1954-ferrari-375-plus-0004

Η Ferrari 375 Plus είναι ένα από τα λιγότερο γνωστά και πιο σπάνια μοντέλα της εταιρίας. Κατασκευάστηκε μετά τις επιτυχίες της Scuderia στο 1953 Auto Sport World Championships με στόχο την κατάκτηση του τίτλου. Κάτω από το καπό, βρισκόταν ένας V12 σχεδόν 5 λίτρων που εξελίχθηκε από τον Aurelio Lampredi και απέδιδε 330 άλογα ενώ το αμάξωμα είναι design Pininfarina.

Η συγκεκριμένη 375 Plus οδηγήθηκε από τον Umberto Maglioli στο Mille Miglia του 1954, στην Carrera PanAmericana και στο Le Mans φυσικά. Στο τέλος της επίσημης αγωνιστικής καρριέρας του, μεταφέρθηκε στις Η.Π.Α. για ένα μικρό χρονικό διάστημα ενώ αργότερα ακόμα, κατέληξε και πάλι στην Ευρώπη, σε έναν καλό φίλο του Enzo Ferrari, τον Jacques Swaters. Αυτός το γύρισε στην Modena όπου έγινε πλήρης ανακατασκευή. Τώρα ακούγεται έντονα πως αυτό το αυτοκίνητο θα δημοπρατηθεί στο φετινό Goodwood. Η προίκα του αυτοκινήτου περιλαμβάνει ένα ακόμα εργοστασιακό block κινητήρα και αρκετά αυθεντικά panels που σύμφωνα με το δελτίο τύπου “έχoυν ακόμα τα ίχνη των χρωμάτων του 1957 Cuban Grand Prix”.

Μην έχεις την εντύπωση βέβαια πως όταν βγει σε δημοπρασία τον Ιούνιο θα είναι φθηνό. Όταν μιλάμε για μία τόσο σπάνια Ferrari, με τέτοιο αγωνιστικό pedigree και την ιστορία που έχει, δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 15.000.000 δολάρια (22.7 εκατομμύρια ευρώ πωλήθηκε η Mercedes-Benz W196 του Fangio).

[Πηγή: Bonhams]