2014_maserati_ghibli

Είναι γνωστό πλέον πως ένα clipάκι 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του Super Bowl, μπορεί να κοστίσει έως και 4 εκατομμύρια δολάρια. Τι γίνεται όμως όταν η διαφήμιση που έχεις είναι 90 δευτερόλεπτα;

Ο Saad Chehab, επικεφαλής marketing για την Maserati, πάσχισε για να πείσει τα στελέχη της Fiat-Chrysler να ξοδέψουν εκατομμύρια για να προμοτάρουν την ολοκαίνουρια Ghili. Τα κατάφερε όμως και τα αποτελέσματα δείχνουν πως η κίνηση στο διαδίκτυο σχετικά με το entry-level sedan της φίρμας αυξήθηκε. Πόσο κόστισε όμως;

Το Automotive News υπολόγισε πως με δεδομένο αυτό που σου είπα στην πρώτη παράγραφο και πως η Maserati πούλησε 15.400 οχήματα το 2013, η διαφήμιση κόστισε στην Ιταλική εταιρία πάνω από 700 δολάρια ανά αυτοκίνητο. Μην βγάλεις κομπιουτεράκι. Η αριθμητική πράξη αυτή, μας δίνει αποτέλεσμα κοντά στα (αν όχι πάνω από) 11 εκατομμύρια δολάρια! Αξίζει; Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, σίγουρα ναι!

[Πηγή: Automotive News]