BMW M5 Facelift 2014 (2)

Πριν από 6-7 μήνες άλλα μας έλεγε ο κος Nitschke, τώρα, τρέχει να ανασκευάσει. Ο επικεφαλής της BMW M GmbH, είχε δηλώσει πως «δεν είναι αναγκαία η χρήση τετρακίνησης για να περάσει η δύναμη στον δρόμο» και πως όλα τα M μοντέλα θα προσφέρονται αποκλειστικά ως πισωκίνητα με τον κύριο λόγο να είναι η αύξηση του βάρους λόγω της τετρακίνησης.


Μιλώντας στο Motoring πριν μερικές ημέρες όμως, είπε:

Έχω κοιτάξει τα νούμερα και 70-80% των E63 AMG είναι τετρακίνητες στις Η.Π.Α. τώρα. Σκεφτόμαστε την τετρακίνηση για τα αυτοκίνητά μας αλλά η αλλαγή δεν θα έρθει πριν τους αντικαταστάτες των M5 και M6.

Το μεγάλο κεφάλι της M GmbH συνέχισε εξηγώντας πως δεν έχει νόημα μία τόσο σημαντική αλλαγή τόσο αργά στον κύκλο ζωής των μοντέλων και πως η τετρακίνηση, έστω και στις επόμενες γενιές των M5 και M6 θα είναι extra και όχι standard επειδή πολλοί αγοραστές M αυτοκινήτων προτιμούν την πίσω κίνηση. Και συνέχισε:

Δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Αν κοιτάξετε την Audi, δεν είχαν άλλη επιλογή από το να κάνουν ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο άρα γιατί να μην το κάνουν τετρακίνητο. Η AMG πήρε την απόφαση να ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο και δούλεψε γι’ αυτήν αλλά δεν είμαστε όλοι το ίδιο.

Ο Friedrich Nitschke έκλεισε τη συνέντευξη παραδεχόμενος πως ήδη δουλεύουν πάνω στα πλάνα για την επόμενη M5 και M6 και πως «ίσως» σε αυτές να τοποθετηθεί τετρακίνηση ως extra αλλά απέκλεισε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να γίνει κάτι ανάλογο για τις M3 και M4.

Το να επιταχύνεις στις εξόδους των στροφών με την πισωκίνητη αρχιτεκτονική είναι τόσο φανταστικό που (η τετρακίνηση) δεν χρειάζεται.

Η νέα Σειράς 5 αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2016-2017.

[Πηγή: Motoring.com.au]