GP MALESIA F1/2013

Το 2013 ήταν η τελευταία σεζόν για τον Felipe Massa στη Ferrari, και πλέον ετοιμάζεται για το 2014, όταν θ’ αγωνίζεται με τη Williams, έχοντας δίπλα του τον Valtteri Bottas. Ο Βραζιλιάνος είχε για 4 χρόνια team-mate τον Fernando Alonso, έναν από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο, τερματίζοντας συνεχώς πίσω από τον Ισπανό στην τελική βαθμολογία.


Φέτος, ο Massa συγκέντρωσε συνολικά 112 βαθμούς σε 19 αγώνες, δηλαδή λιγότερους από τους μισούς βαθμούς τού “El Nano”. Παρ’ όλα αυτά, λέει πως ήταν το ίδιο γρήγορος με τον δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή στις κατατακτήριες δοκιμές, εκεί που το σκορ ήταν 12-7 υπέρ τού Ισπανού.

Ο Fernando είναι ένας πολύ δυνατός οδηγός, ειδικά στους πρώτους αγώνες τού πρωταθλήματος. Οι κατατακτήριες δεν ήταν τόσο σημαντικές για το πρωτάθλημα, αλλά εγώ ήμουν τουλάχιστον το ίδιο γρήγορος, αν όχι πιο γρήγορος από τον Alonso.

Αλλά με τους άλλους παράγοντες, τη στρατηγική, το κυκλοφοριακό, τα pit stops και όλα αυτά, εγώ δεν ήμουν πολύ τυχερός. Και, όταν ο Fernando διεκδικεί το πρωτάθλημα, ενώ εγώ όχι, τότε έχει το πλεονέκτημα στη στρατηγική και αυτό επηρεάζει την ικανότητά σου να οδηγείς για τις πρώτες θέσεις.

Ένας αγώνας που έχει στιγματίσει την καριέρα τού Massa είναι το Γερμανικό Grand Prix τού 2010, όταν δέχτηκε εντολή από τη Ferrari ν’ αφήσει τον Alonso να περάσει στην πρώτη θέση. Ο 32χρονος μιλά γι’ αυτό:

Πήρα εντολή από την ομάδα κι έπρεπε να υπακούσω. Ήταν πολύ άσχημα τόσο από επαγγελματικής όσο και από προσωπικής πλευράς.

Επιπλέον, κάτι που δε θα ξεχάσουμε σχετικά με τον Βραζιλιάνο ήταν το ατύχημά του, στις κατατακτήριες του Ουγγρικού Grand Prix, το 2009, κάτι που θα μπορούσε να του είχε στοιχίσει ακόμα και τη ζωή!

Το ατύχημα στην Ουγγαρία, το 2009, ήταν ένα πολύ αρνητικό γεγονός, γιατί θα μπορούσα να είχα πεθάνει. Αλλά, δε θυμάμαι όταν χτύπησα το κομμάτι από το μονοθέσιο του Rubens Barrichello. Ξέρω τι έγινε και φυσικά θυμάμαι ότι ήταν μια μεγάλη περίοδος αποκατάστασης, αλλά δε θυμάμαι το ατύχημα. Έτσι, δε μου είναι μια τόσο άσχημη ανάμνηση όσο αυτό που έγινε στο Hockenheim.

[Πηγή: Turun Sanomat | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]