2014-Chevrolet-SonicRS-026[2]

Όταν ο πρόεδρος της General Motors North America, Mark Reuss, ρωτήθηκε για το αν θα ήθελε μία έκδοση «πύραυλος τσέπης» για το Chevrolet Sonic, απάντησε

Ναι, θα το ήθελα πολύ αυτό. Έχουμε την οδική συμπεριφορά και το «πάτημα» γι’ αυτό.

Όπως είναι φυσικό σε τέτοιες περιπτώσεις, το στέλεχος αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες αλλά άφησε να εννοηθεί πως αν τελικά προκύψει μία τέτοια έκδοση, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ισχυρότερη από το Sonic RS.

Για την ιστορία, το Sonic έχει ανέβει στην 2η θέση στη λίστα των πωλήσεων μικρών αυτοκινήτων στην Αμερική και η Chevy θέλει να εμπλουτίσει τη γκάμα του με πιο sport μοντέλα ώστε να προσελκύσει πιο νεανικό κοινό. Τα Sonic RS και Sonic RS sedan είναι όντως πιο sport με νέα μάσκα, αεροτομή στο πίσω μέρος, χαμηλότερη και σκληρότερη ανάρτηση και 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος αλλά δεν προσφέρουν περισσότερη ισχύ από τα νορμάλ αδερφάκια τους. Περιορίζονται στα 138 άλογα και 200Nm ροπής του τετρακύλινδρου 1400άρη turbo EcoTec.  Αυτό σημαίνει πως ανταγωνιστές όπως το Fiesta ST, το 500 Abarth, το Polo GTI κ.ά. είναι σαφώς ισχυρότερα, οπότε αν η Chevy θέλει να σταθεί απέναντι από αυτά τα μοντέλα, θα χρειαστεί μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

[Πηγή: Automotive News]