Kia Soul EV 2015 (2)

Στην έκθεση της Γενεύης η Kia θα παρουσιάσει το Soul EV, το οποίο έκανε ντεμπούτο τη περασμένη εβδομάδα στην έκθεση του Σικάγο, καθώς και τα GT4 Stinger Concept, Sportage 2014 και Optima Hybrid.

Το ηλεκτρικό Soul φορά μία μπαταρία ιόντων λιθίου 27 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 109 ίππων και 284 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο έχει αυτονομία 200 χιλιομέτρων ενώ η φόρτιση όταν εξαντληθεί η μπαταρία, διαρκεί 5 ώρες μέσω οικιακής πρίζας 240 Volt, 24 ώρες μέσω οικιακής πρίζας 120 Volt, ενώ με χρήση ταχυφορτιστή 50 kW η μπαταρία φορτίζει κατά 80% μέσα σε 33 λεπτά.

130214kia-c

Επίσης εκεί η Kia θα παρουσιάσει και το νέο της υβριδικό σύστημα το οποίο αναπτύχθηκε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της, το οποίο θα τοποθετηθεί στα μελλοντικά μοντέλα της. Αποτελείται από μια μπαταρία μολύβδου-άνθρακα 48 Volt, η οποία τροφοδοτεί έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα. Θα είναι ικανό να κινήσει για μερικά χλμ το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται με χαμηλές ταχύτητες, με την μπαταρία του να φορτίζει κατά το φρενάρισμα.

130214kia

Το MY2014 Sportage αποκτά LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέο ηχοσύστημα, οθόνη 4,2″ στο κοντέρ, το σύστημα FlexSteer καθώς και θερμαινόμενο τιμόνι. Η ηχομόνωση του έχει βελτιωθεί, όπως και η ποιότητα κύλισης.

[Πηγή: Kia]

Δελτίο Τύπου

Η Kia θα παρουσιάσει στη Γενεύη τα νέα ηλεκτρικά Soul EV και τους υβριδικούς της κινητήρες επόμενης γενιάς

  • Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το αμιγώς ηλεκτρικό Kia Soul EV και το πρωτότυπο GT4 Stinger
  • Νέα τεχνολογία υβριδικών κινητήρων
  • Ανανεωμένο Sportage και Optima Hybrid

Φρανκφούρτη, 13 Φεβρουαρίου 2014 – Το νέο Kia Soul EV θα κάνει το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο 84ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 4 Μαρτίου, ενώ θα παρουσιασθεί και μια ειδική τεχνολογία που θα εφαρμοστεί στην επόμενη γενιά υβριδικών συστημάτων κίνησης της μάρκας. Στο περίπτερο της Kia θα υπάρχει το ανανεωμένο Kia Sportage και το αναβαθμισμένο Optima Hybrid, καθώς και το πρωτότυπο αυτοκίνητο GT4 Stinger το οποίο έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ στις αρχές του έτους.

Εναρμονισμένο με την σχεδίαση του νέου Kia Soul δεύτερης γενιάς που παρουσιάστηκε πρόσφατα, το νέο Kia Soul EV θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο, όταν αρχίσει η παραγωγή του περίπου στο δεύτερο εξάμηνο του 2014.

Το Soul EV είναι ένα προσθιοκίνητο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 27 kWh ιόντων πολυμερών λιθίου και 200 Wh / kg ενέργειας. Η ισχύς προέρχεται από έναν 81,4 kW ηλεκτροκινητήρα που παράγει 285 Nm ροπής. Το όχημα θα απευθυνθεί σε όσους μετακινούνται εντός πόλης καθώς δίνει αυτονομία για περίπου 200 χιλιόμετρα οδήγησης με μία μόνο φόρτιση.

Το Soul EV προσφέρει οδηγική άνεση και συμπεριφορά, υψηλό επίπεδο φινέτσας και κομψότητας χάρη στο χαμηλό κέντρο του αυτοκινήτου, νέα πλατφόρμα και σασί και προηγμένα υλικά με στόχο τη μείωση του θορύβου, των κραδασμών και τριγμών.

