8959399_orig

Το 2012 ήταν μία πολύ κακή χρονιά για την Lotus με ζημιές της τάξης των 203 εκατομμυρίων ευρώ και εξαιρετικά χαμηλές πωλήσεις να την έχουν κολλήσει στον τοίχο. Όμως σύμφωνα με το αφεντικό της Lotus, Aslam Farikullah, η κατάσταση το 2012 ήταν αναμενόμενη και απαραίτητη.

Η ζημιά ήταν αναμενόμενη. Θέλουμε την Lotus να είναι στην πρώτη γραμμή της επιτυχίας και της καινοτομίας και περάσαμε τους τελευταίους 18 μήνες βάζοντας τα θεμέλια.


Και οι αριθμοί τον υποστηρίζουν! Από το 2012, οι σπατάλες έχουν πέσει κατά 50% μειώνοντας δραματικά το σημείο εξισορρόπησης της παραγωγής ενός αυτοκινήτου. Έπειτα, με την “ένεση” των 120 εκατομμυρίων από τους μετόχους, η εταιρία κατάφερε να διατηρήσει το εργατικό της δυναμικό και πλέον έχει ανοίξει 100 επιπλέον θέσεις εργασίας. Οι πωλήσεις της Lotus στην Αγγλία εκτοξεύθηκαν κατά 86% το 2013 ενώ αντίστοιχες τάσεις παρουσιάζουν και οι εξαγωγές. 31% αύξηση σημείωσε η συνολική παραγωγή το 2013 σε σύγκριση με το 2012. Το εργοστάσιο στο Hethel αναβαθμίστηκε με αποτέλεσμα η ποιότητα των παραγόμενων οχημάτων να έχει βελτιωθεί. Και το μέλλον φαντάζει ακόμα καλύτερο.

Η Lotus στοχεύει σε παραγωγή 1800-2000 αυτοκινήτων σε ετήσια βάση ενώ το αγωνιστικό κομμάτι της εταιρίας θα κατασκευάσει και θα πουλήσει 110 κομμάτια, περίπου διπλάσια από ότι το 2012. Η συμβουλευτική εταιρία της Lotus, που συνεισέφερε μόλις 22 εκατομμύρια το 2012-2013, επεκτείνεται και έχει 120 projects στα χέρια της, τα περισσότερα από αυτά, από μεγάλους κατασκευαστές ανά τον κόσμο.

Όσο για το τι μπορούμε να περιμένουμε στο μέλλον; Ο Farikullah δεν συμμερίζεται το ουτοπικό σχέδιο του Bahar αλλά αρκείται στο “έχουμε μία σειρά φανταστικών projects υπό εξέλιξη”. Περιμένουμε…

[Πηγή: Autocar]