Audi R8 e-tron quattro

Έχει καταντήσει σήριαλ το γεγονός το αν η Audi θα βγάλει στην αγορά το R8 e-tron. Η Γερμανική εταιρία στα τέλη του περασμένου Μαΐου είχε ανακοινώσει με τον πιο επίσημο τρόπο πως η ηλεκτρική εκδοχή του R8 δεν θα δει το φως της παραγωγής, κυρίως λόγο της μικρής αυτονομίας που του προσφέρουν οι μπαταρίες, τον αργό χρόνος φόρτισης τους, καθώς του κόστος τους.


Οι Γερμανοί είχαν αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να το δούμε τελικά στους δρόμους κάποια στιγμή στο μέλλον, όταν η τεχνολογία των μπαταριών βελτιωθεί, με Αυστραλιανά μέσα να κάνουν λόγο πως η Audi αποφάσισε τελικά να το περάσει στη παραγωγή επειδή η τεχνολογία των μπαταριών ιόντων-λιθίου έχει βελτιωθεί, αλλά και λόγω της τοποθέτησης του Ulrich Hackenberg στη θέση του Wolfgang Dürheimer, ως επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Audi, με τον Dürheimer να κατηγορείται από την Audi ως ως κύριος υπεύθυνος που τα A1 e-tron και R8 e-tron δεν πέρασαν στη παραγωγή.

Σύμφωνα με τις φήμες, το R8 e-tron θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή στα τέλη του 2014 με τις μπαταρίες του να του προσφέρουν αυτονομία 400 χλμ, σχεδόν διπλάσια σε σχέση με τα 215 χλμ που είχε ανακοινώσει η Audi πέρυσι. Μηχανικά θα φορά δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 280 kW (381 ίππων) με 820 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,2 δευτ με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ/ώρα.

[Πηγή: drive.com.au]