Για να μεγιστοποιηθεί η απόδοση και το δυναμικό εύρος του ηλεκτρικού Kia Soul EV, το όχημα διαθέτει μια σειρά από τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας που μειώνουν το φορτίο της μπαταρίας και αυξάνουν τη μέγιστη αυτονομία. Αυτές περιλαμβάνουν νέες τεχνολογίες θέρμανσης, αερισμού και κλιματισμού, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου στον κόσμο μεμονωμένου συστήματος κλιματισμού «driver-only», συστήματος πέδησης με τέσσερις τρόπους λειτουργίας και ενός συστήματος θέρμανσης με μπαταρία.

Το Soul EV θα είναι επίσης ένα από τα πιο πρακτικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, όταν θα πωλείται στην Ευρώπη -αργότερα μέσα στο 2014, καθώς η μπαταρία θα καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο εντός της καμπίνας αλλά και στον αποθηκευτικό χώρο του αυτοκινήτου. Όπως και κάθε άλλο μοντέλο της Kia, το Soul EV θα διαθέτει την 7 ετή εγγύηση της Kia προσφέρο-ντας στους κατόχους του ευχάριστη και απροβλημάτιστη οδήγηση.

Επίσης, στην Γενεύη η Kia θα εμφανίσει ένα αυτόνομο έκθεμα μιας νέας υβριδικής τεχνολογίας, που αναπτύχθηκε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο R & D της μάρκας για χρήση σε μελλοντικά μοντέλα Kia.

Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από μία  μπαταρία μολύβδου άνθρακα 48V συνδεδεμένη με ένα μικρό ηλεκτρικό κινητήρα, αυξάνοντας την ισχύς εξόδου του κινητήρα. Η μπαταρία παρέχει επίσης την ενέργεια σε ένα ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, ο οποίος αυξάνει τη ροπή και τη δύναμη στις χαμηλές στροφές. Υπό τις κατάλληλες συνθήκες, ο υβριδικός κινητήρας μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο με αποκλειστικά ηλεκτρική λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες ή κατά την διάρκεια της οδήγησης με σταθερή ταχύτητα ενώ η μπαταρία επαναφορτίζεται υπό επιβράδυνση. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, η τεχνολογία λειτουργεί επίσης ως ένα σύστημα start-stop με μηδενικές εκπομπές ρύπων, εκτελώντας αυτή τη λειτουργία με μηδενικό θόρυβο ή δονήσεις , όπως είναι ένα σύστημα ζωνών εκκίνησης. Η τεχνολογία επιτρέπει στους μηχανικούς της Kia να μειώσουν το μέγεθος – και το βάρος – των υφιστάμενων μπαταρίων 12V που χρησιμοποιούνται στα σημερινά οχήματα».

Αποκαλυπτήρια στις αρχές του έτους στο North American International Auto Show, έκανε το εκπληκτικό πρωτότυπο αυτοκίνητο της Kia GT4 Stinger, ενώ στην Ευρώπη θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στη Γενεύη. Το GT4 Stinger δημιουργήθηκε από την ομάδα σχεδιασμού της Kia στην Καλιφόρνια και δίνει στην Kia μια νέα, τολμηρή σχεδιαστική κατεύθυνση.

Διαθέτει ένα βελτιωμένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Kia 2,0 λίτρων βενζίνης, άμεσου ψεκασμού (GDI-T), τετρακύλινδρο, με εντυπωσιακή απόδοση 315 ίππων. Το 2 +2 σπορ αυτοκίνητο επιδιώκει τη συμμετοχή του οδηγού όσο το δυνατόν περισσότερο, διαθέτοντας εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς. Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ​​ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια. Η μάσκα βρίσκεται χαμηλά στο έδαφος για μέγιστη ψύξη του κινητήρα και την εισαγωγή ψυχρού αέρα.

Αν και δεν υπάρχουν σχέδια για να μπει στην παραγωγή αυτό το πρωτότυπο, η Kia έχει μια παράδοση κατά την οποία τα οχήματα παραγωγής έχουν αρκετές ομοιότητες με τα πρωτότυπα που προηγήθηκαν και το GT4 Stinger είναι μια πιθανή και ιδιαίτερα προκλητική ματιά στο μέλλον της Kia.

Στo σαλόνι της Γενεύης θα παρουσιαστεί και το ανανεωμένο Kia Sportage. Στο best-seller compact crossover της μάρκας έγιναν μικρές αλλά σημαντικές αναβαθμίσεις στην εξωτερική του εμφάνιση, και στον εσωτερικό σχεδιασμό και χρησιμοποιήθηκαν νέα υλικά σε όλη την καμπίνα.

