claudia-schiffer-opel
Claudia Schiffer

Η Opel επέλεξε την Claudia Schiffer, το supermodel της περασμένης δεκαετίας ώστε να γίνει το νέο της διαφημιστικό πρόσωπο.

Θα πρωταγωνιστήσει στη διαφήμιση των Meriva και Mokka η οποία έχει τίτλο ” It’s German.

Παράλληλα η Opel έκανε γνωστό πως το Adam θα είναι πλέον διαθέσιμο σε 5 νέα εξωτερικά χρώματα (Silverwalker, M. Darkside, Let it Blue, Dancing Green και Pink-Kong, με τα 3 από αυτά (M. Darkside, Dancing Green και Let it Blue να διατίθενται ως αποκλειστικές αποχρώσεις οροφής.

Επιπρόσθετα, 6 νέες επενδύσεις καθισμάτων, 5 νέα ένθετα διακοσμητικά εσωτερικού, 1 νέα επένδυση οροφής, 4 νέες αποχρώσεις εσωτερικού καθρέπτη, 3 νέες αποχρώσεις  μπάρας λογοτύπου εμπρός και μια σειρά από νέα εξωτερικά διακοσμητικά αναβαθμίζουν περαιτέρω τις δυνατότητες εξατομίκευσης.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Claudia Schiffer is European Opel Brand Ambassador

  • Fashion icon and Supermodel will be the star of the new advertising campaign ‘It’s a German’
  • First spots with the Opel Meriva and Mokka will be on TV mid-January already

Rüsselsheim. Claudia Schiffer has graced the cover of over 1,000 magazines and is named as one of the most beautiful women in the world. Her ability to appeal to a global audience has ensured an internationally successful career spanning over 25 years. She is UNICEF ambassador and incontestably a real world star. Originally from the Rhineland, Claudia now slips into her next role as the German face of Opel in Europe. She is taking center stage in the new campaign ‘It’s a German’ that already in January will celebrate its TV premiere right across Europe – except in Germany and the United Kingdom.

In small, fine and very emotional stories, Claudia Schiffer charmingly illustrates Opel’s ‘Made in Germany’ concept. The uniqueness of Opel’s models, imbued with the German art of engineering and with clever door concepts such as that demonstrated by the Meriva, and well-honed all-wheel drive technology as presented in the Mokka, is a significant theme of the TV advertising. At the end of each commercial, Claudia Schiffer delivers the entrancing punchline: “It’s a German”.

Opel Chief Marketing Officer Tina Müller says full of enthusiasm: “The campaign puts across those modern German values that have also been appreciated internationally. Today, Opel stands for the perfect German art of engineering, an emotional design and an unbeatable price-value relationship. With Claudia Schiffer we were able to win a German world star who fully identifies with the brand.”

Claudia Schiffer also raves about her first working days as Opel brand ambassador: “We filmed the first commercial in mid-December in Barcelona. The new Opel models stand for great German engineering as well as innovation and practicality. The Meriva with its rear-hinged rear doors is unique and a first for Opel. It is fantastic for families like mine.”

Τα Πάντα Είναι Θέμα Οπτικής Γωνίας: Το Opel ADAM είναι Μοναδικό Ανεξαρτήτως… Διαστάσεων

  • Χαιρετίσματα από τον Άι Βασίλη: Το Opel ADAM συλλέγει πρωτοχρονιάτικα δώρα στο Βόρειο Πόλο
  • Άπειρη ποικιλία: ADAM με περισσότερες εκδόσεις, χρώματα και διακοσμητικά ένθετα για το 2014
  • Εξατομίκευση: Τώρα με 16 αποχρώσεις αμαξώματος και 6 οροφής
  • Εξαιρετική προοπτική: Φωτογραφικό project με μινιατούρες ADAM σε φυσικό περιβάλλον

Το Opel ADAM ξεκίνησε για τον Βόρειο Πόλο. Όπως και το κόκκινο-άσπρο έλκηθρο του Άι Βασίλη, πρέπει να φέρει πολλά δώρα, όπως πέντε νέες, μοντέρνες αποχρώσεις αμαξώματος για το ADAM και τέσσερεις νέες για την οροφή, μια γκάμα διακοσμητικών ένθετων με ευφυείς χρωματικούς συνδυασμούς και τρεις νέες επενδύσεις καθισμάτων που προσφέρουν στο σικ αυτοκίνητο πόλης ακόμα περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Πλέον μπορείτε να συνδυάσετε 16 αποχρώσεις αμαξώματος με 6 οροφής.

