021

Ναι καλά βλέπεις προτού η McLaren F1 υπάρξει σαν σχέδιο στο μυαλό της McLaren, η Ferrari είχε ήδη κατασκευάσει αυτοκίνητο με το τιμόνι του τοποθετημένο στο κέντρο.

Ο Gianni Agnelli είχε ζητήσει από τον Sergio Pininfarina να κατασκευάσει την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού Ferrari 365P2, το οποίο έμοιαζε σαν μια μεγάλη Dino 246. Ο Pininfarina έκανε πράξη την επιθυμία του Agnelli και έτσι στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 1966 παρουσίασε την Ferrari 365P Berlinetta Speciale.

Το πρωτότυπο/one-off του Παρισιού δεν φορούσε κάποιον κινητήρα, αλλά η Ferrari πήρε την απόφαση να βγάλει δύο 365P Berlinetta Speciale στη παραγωγή, με τον κινητήρα του αγωνιστικού, έναν V12 4,4-λίτρων απόδοσης 380 ίππων στις 7.300 σ.α.λ, δίνοντας στο αυτοκίνητο τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.

Η πρώτη τριθέσια Ferrari 365P Berlinetta Speciale είχε προορισμό τις Η.Π.Α με ιδιοκτήτη τον Luigi “Coco” Chinetti, γιο του αντιπροσώπου της Ferrari, Luigi Chinetti.

Ferrari 365P Berlinetta Speciale

Το δεύτερο αντίγραφο έμεινε στα χέρια του Agnelli και σε αντίθεση με το πρώτο που ήταν βαμμένο σε λευκό, ο Agnelli επέλεξε να το βάψει σε κόκκινο χρώμα. Ένα όμορφο αυτοκίνητο της Ferrari το οποίο αρκετοί στο παρελθόν το είχαν χαρακτηρίσει παράλογο, λόγω της διάταξης των καθισμάτων.