suzuki_swift_facelift14

Όταν πριν εννέα μήνες είχα στα χέρια μου το Suzuki Swift, ποτέ δε περίμενα ότι θα με κέρδιζε τόσο γρήγορα ένα αυτοκίνητο με τον συνολικό του χαρακτήρα. Η απήχηση και η επιτυχία του στο ελληνικό, και όχι μόνο, κοινό επισφραγίζεται, μεταξύ άλλων, τόσο από τη πολύ μεγάλη αναγνωσιμότητα του προηγούμενου review μας, όσο κυρίως από την δειλή αλλά σταθερή παρουσία του Swift και της Suzuki στο top 10 των μοντέλων και εταιριών σε θέμα πωλήσεων στην ελληνική αγορά.

To Swift, όπως το ξέρουμε στη τελευταία του εμφάνιση παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2010, με την επίσημη πρώτη εμφάνιση του να την κάνει στην έκθεση του Παρισιού τον ίδιο χρόνο. Ως είθισται απ’όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες στο μέσο του κύκλου ζωής του κάθε μοντέλου παρουσιάζουν το γνωστό facelift με τις κύριες αλλαγές να παρουσιάζονται με χειρουργική ακρίβεια “αλά” nip/tuck στους προφυλακτήρες, στα φωτιστικά σώματα και σε άλλες μη εμφανείς στο απλό μάτι μικροαλλαγές.

Το Swift δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στο κανόνα και το περασμένο καλοκαίρι η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το ελαφρώς ανανεωμένο Swift, όπου για πρώτη φορά το είδαμε από κοντά στη περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης.

Στα συν

  • Value for money
  • Εκπληκτικός κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Χώροι εμπρός
  • Δυναμικό οδηγικό στήσιμο
  • Φρένα
  • Εξοπλισμός
  • Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Ποιότητα κύλισης

Στα μείον

  • Χώροι πίσω
  • Ήχος πετρελαιοκινητήρα
  • Μικρός χώρος αποσκευών
  • Ουδέτερος σχεδιασμός
  • Μαύρα πλαστικά εσωτερικού