Το Sportage προσφέρει επίσης μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά, όπως ένα νέο premium ηχοσύστημα, πίσω φώτα LED, σύστημα FlexSteer της Kia, θερμαινόμενο τιμόνι και μία οθόνη TFT LCD 4.2 ιντσών.

Αυτό το Sportage θα είναι ακόμη πιο εκλεπτυσμένο από το σημερινό μοντέλο, με μια σειρά από αλλαγές, που αποσκοπούν στην ελαχιστοποίηση του θορύβου και των κραδασμών. Το ηχομονωμένο παρμπρίζ θα βοηθήσει στη μείωση του θορύβου του ανέμου, ενώ οι βελτιώσεις σε βασικούς τομείς της δομής του αμαξώματος, όπως τα υποπλαίσια και οι νέες βάσεις της μετάδοσης, επιφέρουν περαιτέρω βελτιώσεις.

Το best-seller μοντέλο της Kia στην Ευρώπη, προσέλκυσε 89.553 πελάτες το 2013, σημειώνοντας αύξηση από έτος σε έτος της τάξης του 10,5%. Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Kia στη Σλοβακία και αναμένεται να πωλείται σε ολόκληρη την Ευρώπη μέσα στο 2014.

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το αναβαθμισμένο Kia Optima Hybrid. Εξωτερικά οι αλλαγές αφορούν στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα που ενσωματώνουν νέα φώτα ομίχλης LED, ενώ η μάσκα «μύτη της τίγρης», σήμα κατατεθέν της Kia έχει επανασχεδιαστεί. Το προφίλ του αυτοκινήτου έχει επίσης βελτιωθεί με νέα μαρσπιέ και νέες 16 & 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου.  Στο αναβαθμισμένο μοντέλο οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν το «Λευκό πακέτο» στο εσωτερικό -το οποίο διαθέτει λευκή ταπετσαρία και γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στην καμπίνα- και δύο νέες αποχρώσεις εξωτερικού, το Smoky Blue και το Aluminium Silver.

Το τελευταίο Hybrid Optima είναι εφοδιασμένο με το τρίτης γενιάς σύστημα πέδησης της Kia που προσφέρει μεγαλύτερη αίσθηση φρεναρίσματος και απόκρισης, με τη νέα οθόνη αφής ειδικά για το υβριδικό σύστημα και ένα νέο (προαιρετικό) High Tech πακέτο (το οποίο περιλαμβάνει συστήματα όπως Lane Keep Assist, Blind Spot Detection και Smart Parking Assist).

Το αναβαθμισμένο Optima Hybrid έχει προγραμματιστεί να μπει σε γραμμή παραγωγής τον Απρίλιο του 2014 ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο έτος.

Προηγμένη μπαταρία για το νέο ηλεκτρικό Kia Soul EV • Η κορυφαία ενεργειακή πυκνότητα των κυψελών της μπαταρίας (200 Wh/kg) εξασφαλίζει αυτονομία 200 χιλιομέτρων περίπου • Πρωτοποριακή εφαρμογή καθοδίων υψηλής χωρητικότητας πλούσιων σε νικέλιο • Η μπαταρία για το Kia Soul EV παρέχεται από την εταιρία SK Innovation

Φρανκφούρτη, 24 Φεβρουαρίου 2014  – Το νέο ηλεκτρικό Kia Soul EV είναι εξοπλισμένο με μία μπαταρία υψηλής χωρητικότητας πολυμερών ιόντων λιθίου που παράγεται από την εταιρία SK Innovation. Τα στοιχεία της έχουν την κορυφαία στην κατηγορία ενεργειακή πυκνότητα των 200 Wh/kg και είναι το αποτέλεσμα ενός τριετούς κοινού προγράμματος ανάπτυξης μεταξύ της Kia Motors Corporation και της SK Ιnnovation στην Κορέα.

