BMW-i8-Frankfurt-motor-debut-profile

Η BMW παρουσίασε το i3 τον Νοέμβριο του 2013 ενώ φέτος, θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του i8. Και τα δύο οχήματα, χρησιμοποιούν εκτενώς ανθρακονήματα για να μειώσουν το βάρος τους και να αυξήσουν την οικονομία καυσίμου. Γι’ αυτό η BMW, σε συνεργασία πάντοτε με την SGL Carbon, ετοιμάζεται να κατασκευάσει μία δεύτερη αίθουσα παραγωγής ανθρακονημάτων στο εργοστάσιο που λειτουργεί από κοινού με την SGL.

Οι δύο εταιρίες επενδύουν πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ για να διπλασιάσουν την παραγωγή του carbon στους 6.000 τόνους τον χρόνο. Μην νομίζεις όμως πως όλο αυτό το carbon προορίζεται για τα “i” μοντέλα της BMW. Ναι, η επιτυχία τους οδήγησε στην αύξηση της παραγωγής ώστε καλυφθεί η ζήτηση και να μην υπάρξουν περιττές καθυστερήσεις αλλά σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της BMW, η Γερμανική εταιρία ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει το ελαφρύ υλικό και έξω από την “i” σειρά. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από τα Μ μοντέλα που αποτελούν την λογική επιλογή για χρήση ανθρακονημάτων, η BMW θέλει να χρησιμοποιήσει carbon και στη νέα 7-Series.

Να σημειώσουμε πως το BMW Group είναι ο δεύτερο μεγαλύτερος μέτοχος στην SGL ενώ ο μεγαλύτερος, είναι η επενδυτική φίρμα της Susanne Klatten, SKion GmbH. Η Susanne Klatten είναι επίσης μέρος της οικογένειας Quandt που έχει το 46.7% της BMW AG στην κατοχή της…

[Πηγή: Bloomberg]