ford china car sales

Πέντε χρόνια οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα που έχει οδηγήσει όλους τους επαγγελματικούς κλάδους σε επίπεδα περασμένων δεκαετιών. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), η αγορά νέων αυτοκινήτων έχει γυρίσει 25 χρόνια πίσω, στα επίπεδα του 1988, μια χρονιά που έκλεισε με 57.666 μονάδες.


Η πτώση στην πώληση νέων αυτοκινήτων έχει οδηγήσει σε λουκέτο εκατοντάδες επιχειρήσεις και να έχουν μείνει χωρίς δουλειά δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι, αφού ο αριθμός των αντιπροσωπειών έχει μειωθεί αισθητά λόγω πτώσης των πωλήσεων.

Φέτος, οι προβλέψεις αναφέρουν πως η χρονιά θα κλείσει όπως η περσινή, κάτι που σημαίνει πως λιγότερα από 60.000 νέα αυτοκίνητα θα πουληθούν εντός του έτους, 49.412 το πρώτο επτάμηνο. Μόλις 5 χρόνια πριν, το 2008 η αγορά είχε κλείσει με 267.242 πωλήσεις, το 2004 είχαν πουληθεί 289.753 νέα αυτοκίνητα, ενώ το 2000 290.235 ΙΧ είχαν κυκλοφορήσει στη χώρα μας.

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/08/greek-car-sales-1998-2012.png”]greek car sales 1998 - 2012[/lightbox]

Από τα νούμερα αυτά μπορεί ο καθένας να αναλογιστεί τη ζημιά που έχει υποστεί ο κλάδος του αυτοκίνητο, ενώ σημαντικό στοιχείο είναι πως σε αυτές τις πωλήσεις ένα μεγάλο ποσοστό δεν προέρχεται από λιανικές πωλήσεις αλλά από εταιρικές, γεγονός που δείχνει ότι ο Έλληνας αδυνατεί σήμερα να αποκτήσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο.

Έτος Πωλήσεις ΙΧ
1998 180.046
1999 261.711
2000 290.235
2001 280.295
2002 268.489
2003 257.293
2004 289.753
2005 269.733
2006 267.706
2007 279.794
2008 267.242
2009 220.548
2010 141.499
2011 97.682
2012 58.482