Mercedes AMG

Οι αλλαγές στους κανονισμούς τού 2014 θα είναι από τις μεγαλύτερες στην σύγχρονη ιστορία τού αθλήματος, πολύ μεγαλύτερες απ’ ό,τι το 2009, όταν και είχαμε τις μεγάλες αλλαγές στην αεροδυναμική και την είσοδο του KERS. Έτσι, οι ομάδες τής Formula 1 έχουν ξεκινήσει εδώ και μήνες να σχεδιάζουν τα μονοθέσια για την επόμενη σεζόν, τα οποία θα έχουν στην πλάτη τους τούς νέους turbo V6 κινητήρες, 1.6 λίτρων, που θ’ αποδίδουν κοντά στα 600 άλογα.

Η κάθε ομάδα έχει το δικό της πρόγραμμα σχετικά με την ανάπτυξη των φετινών μονοθεσίων, αλλά και των μονοθεσίων που θα έχουν τη νέα σεζόν, ενώ προσπαθούν να βρουν τη χρυσή τομή στο ποσοστό ανάπτυξης των δύο μονοθεσίων, και σ’ αυτή τη θέση βρίσκεται και η Mercedes: η γερμανική ομάδα πήρε την πιο σημαντική νίκη της στον προηγούμενο αγώνα, κι έχουμε αναλύσει τους λόγους για τους οποίους μπορεί να έχει τη συγκεκριμένη απόδοση σε μεγάλο μέρος τού δεύτερου μισού, ενώ το 2014 θα είναι μια εξαιρετικά σημαντική σεζόν για όλες τις ομάδες.

Ο Nico Rosberg παραδέχεται ότι οι άνθρωποι στο Brackley είναι σε δίλημμα, σχετικά με το αν πρέπει να συνεχίσουν τη βελτίωση τής W04 ή αν πρέπει ν’ ασχοληθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό με την W05 (όπως λογικά θα ονομάζεται το νέο μονοθέσιο), διότι η ανταγωνιστικότητα της W04 είναι στο καλύτερο σημείο από την αρχή τής σεζόν μέχρι σήμερα.

Η ευκαιρία για να κερδίσουμε τον τίτλο είναι τόσο λεπτή. Έχουμε τη δυνατότητα να πανηγυρίσουμε κάποιες τεράστιες επιτυχίες. Δυστυχώς, λόγω ελαστικών, δεν ήμασταν αρκετά σταθεροί. Όμως, η πρόοδος που έχουμε κάνει είναι τεράστια. Αλλά, ο στόχος μας είναι να πάμε εκεί που είναι ο Sebastian.

Είμαι σε δύο μέτωπα: Από τη μία, είναι τόσο ωραίο να πηγαίνεις σ’ ένα Grand Prix και να λες: “μπορώ να πάρω την pole και να κερδίσω”. Είναι τόσο ωραίο. Από την άλλη, ο μισός μου εαυτός πιστεύει ότι η επόμενη σεζόν είναι μια τεράστια ευκαιρία, λόγω όλων αυτών των αλλαγών. Αν συνεχίσουμε να σ’ αυτό που κάνουμε τώρα, μπορούμε να πάρουμε κάποιες καλές επιτυχίες απ’ αυτό το αυτοκίνητο.

Οι δύο επόμενοι αγώνες θα ταιριάζουν, λογικά, στη Mercedes και τους οδηγούς της, ενώ ο Ross Brawn παραδέχεται ότι, ανάλογα με το πόσο πιο ανταγωνιστικό θα γίνει το μονοθέσιο με τις μεγάλες αναβαθμίσεις που ετοιμάζουν, θ’ αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν τη βελτίωση της W04 ή αν θα σταματήσουν, για να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη της W05.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]