Transit του 2000 αποτέλεσε τη βάση για ένα ξεχωριστό project – το Ford World Rally Transit. Αυτό έφερε εμπρός σπόιλερ και πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα, εσωτερικό προδιαγραφών ράλι με ατσάλινο σωληνωτό κλωβό ασφαλείας (roll cage), μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα, αγωνιστική πλεξούδα, εσωτερικό σύστημα πυρόσβεσης και σύστημα καταγραφής δεδομένων Pi System 2. Χρησιμοποιούσε μία αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα 2.4 Duratorq του Transit. Με διαθέσιμη ισχύ 165 PS και ροπή 410 Nm, το Ford Rally Transit μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από οκτώ δεύτερα και να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 210 km/h. Αναβαθμισμένα συστήματα εξαγωγής, πέδησης και χαμηλωμένη ανάρτηση με γόνατα MacPherson ολοκλήρωναν το πακέτο Ford World Rally Transit, που ήταν βαμμένο σε εντυπωσιακά χρώματα Ford Martini World Rally για μέγιστη οπτική απήχηση. Αυτό το μοναδικό όχημα υπάρχει ακόμα στη Ford Heritage Collection.