1069940669-1442182812014

Θετικά συμπεράσματα προέκυψαν για τις ομάδες με κινητήρα Mercedes από τα δυο πρώτα χειμερινά τεστ. Ιδιαίτερα η εργοστασιακή ομάδα, έγραψε τους δυο ταχύτερους χρόνους του τετραημέρου στο Μπαχρέιν, με το Nico Rosberg να δηλώνει πως το τεστ ήταν καλό τόσο από πλευράς ρυθμού, όσο και αξιοπιστίας, και το Lewis Hamilton να βλέπει την ομάδα του να είναι πολύ μπροστά στο πρόγραμμά της.

Την ίδια στιγμή, οι ομάδες με κινητήρα Renault αντιμετωπίζουν το ένα πρόβλημα μετά το άλλο. Η Red Bull, μέσω του προέδρου της ομάδας Christian Horner, δεν δίστασε να χρήσει φαβορί τις ομάδες με τον PU106A Hybrid στις πλάτες των μονοθεσίων τους. Το έτερο αντίπαλο δέος της Mercedes, η Ferrari, μας μπερδεύει – ίσως και εσκεμμένα – με τις δηλώσεις των οδηγών της. Ο “χαλαρός” Kimi δεν ανησυχεί περισσότερο από το συνηθισμένο, ενώ ο “πιεστικός” Alonso τονίζει πως δεν βρίσκονται στο σημείο που θα ήθελαν. Όμως το γεγονός παραμένει, πως οι 7 από τους 10 ταχύτερους γύρους στο Bahrain προήλθαν από ομάδες με κινητήρα Mercedes, ενώ, και στις 8 ημέρες χειμερινών δοκιμών δεν βρέθηκε κινητήρας Ferrari ή Renault στην πρώτη θέση.

Θέση Οδηγός Ομάδα Κινητήρας Χρόνος Ελαστικά
1 N.Rosberg Mercedes Mercedes 1:33.283 Φρέσκα μαλακά
2 L.Hamilton Mercedes Mercedes 1:34.263 Φρέσκα μαλακά
3 K.Magnussen McLaren Mercedes 1:34.910 Φρέσκα πολύ μαλακά
4 J.Button McLaren Mercedes 1:34.957 Φρέσκα μαλακά
5 N.Hulkenberg Force India Mercedes 1:36.445 Φρέσκα μαλακά
6 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:36.516 Χρησιμοποιημένα μαλακά
7 K.Raikkonen Ferrari Ferrari 1:36.718 Φρέσκα μαλακά
8 F.Massa Williams Mercedes 1:37.066 Φρέσκα μαλακά
9 E.Gutierrez Sauber Ferrari 1:37.180 Άγνωστα
10 V.Bottas Williams Mercedes 1:37.328 Άγνωστα

Με δεδομένο πως η αποκρυπτογράφηση των χρόνων είναι από δύσκολη έως αδύνατη, ιδιαίτερα φέτος, δεν θα πρέπει να προβούμε σε βιαστικά συμπεράσματα για τη δυναμική των ομάδων. Όταν όμως ο επικεφαλής της Mercedes Paddy Lowe, που δεν συνηθίζει να κάνει δηλώσεις, παραδέχεται πως έχουν πλεονέκτημα, οι υπόλοιπες ομάδες θα πρέπει να προβληματιστούν και να δουλέψουν ακόμα πιο σκληρά.

Σε αυτή τη δουλειά, ακόμη και μετά τα P1 και P2 την Παρασκευή, δεν μπορείς να προβλέψεις πως θα μοιάζει το grid, και έτσι υπάρχει πολλή αβεβαιότητα. Αλλά σίγουρα είμαστε γρήγοροι και σε θέση να τα πάμε πολύ καλά στη Μελβούρνη, αν μπορέσουμε να συνεχίσουμε πιέζοντας με περαιτέρω αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητο και να βεβαιωθούμε ότι αυτό είναι αξιόπιστο.

Οι ισχυρότερες ομάδες εκεί έξω είναι οι αυτές με κινητήρες Mercedes. Η Ferrari φαίνεται επίσης δυνατή, οπότε αυτοί είναι οι άνθρωποι που παρακολουθούμε και προσπαθούμε να συγκριθούμε μαζί τους.

105076107-5958152222014

Βέβαια, η Mercedes αντιμετώπισε τα δικά της προβλήματα αξιοπιστίας στο Bahrain, με μια διαρροή στα υδραυλικά να στερεί από το Hamilton την ευκαιρία για προσομοίωση αγώνα την τρίτη μέρα, και το Rosberg να μένει στην πίστα την τέταρτη μέρα, 2 γύρους μετά το τέλος της δικής του προσομοίωσης. Αυτό δεν δείχνει να προβληματίζει ιδιαίτερα τον Lowe, αφού το πρόγραμμα πήγε καλύτερα απ’ ότι περίμεναν και οι ίδιοι, θέτοντας γερές βάσεις για τη συνέχεια.

Στη Formula 1, θα πρέπει να απολαμβάνεις τις καλές ημέρες, όταν τα πράγματα πάνε καλά. Είχαμε μια καλή εβδομάδα, πήγε καλύτερα από ότι αναμενόταν, και οι οδηγοί είναι πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση του αυτοκινήτου και θα πρέπει να συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτό.

Το τελευταίο χειμερινό τεστ ξεκινά σε μόλις 3 μέρες, με τις ομάδες να έχουν στη διάθεσή τους 32 ώρες μέσα στην πίστα, για να λύσουν τα προβλήματα νεότητας των νέων μονοθεσίων και κινητήρων.

[Πηγή: Sky Sports | Photo Copyrights: Mercedes AMG Petronas F1 Team]