C02 emissions

Η Γερμανία εργάζεται πολύ σκληρά ώστε να καθυστερήσει και να αποδυναμώσει τους κανονισμούς που επιβάλουν μείωση του μέσου όρου εκπομπών C02 των νέων αυτοκινήτων στα 95 gr/km μέχρι το 2020.

Μέχρι πριν λίγο καιρό, η Γερμανική κυβέρνηση είχε αποτύχει στο να βρει συμμάχους που ίσως κάνουν την δουλειά της λίγο πιο εύκολη αλλά τώρα, η Renault και η PSA/Peugeot-Citroen, αποφάσισαν να πάρουν το πλευρό γερμανικών εταιριών όπως η Daimler, η BMW και η Opel.

Το περίεργο είναι πως μέχρι πρότινος οι Γάλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν είχαν απολύτως καμία αντίρρηση στον κανονισμό και μάλιστα, πίστευαν πως θα κέρδιζαν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από τα νέο όρια χάρη στους μικρότερους του μέσου όρου κινητήρες τους.

Φαίνεται πως οι πιέσεις των Γερμανών κατασκευαστών και οι σχέσεις τους με τους αντίστοιχους Γάλλους είχαν αποτέλεσμα λοιπόν. Η Peugeot πχ ελπίζει να ανανεώσει μία συμφωνία κοινής χρήσης κινητήρων με την BMW ενώ παράλληλα εξελίσσει μελλοντικά οχήματα με την General Motors και κατά συνέπεια την Opel ενώ η Renault με την Nissan μοιράζονται έναν διαρκώς αυξανόμενο αριθμό πλατφόρμων και κινητήρων με την Daimler.

Όπως και να έχει, η πρόταση της Γερμανίας είναι το όριο των 95 gr/km να ισχύει μόνο για το 80% των αυτοκινήτων που θα παραχθούν το 2020 και το ποσοστό αυτό να αυξάνεται κατά 5% ετησίως μέχρι να φτάσει στο 100% το 2024. Η υπόθεση έχει ακόμα αρκετά να μας δώσει και εμείς θα είμαστε εδώ να σας ενημερώνουμε για τις εξελίξεις.

[Πηγή: Reuters]