toyota-gt-86-9

Η έκθεση της Φρανκφούρτης μπορεί να τελείωσε, αλλά οι ειδήσεις που μας έρχονται από την Γερμανία δεν έχουν σταματήσει ακόμα. Αυτή τη φορά, είναι σειρά του Toyota GT86 να μας απασχολήσει. Πληροφορίες λοιπόν λένε πως η ανάπτυξη του υβριδικού GT86 συνεχίζεται κανονικά και όχι μόνο αυτό αλλά είναι και σε προχωρημένο στάδιο. Για την ακρίβεια, είναι σε τέτοιο στάδιο που αν δοθεί το πράσινο φως, το αυτοκίνητο είναι σχεδόν έτοιμο.


Όπως είπε ο Koei Saga, senior manager της Toyota για θέματα drivetrain engineering στο Autocar:

Είμαστε αρκετά έτοιμοι γιατί έχουμε ένα υβριδικό σύστημα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για ένα όχημα τέτοιου είδους και έχουμε επίσης και το αγωνιστικό υβριδικό σύστημα (που βρίσκουμε στο TS030 LMP1 αγωνιστικό και το Prius GT300). Άρα, πιστεύω πως δεν θα αργήσει να δοθεί το πράσινο φως.

Παρότι τα υβριδικά επιβατικά της Toyota είναι όλα μπροστοκίνητα, η Lexus χρησιμοποιεί το ίδιο βασικό Hybrid Synergy Drive σύστημα για το πισωκίνητο, υβριδικό GS 450h και η αρθρωτή φύση του συστήματος σημαίνει πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα σενάρια. Κάτι που επίσης ανησυχεί τους οπαδούς, είναι το γεγονός πως όλα τα υβριδικά Toyota κάνουν χρήση CVT κιβωτίων αλλά με δεδομένο πως το Yaris Hybrid-R χρησιμοποιεί ένα εξατάχυτο σειριακό, δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα να μείνει χειροκίνητο ένα ενδεχόμενο GT86 Hybrid. Στη συνέχεια είναι το θέμα τους βάρους, όμως ο Saga-san είπε:

Ναι, με ένα καλό σχεδιασμό του layout, νομίζω πως ενώ θα είναι λίγο βαρύτερο, μπορεί να είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Τέλος, υπάρχει το θέμα του κόστους και της συντήρησης. Αυτό το θέμα δεν απασχολεί ιδιαίτερα τον Saga-san μιας που τα κόστη των υβριδικών συστημάτων και της συντήρησης αυτών έχουν πέσει και θα συνεχίσουν να πέφτουν ενώ η αποδοτικότητά τους βελτιώνεται σε κάθε γενιά που παρουσιάζεται.

[Πηγή: Autocar]