citroen-c1-swiss-me-7101

Το ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης έκανε και το έτερο Γαλλικό μικρό, το Citroen C1.

citroen-c1-7127

Καλώς ή κακώς, το C1 ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μικρά και καταφέρνει να το κάνει αυτό με το χαρακτηριστικότατο εμπρός μέρος. Έχει μήκος 3.46 μέτρα, πλάτος 1.62 μέτρα και σύμφωνα με την Citroen, ζυγίζει μόλις 840 κιλά. Προσφέρεται ως τρίθυρο, πεντάθυρο και Airscape (με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή) ενώ ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 8 διαφορετικά χρώματα και 2 διχρωμίες για το αμάξωμα.

citroen-c1-7123

Αυτό που δεν είχαμε δει προηγουμένως, ήταν το εσωτερικό του. Με λίγα λόγια, μοιάζει πάρα πολύ με αυτό του Peugeot 108. Το C1 είναι διαθέσιμο με οθόνη αφής 7 ιντσών ενώ στον extra εξοπλισμό βρίσκουμε και πολυτέλειες όπως το keyless entry & start, η κάμερα οπισθοπορείας και το hill-start assist. Κάτι ακόμα που δεν ξέραμε είναι οι κινητήρες που θα κινούν το μικρό Citroen. Όπως φαίνεται, υπάρχει επιλογή ανάμεσα από δύο σύνολα. Ένα 1 λίτρου με 68 ίππους με 5-τάχυτο κιβώτιο και Stop&Start σύστημα και έναν 1.2 λίτου με 82 ίππους και 118 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες καταναλώνουν λίγο πάνω από 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπουν λιγότερα από 99 gr/km CO2.

citroen-c1-swiss-me-7106

Μαζί με το απλό C1, η Citroen είχε στο περίπτερο της και το C1 Swiss & Me concept. Αυτή η έκδοση θα φέρει τα χρώματα της Ελβετίας σε ένα νεύμα προς την πόλη της Γενεύης. Οι αλλαγές εντοπίζονται σε στιλιστικά λεπτομέρειες και στα χρώματα του πρωτοτύπου, καθώς συνδυάζει μια κόκκινη οροφή, που φιλοξενεί την ελβετική σημαία, με το υπόλοιπο αυτοκίνητο να είναι σε άσπρο περλέ. Το Citroen C1 Swiss & Me διαθέτει ακόμα μικρή πίσω αεροτομή, πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αυτοκινήτου, μεγάλες ζάντες αλουμινίου και κεντρικά τοποθετημένη εξαγωγή της εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα.

Citroen in Geneva 2014

Τέλος, είδαμε και τα DS3 Racing και Racing Cabrio, το αγωνιστικό της εταιρίας C-Elysee WTCC και το DS 5LS που προορίζεται για την αγορά της Κίνας.