GP INDIA F1/2013

Τα τελευταία χρόνια, η Formula 1 έχει αποκτήσει ένα πρόσωπο στο οποίο ο οδηγός δεν μπορεί αν δείξει όλες του τις ικανότητες, καθώς δεν μπορεί να πιέζει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, κυρίως για να προσέξει τα ελαστικά του, μιλώντας συνεχώς με τον μηχανικό του, ζητώντας πληροφορίες για το μονοθέσιό του και τη στρατηγική τους.

Το 2014, το άθλημα θα δεχθεί τεράστιες αλλαγές, ίσως τις μεγαλύτερες στην ιστορία του, με τους turbo V6 κινητήρες, 1.6 λίτρων, και τις αεροδυναμικές αλλαγές, και ο Fernando Alonso ελπίζει να γίνει πιο σημαντικός ο ρόλος των οδηγών και να μειωθεί ο ρόλος των μηχανικών.

Ας δούμε τι στυλ οδήγησης θα χρειαστεί. Ελπίζω οι αποφάσεις των οδηγών να είναι πιο σημαντικές και οι μηχανικοί να έχουν λιγότερο έλεγχο.

Ένας μεγάλος πονοκέφαλος για τους οδηγούς είναι ότι θα έχουν μόνο 100 κιλά καυσίμου σε κάθε αγώνα, ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι, έτσι θα δούμε εξοικονόμηση καυσίμου. Η κατανάλωση των κινητήρων θα παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτό, και οι μηχανικοί τής Mercedes, Ferrari και Renault εργάζονται ώστε να μειώσουν όσο το δυνατόν την κατανάλωση καυσίμου, θέλοντας παράλληλα μια πολύ καλή απόδοση, αλλά και αξιοπιστία, κάτι που είναι σχεδόν αδύνατο να υπάρχει από την αρχή.

[Πηγή: GMM | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]