2013-Volkswagen-Beetle-TDI-Logo

Δεν είναι μυστικό πως με εξαίρεση τα pick-ups και πάλι όχι την πλειοψηφία αυτών, οι diesel κινητήρες δεν είναι κοινός τόπος στις Η.Π.Α. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, μετά το άνοιγμα στην αγορά που έκαναν κυρίως οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές –κατά κύριο λόγο η VW-, και οι υπόλοιποι πήραν μέρος στον χορό. Κατασκευαστές όπως η Chrysler, η General Motors και η Mazda προσπαθούν να κερδίσουν ένα μερίδιο αγοράς παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κυρίως όσον αφορά στη νοοτροπία του αμερικάνου αγοραστή. Για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά, η Volkswagen προσπαθεί να πιέσει τους νομοθέτες ώστε να εξισορροπήσουν λίγο το παιχνίδι και να δημιουργήσουν κίνητρα για την αγορά diesel αυτοκινήτων.

Εκτός από τις προσπάθειες μείωσης του ομοσπονδιακού φόρου στο diesel, η VW ψάχνει τρόπο να κερδίσει πόντους στην αυστηρότερη κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου και να πείσει την EPA να αλλάξει τον τρόπο υπολογισμού της μέσης κατανάλωσης ενός οχήματος. Προς το παρόν, η μέση κατανάλωση υπολογίζεται ως 55% οδήγηση εντός της πόλης και 45% οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο με αποτέλεσμα όπως λέει ένα στέλεχος της VW να « μην αντικατοπτρίζει τις πραγματικές συνθήκες». Οι diesel κινητήρες ως γνωστόν αποδίδουν καλύτερα στο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο και άρα, αν αλλάξει η formula της EPA, οι diesels θα κερδίσουν σημαντικά. Τα συμπεράσματα δικά σας… Το lobby των Ευρωπαίων κατασκευαστών προσπαθεί να κάνει και στις Η.Π.Α. ότι κάνει τόσα χρόνια στην Ε.Ε. και να πιέσει ώστε ο τρόπος υπολογισμού της κατανάλωσης να είναι όπως τους συμφέρει ή απλά ζητούν ισονομία;

[Πηγή: Detroit News]