Οι Μηχανικοί της Kia έχουν αναπτύξει μία εξαιρετική μπαταρία που διαθέτει 192 στοιχεία πολυμερών ιόντων λιθίου, σε οκτώ συστοιχίες, προσφέροντας συνολική απόδοση 27 kWh. Το πακέτο εφοδιάζεται με εξελιγμένη τεχνολογία θερμικού ελέγχου για να διατηρείται κάθε μεμονωμένο στοιχείο στη βέλτιστη θερμοκρασία. Η κατανομή των στοιχείων στον χώρο είναι μελετημένη ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη αντοχή σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Καθόδια (θετικά ηλεκτρόδια) υψηλής χωρητικότητας και χαμηλής αντίστασης, με μεγάλη περιεκτικότητα σε νικέλιο NCM (νικέλιο-κοβάλτιο-μαγγάνιο), χρησιμοποιούνται στην μαζική παραγωγή της μπαταρίας του ηλεκτρικού Soul EV. H ενεργειακή πυκνότητα, η οποία εξαρτάται από τις δυνατότητες των καθοδίων, είναι ​​ο βασικός συντελεστής που καθορίζει την απόδοση και αυτονομία. Με την αξιοποίηση της κορυφαίας ενεργειακής πυκνότητας της μπαταρίας το ηλεκτρικό Kia Soul EV προσφέρει αυτονομία για 200 περίπου χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.

Υψηλής απόδοσης πρόσθετος ηλεκτρολύτης και υλικά ανοδίων (αρνητικών ηλεκτροδίων)  έχουν επίσης εξελιχθεί για να καλύψουν τις διάφορες απαιτήσεις απόδοσης (όπως η ασφάλεια και διάρκεια ζωής), διατηρώντας παράλληλα υψηλή ενεργειακή πυκνότητα.

Επιπλέον, ένας ειδικός διαχωριστής με κεραμική επικάλυψη χρησιμοποιείται μέσα στα στοιχεία της μπαταρίας προσφέροντας υψηλή προστασία και ασφάλεια. Ο διαχωριστής καθορίζει την ασφάλεια και την ταχύτητα φόρτισης / αποφόρτισης της μπαταρίας. Έχει βελτιωμένη θερμική αντίσταση, η οποία βοηθά να κρατήσει την κυψέλη προστατευμένη από την έκθεση σε θερμότητα ή φωτιά και εμποδίζει την συρρίκνωση του διαχωριστή εάν η θερμοκρασία του στοιχείου αυξηθεί πέραν του κανονικού.

Ο συνδυασμός στοιχείων χαμηλής ηλεκτρικής αντίστασης με το κατάλληλο σύστημα θερμικού ελέγχου και του ακριβή υπολογισμού κατάστασης φόρτισης,  τελειοποιούν την διαδικασία φόρτισης, επιτυγχάνοντας μια εξαιρετική «ταχεία φόρτιση» σε χρόνο 25 λεπτών (100 kW DC) ή 33 λεπτών (50 kW DC). Η πλήρης φόρτιση, ανάλογα με την πηγή ενέργειας, διαρκεί έως και πέντε ώρες (6,6 kW AC) με τον ενσωματωμένο φορτιστή.

Ο ηλεκτρολύτης που χρησιμοποιείται στο Soul EV αποτρέπει την υποβάθμιση της απόδοσης της μπαταρίας που συνήθως παρατηρείται σε ακραίες θερμοκρασίες (χαμηλές ή υψηλές), επεκτείνοντας το εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας της μπαταρίας, εξασφαλίζοντας κορυφαία αυτονομία ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών.

Ο κρύος καιρός είναι μεγάλος εχθρός για τις μπαταρίες, γι’ αυτό το ηλεκτρικό Kia Soul EV διαθέτει ένα σύστημα θέρμανσης της μπαταρίας, η οποία ζεσταίνει τη μπαταρία, ενώ το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο στο δίκτυο, πριν από τη χρήση. Αυτό βοηθά να διατηρηθεί η βέλτιστη απόδοση της μπαταρίας, ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία .

Για μέγιστη «ενεργητική ασφάλεια», η μονάδα της μπαταρίας είναι εξοπλισμένη με μια συσκευή προστασίας υπερφόρτωσης που κόβει το κύκλωμα υψηλής τάσης, αν ποτέ η μπαταρία φθάσει σε κατάσταση διόγκωσης (swelling) λόγω υπερφόρτισης.

