[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2014/01/VJM07.jpg”]VJM07[/lightbox]

H Sahara Force India είναι η πρώτη ομάδα που αποκαλύπτει σήμερα το νέο χρωματισμό των μονοθεσίων της για το 2014. Από τη φωτογραφία που δημοσίευσε μας προσφέρει την πρώτη ευκαιρία να δούμε πως θα είναι τα μονοθέσια της επερχόμενης σεζόν.

Η VJM07 θα παρουσιαστεί επίσημα την επόμενη εβδομάδα στη Jerez λίγο πριν την έναρξη των πρώτων χειμερινών δοκιμών. Αυτό που κάνει εντύπωση από τη πρώτη στιγμή είναι η εισαγωγή του μαύρου χρώματα, διατηρώντας όμως παράλληλα τα παραδοσιακά χρώματα του σαφράν, λευκού και πράσινου.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Vijay Mallya, δήλωσε χαρακτηριστικά:

Η VJM07 φαίνεται εντυπωσιακή και ο νέος χρωματισμός αντικατοπτρίζει τον τρόπο που η Sahara Force India εξελίσσεται. Πάντα πίστευα ότι τα αυτοκίνητά μας ήταν τα πιο εντυπωσιακό, αλλά προσθέτοντας μαύρο ως κύριο χρώμα μας δίνει μια νέα άγρια όψη

Ο λόγος της αλλαγής της εμφάνισης είναι φυσικά η εισαγωγή αρκετών εμπορικών εταίρων. Το λογότυπο της μάρκας τηλεπικοινωνιών, Claro, εμφανίζεται στο κάλυμμα του κινητήρα αλλά και στο ρουχισμό της ομάδας και σηματοδοτεί την έναρξη μιας πολυετούς συμφωνία με τη διάσημη Μεξικάνικη εταιρία.

Στη πίσω πτέρυγα, μετά την ανακοίνωση της περασμένης εβδομάδας επίσης πολυετούς συνεργασίας με την ομάδα, προστέθηκε πλέον και η Roshfrans, εταιρία λιπαντικών.

Ο Ινδός μεγιστάνας συνέχισε λέγοντας:

Ήταν ένας πολυάσχολος χειμώνας για μας, σχετικά με την τεχνικό και εμπορικό μέτωπο. Όταν ίδρυσα την ομάδα, πρώτη μου φιλοδοξία ήταν να συμμετέχει η πρώτη ινδική ομάδα στο grid, αλλά το επόμενο στάδιο στην εξέλιξη μας είναι να αναπτύξουμε ένα παγκόσμιο brand. Νομίζω ότι η φιλοδοξία αυτή αντανακλάται με τις εταίρους που συνεργαζόμαστε και το παγκόσμιας κλάσης οδηγικό δίδυμο. Αισθάνομαι σίγουρος ότι υπάρχει η δυνατότητα το 2014 να είναι η καλύτερη σεζόν μας.

Σχετικά με τους νέους κανονισμούς ο Mallya δήλωσε:

Οι νέοι κανόνες ήταν μια τεράστια πρόκληση για μας, αλλά είμαι πολύ περήφανος για την προσέγγιση που έχουμε πάρει και την κατεύθυνση της τεχνικής ομάδας. Θα είναι συναρπαστικό να δούμε πώς διαφορετικές ομάδες έχουν ερμηνεύσει τους κανόνες και σε αυτό το στάδιο είναι αδύνατο να προβλέψουμε ποιος έχει κάνει την καλύτερη δουλειά.

Ο Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας, Andrew Green, τονίσω με τη σειρά του πόσο διαφορετική είναι η VJM07 είναι σε σύγκριση με τον προκάτοχό του:

Σχεδόν κάθε μέρος του μονοθεσίου είναι νέο, από το μπροστινό φτερό μέχρι το πίσω διαχύτη. Ήταν μια τεράστια δουλειά για να φιλοξενήσει όλες τις αλλαγές του μηχανικού συνόλου, τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχω δει στο άθλημα από τότε που ξεκίνησα το 1990. Η ψύξη ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση και μας πήρε το περισσότερο χρόνο το περασμένο καλοκαίρι να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε τις απαιτήσεις ψύξης του κινητήρα, και τον καλύτερο τρόπος να την βελτιστοποιήσουμε στο σασί.

[Πηγή: Sahara Force India]

Δελτίο Τύπου

Sahara Force India presents a fresh new look for 2014

Sahara Force India revealed its dynamic new look today, offering fans and media a first impression of how the VJM07 will look when it is officially presented at next week’s Jerez test session.

The new livery brings a fresh trackside image for the team with the introduction of black alongside the traditional colours of saffron, white and green.

“The VJM07 looks stunning and the new livery reflects the way Sahara Force India is evolving,” says Vijay Mallya. “I’ve always believed our cars have been the most eye-catching, but adding black as a main colour gives us a fierce new look.”

Key to the new look is the introduction of several commercial partners. The logo of telecommunications brand, Claro, appears on the engine cover and signals the start of a multi-year deal with the famous Mexican brand. There will be prominent Claro branding on the drivers’ suits and team kit.

The rear wing end plate now includes branding from Roshfrans, the lubricant oils specialists, following last week’s announcement of a multi-year partnership with the team.

The new livery also sees branding from Astana, a foundation that supports sporting initiatives by promoting the capital city of Kazakhstan. The Astana logo is positioned on the side of the VJM07’s nose.

“It’s been a busy winter for us on the technical and commercial front,” explains Vijay. “When I founded the team my first ambition was to launch the first Indian team on the grid, but the next stage in our evolution is to develop a global brand. I think that ambition is reflected in the partners we are working with and our world class driver line-up. It certainly feels as though there is the potential for 2014 to be our strongest season yet.”

As well as new colours, the changes beneath the skin of the VJM07 are even more extensive due to the new technical regulations. “The new rules have presented us with a huge challenge, but I’m very proud of the approach we have taken and the direction of the technical team,” says Vijay. “It will be fascinating to see how different teams have interpreted the rules and at this stage it’s impossible to predict who has done the best job.”

Technical Director, Andrew Green, is quick to emphasise just how different the VJM07 is compared to its predecessor: “Almost every single part is a new design, from the front wing right back to the diffuser. The genetics of the VJM07 still lie in the 2013 car, but we’ve had to achieve the same results in a slightly different way.”

Andrew says accommodating the power unit was the biggest challenge: “It’s been a massive job to accommodate all the changes to the power unit – it’s the biggest change I’ve witnessed in the sport since I started in 1990. Cooling has been the biggest challenge with most of last summer taken up trying to understand the cooling requirements of the power unit, and how best to optimise it in the chassis.”

Further quotes from the senior management and driver interviews are available for download in the press pack document attached.