mclaren 2009-santander sponshorship

Το 2007 ο Fernando Alonso και ο επί χρόνια χορηγός του, η τράπεζα Santander, μετακόμισαν παρέα στην ομάδα της McLaren. Όμως, ενώ ο El-Nano αποχώρησε από το Woking τον επόμενο χρόνο, η Ισπανική τράπεζα παρέμεινε ως χορηγός της Βρετανικής ομάδας και για τα επόμενα χρόνια.

Σήμερα, η McLaren ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας μεταξύ των δυο πλευρών, με το χρονικό ορίζοντα αυτής να μην αποκαλύπτεται. Η McLaren έχει διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην καθιέρωση του brand της Santander στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ο Jenson Button έχει αποτελέσει βασικό πρεσβευτή της εταιρείας.

Σε αυτό το σημείο, πρέπει να τονιστεί πως η συγκεκριμένη συμφωνία δεν αποτελεί αντικατάσταση αυτής με τη Vodafone, για τον βασικό χορηγό της ομάδας, αφού η ομάδα θα τρέχει με γκρι χρώματα και ονομασία “McLaren Mercedes”. Η Βρετανική ομάδα είναι γνωστή για τις μακροχρόνιες συνεργασίες της με χορηγούς, με τις Hugo Boss, Tag Heuer και Mobil 1 να μετρούν 33, 29 και 20 χρόνια αντίστοιχα, πάνω στα μονοθέσια της.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της McLaren.

[Πηγή: McLaren Mercedes | Photo Copyrights: Batchelor/xpb]

Δελτίο Τύπου

Keith Moor, Chief Marketing Officer, Santander said: “Santander and McLaren have formed a long term partnership and together we have set new standards in sports marketing. Our decision to renew that relationship is not something that we have taken lightly, but it is based upon a proven track record of achievement and we are pleased to continue to be in partnership with one of the most iconic brands in global sport.”

Ekrem Sami, Managing Director of McLaren Marketing said: “Once again, a global blue chip brand has chosen to partner with McLaren Mercedes. We are delighted to be able to continue our extremely productive relationship with Santander, a company that has supported us for a number of years and has committed to be part of our exciting future. In such a competitive international sponsorship market, the fact that such a prestigious company has chosen to partner with McLaren Mercedes is a reflection of the strength of our brand, our proven track record of delivery and the power of Formula 1 to reach an avid, affluent and influential audience.”