Καθοριστική είναι η επιλογή κορυφαίων υλικών: στον έλεγχο της μορφολογίας του καθοδίου, στην επικάλυψη της επιφάνειας των ανοδίων και των καθοδίων, στον ηλεκτρολύτη, καθώς και στον εξαιρετικής μηχανικής αντοχής διαχωριστή, εξασφαλίζοντας έτσι την κορυφαία ανθεκτικότητα και ασφάλεια της μπαταρίας.

Σημειώσεις

Μια μπαταρία ιόντων λιθίου είναι μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία η οποία αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια ως χημική ενέργεια και την χρησιμοποιεί, όταν είναι απαραίτητο. Τα ιόντα λιθίου κινούνται από τα καθόδια στα ανόδια κατά τη διάρκεια της φόρτισης και από τα ανόδια σε καθόδια κατά την εκφόρτιση. Ο ηλεκτρολύτης είναι απαραίτητος ως μέσο για τη μεταφορά των ιόντων λιθίου και ο διαχωριστής είναι απαραίτητος ώστε να διαχωριστούν τα ανόδια και τα καθόδια ηλεκτρικά.

Γενικά, τα καθόδια αποτελούνται από βαρέα οξείδια και μπορούν να αποθηκεύσουν λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια ανά μονάδα βάρους από ότι τα ανόδια τα οποία αποτελούνται από ελαφρές οργανικές ενώσεις. Για να αυξηθεί η ενεργειακή πυκνότητα (ενέργεια με το βάρος) της μπαταρίας, είναι σημαντικό να αυξηθεί η ποσότητα της ηλεκτρικής ενέργειας που αποθηκεύεται από τα καθόδια, δεδομένου ότι η ποσότητα της ηλεκτρικής ενέργειας θα πρέπει να εξισορροπείται μεταξύ της καθόδου και της ανόδου.

Μπαταρία πολυμερών ιόντων λιθίου είναι η κοινή ονομασία για τον τύπο της μπαταρίας που χρησιμοποιεί «μεμβράνη» ως υλικό συσκευασίας. Η ονομασία μπαταρία ιόντων λιθίου αναφέρεται στον τύπο της μπαταρίας που χρησιμοποιεί μεταλλικό δοχείο ως υλικό συσκευασίας.

Τα πλεονεκτήματα μιας μπαταρίας πολυμερών ιόντων λιθίου (σε σύγκριση με τις συνηθισμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου) περιλαμβάνουν: μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα λόγω της απλής δομής των στοιχείων (λιγότερα μέρη), χαμηλότερο κόστος, αυξημένη ασφάλεια και αξιοπιστία (χάρη στον καλύτερο έλεγχο της θερμικής διάχυσης και της εσωτερικής πίεσης), ευκολία κατασκευής σε διάφορες χωρητικότητες και σχήματα.

SK Innovation Ιδρύθηκε το 1962 ως η πρώτη εταιρεία διύλισης στην Κορέας και είναι σήμερα μία από τις κορυφαίες εταιρείες ενέργειας και πετροχημικών στον κόσμο . Η SK Innovation απασχολεί περίπου 6.500 ανθρώπους και οι πωλήσεις ανέρχονται σε 66.7 τρισεκατομμύρια KRW σε πωλήσεις το 2013.

SK Innovation λειτουργεί μέσω πέντε θυγατρικών εταιριών: SK Energy , SK Incheon πετροχημικά , SK Trading International , SK Global Chemical και η SK Λιπαντικά. Η ανεξάρτητη διοικητική δομή τους επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να ανταποκρίνεται γρήγορα στις αλλαγές στο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Κάθε εταιρεία εκτελεί τη δική της επιχειρηματική στρατηγική.

Η Kia Motors Europe είναι ο Ευρωπαϊκός κλάδος πωλήσεων, μάρκετινγκ και υπηρεσιών της Kia Motors Corporation που εδρεύει στην Γερμανία (Φρανκφούρτη) και καλύπτει 30 Ευρωπαϊκές αγορές.

H Kia Motors Corporation (www.kia.com) – κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, που προορίζονται όχι μόνο για όσους είναι αλλά και όσους αισθάνονται «νέοι» – ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Κατασκευάζει περισσότερα από 2,7 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 10 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 150 χώρες. H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από 48.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 43 δισεκατομμύρια δολάρια. H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει) και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας.