1167577_746503475379279_137924627_o

Ποιο θα είναι το νέο όνομα του μονοθεσίου της Ferrari για το 2014; Αυτό θα το αποφασίσουν οι οπαδοί της μέσω ψηφοφορίας στο ίντερνετ. Ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, στο ετήσιο χριστουγεννιάτικο δείπνο της ομάδας ανακοίνωσε την ψηφοφορία αυτή.

Η ομάδα της Ferrari ήταν πάντα ανοιχτή στο ίντερνετ, αφού όπως είναι γνωστό διαθέτει και μία εξαιρετική ιστοσελίδα. Η Ferrari είναι μία ομάδα που χρησιμοποιεί αρκετά την ιστοσελίδα της, ας μην ξεχνάμε ότι ήταν και η πρώτη ομάδα που παρουσίασε το μονοθέσιό της on-line, το 1996.

Το φετινό μονοθέσιο της ομάδας κατά την on-line παρουσίασή του, συγκέντρωσε 83.000 επισκέπτες στην ιστοσελίδα της Ιταλικής εταιρείας και για να καταλάβετε πόσο μεγάλο είναι το νούμερο αυτό, αναφέρω χαρακτηριστικά ότι τον γάμος του πρίγκηπα William και της Kate Middleton τον παρακολούθησαν live από 158 χώρες, 87.000 επισκέπτες…

1486893_746021938760766_523792888_n

 

H επίσημη σελίδα στο Facebook της Scuderia, η οποία θα λειτουργήσει μόνο για μερικούς μήνες, σήμερα το πρωί έφτασε τις 500.000, ενώ ο λογαριασμός της ομάδας στο twitter, @insideferrari, έφτασε τους 670.266 ακόλουθους, ενώ μέσω του λογαριασμού αυτού, επιτρέπει σε οποιονδήποτε φίλαθλο να παρακολουθήσει ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο σε πραγματικό χρόνο.

Η ιστοσελίδα της Scuderia άνετα ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια επισκέπτες ( +13,5 % σε σχέση με το 2012 ) και είχε 3,5 εκατομμύρια μεμονωμένους επισκέπτες ( +28 % ), ενώ τα hits έχουν αυξηθεί κατά 20 % 4,5 έως 5,5 εκατ. Οι επισκέπτες έρχονται από 227 χώρες: Η Ιταλία εξακολουθεί να είναι πρώτη, ακολουθεί η Μεγάλη Βρετανία, η Ισπανία, η ΗΠΑ και η Βραζιλία, αλλά υπάρχουν επίσης και οπαδοί από την Κεντροαφρικανική Δημοκρατία και την Τόνγκα .

Από τις πιο σημαντικές αυξήσεις έχει η Φινλανδία, αφού το ποσοστό της αύξησης είναι 554%. Η είδηση ​​της επιστροφής του Kimi Raikkonen απέφερε 166.119 views.

[Πηγή: Ferrari]