GP USA F1/2013

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει το έγκυρο Autosprint. Οι Ferrari και McLaren ήταν οι μοναδικές ομάδες που χρησιμοποίησαν pull rod αναρτήσεις φέτος, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες του grid, που έμειναν σταθερές στη λύση των push rod. Η Scuderia έφτασε κοντά στην κατάκτηση του τίτλου των οδηγών πέρσι, επανεμφανίζοντας το εν λόγω σύστημα στη Formula 1 μετά από μια ολόκληρη δεκαετία.


Εξαιτίας των αλλαγών στους κανονισμούς, τα μονοθέσια του νέου πρωταθλήματος θα είναι πολύ διαφορετικά, σε σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια και στη Ferrari δουλεύουν πυρετωδώς ώστε να καταφέρουν να δημιουργήσουν το αυτοκίνητο που θα τους επαναφέρει στην κορυφή. Οι αεροδυναμιστές της ομάδας εργάζονται τόσο στη νέα αεροδυναμική σήραγγα στο εργοστάσιο του Maranello, όσο και σε αυτή της Toyota στην Κολωνία, αφού αποτελεί κοινό μυστικό πως το βασικό πρόβλημα των τελευταίων μονοθεσίων εντοπίζεται στον τομέα της αεροδυναμικής.

Η επάνοδος των Allison και Byrne στο Maranello, ίσως να δικαιολογεί την αλλαγή κατεύθυνσης στο νέο μονοθέσιο, αφού οι δυο τους είναι οι βασικοί υπεύθυνοι της εξέλιξής του.

Βρήκα μια ομάδα πεινασμένη για επιτυχίες και αποφασισμένη,

μας λέει ο Allison, τεχνικός διευθυντής σασί της Scuderia.

Μια ομάδα που είναι αισιόδοξη για το μέλλον και στοχεύει στο να επιστρέψει στην κορυφή.

Στη Formula 1 δεν μπορείς να διορθώσεις τα πάντα εν μία νυκτί. Η ομάδα ανέλυσε, ένα προς ένα, τα αδύνατα σημεία της. Είναι δουλειά που συνεχίζει και πρέπει να συνεχιστεί, ακόμη και όταν φτάσουμε ξανά στην κορυφή.

Δεν είναι μυστικό ότι στον τομέα της αεροδυναμικής έχουμε πρόβλημα τα τελευταία χρόνια. Για αυτό το λόγο έχουμε επενδύσει τόσα πολλά πάνω σε αυτό, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και στο τέλος θα δρέψουμε τους καρπούς.

Στη συνέχεια μπορείς να δεις δυο βίντεο που εξηγούν τα διαφορετικά ήδη αναρτήσεων.

[Πηγή: Autosprint | Photo Copyrights: Ferrari/Studio Colombo]