Αλλά το ADAM δεν είναι πανέμορφο μόνο στις πραγματικές του διαστάσεις – ακόμα και σαν μινιατούρα εμπνέει δημιουργικότητα, γεγονός που έφερε το κλίμακας 1:43 μοντέλο του πετυχημένου νέου Opel μπροστά από την κάμερα. Στα πλαίσια ενός μοναδικού project, ο φωτογράφος Axel Wierdemann από το Wiesbaden μετέτρεψε το μικρό ADAM σε μεγάλο αστέρι. Με μια πρωτότυπη και δημιουργική προσέγγιση φωτογράφησε το ADAM στην πιο δημοφιλή μορφή του ως παιχνίδι παρέα με χαρακτήρες στην ίδια κλίμακα διαστάσεων. Αντί όμως να λάβουν όλα αυτά χώρα σε ένα στούντιο, επιλέχθηκαν εξωτερικοί χώροι που προσεγγίζουν καλύτερα το φυσικό περιβάλλον του ADAM. Η ιδέα ήταν να εκμεταλλευτούν την πιο ‘τετριμμένη πραγματικότητα’, να παίξουν με τις τοποθεσίες, το αυτοκίνητο, το και τους χαρακτήρες, ενώ προτίμησαν μηχανικές τεχνικές αντί τύπου photoshop για να αναδείξουν τη ζωή ενός ADAM.

Opel ADAM 2014: 2η χρονιά με περισσότερα χρώματα και δυνατότητες εξατομίκευσης

Το ADAM στις πραγματικές του διαστάσεις αποδεικνύει πόσο μοναδικό και υπέροχο είναι, ενώ πλέον προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Οι πελάτες του ADAM μπορούν να επιλέξουν από 16 αποχρώσεις αμαξώματος και 6 αποκλειστικές αποχρώσεις οροφής ώστε να συνδυαστούν σύμφωνα με τις ατομικές προτιμήσεις. Μια νέα κομψή ασημί απόχρωση (“Silverwalker”), μια πλούσια σκούρα καφέ (“M. Darkside”), μια έντονη μπλε (“Let it Blue”), μια τολμηρή lime πράσινη (“Dancing Green”) και μια διακριτική σε ζεστό γκρι (“Pink-Kong”) λανσάρονται για το αμάξωμα, ενώ 3 από αυτές (σκούρα καφέ, lime πράσινο και έντονη μπλε) διατίθενται ως αποκλειστικές αποχρώσεις οροφής.

Επιπρόσθετα, 6 νέες επενδύσεις καθισμάτων, 5 νέα ένθετα διακοσμητικά εσωτερικού, 1 νέα επένδυση οροφής, 4 νέες αποχρώσεις εσωτερικού καθρέπτη, 3 νέες αποχρώσεις  μπάρας λογοτύπου εμπρός και μια σειρά από νέα εξωτερικά διακοσμητικά αναβαθμίζουν περαιτέρω τις δυνατότητες εξατομίκευσης. Κατά το 2ο έτος πωλήσεών του, το Opel ADAM είναι ακόμα πιο στυλάτο και πολύχρωμο, ενισχύοντας το ρόλο του ως πρωταθλητής μοντέρνας εξατομίκευσης.

Φωτογραφικές περιπέτειες για την ADAM μινιατούρα

Τα όρια μεταξύ πραγματικών αυτοκινήτων και μινιατούρων είναι πλέον …’υπέροχα’ συγκεχυμένα. Ένα Opel ADAM υπό κλίμακα 1:43 πρωταγωνιστεί στο σκηνικό που προσέφεραν ο ποταμός Ρήνος και ο κεντρικός σταθμός του Wiesbaden. Στόχος του φωτογραφικού project του Axel Wierdemann με πρωταγωνιστή το ADAM ήταν η δημιουργία ενός νέου κόσμου εικόνων που όμως θα παρέμενε το δυνατόν ρεαλιστικός και αυθεντικός. Ο Wierdemann φωτογράφισε συμβατικές μινιατούρες και χαρακτήρες από μικρή απόσταση και με μεγάλη διάρκεια διαφράγματος, παίζοντας δυνατά με απλά αλλά πολύ ευφυή εφέ φωτισμού. Μικρά καθημερινά αντικείμενα μεταμορφώνονται ώστε παίξουν εντελώς διαφορετικούς ρόλους. Για παράδειγμα, ένα ξυλάκι παγωτού μεταμορφώνεται σε σανίδα καταδύσεων σε πισίνα, ενώ κινηματογραφικά εισιτήρια δημιουργούν ένα τέλειο κόκκινο χαλί μπροστά από ένα εντυπωσιακό φόντο. Οι φωτογραφίες δίνουν την εντύπωση ότι έχουν τραβηχτεί σε διαφορετικές εποχές και χώρες ενώ το σκηνικό στήθηκε κοντά στην κατοικία του φωτογράφου στην περιοχή Rhine-Main, πολύ κοντά στην έδρα της Opel στο Rüsselsheim.