Dieter Zetsche

Το 2014, ο ανταγωνισμός στη Formula 1 δεν αναμένεται πολύ μεγάλος μόνο μεταξύ των ομάδων, αλλά και μεταξύ των Mercedes-Benz, Ferrari και Renault, που θα κατασκευάζουν τους νέους turbo V6 κινητήρων, 1.6 λίτρων, και θα προσπαθήσουν να παραδώσουν όσο καλύτερες μονάδες μπορούν. Η απόδοση θα παίξει σημαντικό ρόλο, ωστόσο ένας καλός κινητήρας θα πρέπει να είναι αξιόπιστος, οικονομικός, ελαφρύς και μικρός σε μέγεθος, για να δώσει μεγαλύτερη σχεδιαστική ελευθεριά για το πίσω μέρος, που είναι μια κρίσιμη περιοχή για ένα μονοθέσιο.

Η Mercedes-Benz και η Renault συνεργάζονται εδώ και 3 χρόνια, για την κοινή ανάπτυξη κάποιων προϊόντων, όπως είναι οι κινητήρες, αλλά ο επί κεφαλής τής Daimler, Dieter Zetsche, ξεκαθαρίζει ότι η συνεργασία των δύο πλευρών αφορά μόνο τ’ αυτοκίνητα παραγωγής και σε καμία περίπτωση δε θα δούμε έναν κινητήρα για τη Formula 1 που να είναι προϊόν τής συνεργασίας τους.

Αυτό δε θα συμβεί. Εμείς συνεργαζόμαστε, δεν κάνουμε κοινές διαφημιστικές καμπάνιες. Και μέρος τού marketing είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Επίσης, έχουμε πει ότι ένας κοινός κινητήρας στη Formula 1 θα ήταν το σήμα για ν’ αποχωρήσουμε. Οι κινητήρες αποτελούν μια βασική ικανότητα για ‘μάς και θέλουμε να δείξουμε ότι μπορούμε να κατασκευάσουμε τον καλύτερο κινητήρα.

[Πηγή: GMM]