Acura NSX Concept in Red

O επικεφαλής εξέλιξης του νέου Honda/Acura NSX, Ted Klaus, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι στόχος κατά την εξέλιξη του επερχόμενου supercar τους είναι να χαρίζει στον οδηγό τον ενθουσιασμό της 458 Italia, στην τιμή της 911 και πιστεύουν ότι θα καταφέρουν χάρη στην εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας.

Προϊδέασε και προειδοποίησε τους οπαδούς του NSX ότι δεν θα έχει εντυπωσιακά νούμερα ιπποδύναμης αλλά διαβεβαίωσε “τα χαρακτηριστικά που δεν μπορείς να γράψεις, όπως η συμμετοχή του οδηγού και ευχαρίστηση του, είναι αυτά που θα έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.”

Συνέχισε, λέγοντας ότι ως σημείο αναφοράς χρησιμοποίησαν το Audi R8, τη McLaren MP4-12C και το Nissan GT-R, μαζί φυσικά με τα προαναφερθέντα 458 και 911.

Acura NSX prototype (5)

Το νέο NSX θα κατασκευάζεται στο Performance Manufacturing Center που ετοιμάζει η εταιρία στο Οχάιο. Το NSX έχει προγραμματιστεί να βγει στην αγορά το 2015 και σύντομα, η Acura/Honda θα ξεκινήσει την εκπαίδευση των εργαζομένων, ώστε αυτοί να είναι σε θέση να κατασκευάσουν το NSX.

Στην Αγγλία όποιος ενδιαφέρεται μπορεί ήδη να το προ-παραγγείλει, αφού το μόνο που πρέπει να κάνει, είναι να δώσει £5.000 (€5.860) προκαταβολή ώστε να είναι ένας από τους πρώτους που θα το αποκτήσουν.

Το νέο NSX θα έχει διαστάσεις 4.330 mm μήκος, 1.895 mm πλάτος. 1.160 mm ύψος με μεταξόνιο 2.575 mm. Θα φορά 19″ ζάντες μπροστά και 20″ με ελαστικά διαστάσεων 255/35 μπροστά και 275/30 πίσω.

Acura NSX prototype (2)

Μηχανικά το Ιαπωνικό supercar θα φορά ένα V6 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, ο οποίος θα είναι κατασκευασμένος από ελαφριά υλικά και θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα της Honda, Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive).

Ο V6 κινητήρας θα είναι τεχνολογίας VTEC άμεσου ψεκασμού και χωρητικότητας 3.5-λίτρων στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ θα υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι στους μπροστά τροχούς, κάνοντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο. Θα αποδίδει συνολικά 400 άλογα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.

Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη που θα ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας έτσι καλύτερα νούμερα επιτάχυνσης αλλά και μικρότερη κατανάλωση.

[Πηγή:Αutocar]